Anith eka menna munge sinduwa..matanam munge voices tikanam pennana ba ban laga hitiyanam kanata dekak gahanna hitena voice ekak tiyenne.. munwa report keranna baida ban gal bothal penna penna video kerena eka..maha රස්තියාදු sinduwak ban meka rap kiyanne mewada ban?
Emoසින්දුව නං දැන් අප්පිරිය වෙලා නෙහ් බං
කෙල්ලගේ නං ගතියක් තීනවා ටිකක් emo නිසා
how is she emo ?සින්දුව නං දැන් අප්පිරිය වෙලා නෙහ් බං
කෙල්ලගේ නං ගතියක් තීනවා ටිකක් emo නිසා
eka adu gane nilame mage hite keyalawath dammanam hari meki manike keyala dan lyrics ahaddi lesbi wage line ekak mata terenne
Luck eka tama