රජයෙ බෑන්ක් එකක වැඩ කරන අය කවුද ඉන්නෙ

Tech Bro

Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    රජයෙ බෑන්ක් එකක වැඩ කරන අය කවුද ඉන්නෙ

    Peoples bank. Boc , වගෙ එකකට ජොඉන් වෙන්නෙ කොහොමද ...

    A/l පාස්..කොමස් කරෙ..CCS තියෙනවා

    මුලින් exam එකක් සහ ඉන්ටව් කරලද ගන්නෙ




    යාලුවෙක්ට :D
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,144
    1
    28,739
    113
    Apply when they advertise. Normally for staff assistant position, they hire Scholl leavers. As I can remember, it requires O/L with C passes for maths and English and CCC or CCS for A/L. I am not sure because they sometimes change the requirements.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,610
    25,966
    113
    School

    Private connection

    Political connection

    Interviews (not important)

    Exam (not important)
     

    Kn Shaggy

    Well-known member
  • May 9, 2014
    1,662
    265
    83
    London
    Dan ehenm banking karanna ganna bank yanawa nm. Marketing paththen bank finance company yanna balanawanm slim pgdip karanna. Mokekata hari set wunoth ara dewal bari nm external degree or open uni degree ekak karsnna. Jaya
     

    Tech Bro

    Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    Apply when they advertise. Normally for staff assistant position, they hire Scholl leavers. As I can remember, it requires O/L with C passes for maths and English and CCC or CCS for A/L. I am not sure because they sometimes change the requirements.

    eyala advertise karana kalayak ehema mokak hari thiyenawada..

    bank eke manager gihin hambunoth awul da :baffled: