රජය හිතාමතා මිනිසුන්ට ආතල් දෙයි මෙන්න සාක්ශි..

akshanz 2.0

Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    මෝඩ පකයො ටික තවත් බලන් ඉන්නවද පොල් ගොබ්බයො වගෙ මේ බලපන් කැරියෝ දෙන ආතල් මේක හිතාමතාම කරනව වගෙයි ටවුකන්ඩ රාජපස්ස මස් දෙනව බල්ලොන්ට කන්න අහුවුනොත්නම්.
    F824EBFC-C8E9-4B48-B688-EFEA5F8CF43F.jpeg
    94164BBF-42D7-482D-86B8-FB412523C66C.jpeg

    අප්පට හැමිනියව් පොන්නයො ටික. මුංට අම්මප ගහන්න ඕනෙ.
     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    ලපකොටාද පයිකොටාද අදාල නෑ උට්ටෝ. මං ගන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ පැත්ත. දේශපාලන වහල් බල්ලො
     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    ubata athal da , current nathuwa kochra kattak kanawada kiyala dananwada? wadak karaganna ba. no income dan masayak hariyatama. ohoma yamanko minuss iwasanna bari thana mokda wenna kiyala. current nathuwa kohomath mona business ekka wath hariyata run wenna, oya okkoma effect wenwa rata economic ekata.
     

    YelaWolf

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    5,226
    4,095
    113
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    දේශපාලන වහල් බල්ලා..තොගෙ ඔළුව උඩින් යන්න ඕන බස් ඵකක් ඉක්මනටම.
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    අහ පොන්ස්. තාමත් පුක ලොවනවද සක්කිලි බල්ලගේ?
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලපකොටාද පයිකොටාද අදාල නෑ උට්ටෝ. මං ගන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ පැත්ත. දේශපාලන වහල් බල්ලො
    රිදුනට කරන්ඩ දෙයක් නැ,ලපය ට්ප් එක ඕප්කර ගන්නෙ නැනෙ..මිනිස්සුන්ගෙ පැත්ත ගන්නවනම් හදන්ඩ තිබ්බ සාම්පූර් දැන් ඇඩුවට වැඩක් නැ.

    awlak naa thoth peya 10k karuwale neh. ligth giya wele maina photo balan athe ghapan
    පිස්සු හැදෙයි ,අපිට ලයිට් කපන් නැ.
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 2:30 PM
     
    • Haha
    Reactions: redux

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    ඔව් ලපකොටාට උඹෙ අම්මගේ මෑ ඇටේ අහුවෙනවනෙ හොදට අතට.. ඒක නිස කරන්ට් වැඩක් නෑ..තෝ වගේ වේසිගේ පුතෙක් රටට මෙචර කෙල වෙලා තියෙද්දිත් කඩේ යනවා තෝ අතට අහු උනොත් නම් රට්ටු ඉස්සරහට පාරට බහිද්දි තොගේ අම්මගෙ මස්250 කපල ඩෙවල් දාල තොට කවෝනවා....
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ubata athal da , current nathuwa kochra kattak kanawada kiyala dananwada? wadak karaganna ba. no income dan masayak hariyatama. ohoma yamanko minuss iwasanna bari thana mokda wenna kiyala. current nathuwa kohomath mona business ekka wath hariyata run wenna, oya okkoma effect wenwa rata economic ekata.
    අතල් නැ මට ප්‍රශ්නෙ තේරෙනව, ඒත් විසදුම බුරන එක නෙමේ බලාගර හදන එක..බලගාර නොහද අතින් ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැ, සාම්පූර් නතර කරාම හුරේ දාල දැන් අඩල වැඩක් නැ ..

    ඔව් ලපකොටාට උඹෙ අම්මගේ මෑ ඇටේ අහුවෙනවනෙ හොදට අතට.. ඒක නිස කරන්ට් වැඩක් නෑ..තෝ වගේ වේසිගේ පුතෙක් රටට මෙචර කෙල වෙලා තියෙද්දිත් කඩේ යනවා තෝ අතට අහු උනොත් නම් රට්ටු ඉස්සරහට පාරට බහිද්දි තොගේ අම්මගෙ මස්250 කපල ඩෙවල් දාල තොට කවෝනවා....
    අප්ප්‍රිකාවෙ මිනිමස්කන වනචාරියොත් දැන් කිරියට එනව
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 2:34 PM
     
    • Like
    Reactions: redux

    legib2264

    Well-known member
  • Jun 7, 2021
    1,048
    1,408
    113
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    මේ මල් පොන්න වේසිගෙ පුතාට හැමනිල යන්න ගේමක් දෙන්න එකෙක් මේකේ නැත්ද මේකේ.?
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දේශපාලන වහල් බල්ලා..තොගෙ ඔළුව උඩින් යන්න ඕන බස් ඵකක් ඉක්මනටම.
    ලොල් එතකොට උබලට ලයිට් එනවද.?
     

    Truth Hurts

    Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර
    අතල් නැ මට ප්‍රශ්නෙ තේරෙනව, ඒත් විසදුම බුරන එක නෙමේ බලාගර හදන එක..බලගාර නොහද අතින් ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැ, සාම්පූර් නතර කරාම හුරේ දාල දැන් අඩල වැඩක් නැ ..

    අනේ ගොන් හරකෝ..සාම්පූර් හැදුවනම් අද ඒකට දාන්නෙ දරද?මෙතන තියෙන්නෙ බලාගාර අවුලක් නෙමෙයි තොපේ අාණ්ඩුවට ඩොලර් නෑ ගල් අඟුරු ගේන්න. 2005 ඉඳන් ගත්ත ණය ගෙව්වට පස්සෙ කොහෙද ඩොලර් ඉතුරු වෙන්නේ..