SeriouslyYep
83 riots repeating
ඇයි මහින්දලා ආයෙත් බෝම්බ ගහන්න ප්ලෑන් කරනවද?
exactly..Yep
83 riots repeating
eka atha mcn, mokda lankwa godak inna gon nugathu, un kata hari gahala athal ganna jathiyak, itihn meka thawath issrahata aran giyoth wenna, 88/89 wage thami, galleface inna unuth mole kalpana karala wada karanna ona.Math hithanne karana magulak ada karala me riot seen nawaththanna one. Owa onewata wada dura giyoth nawaththaganna amaru wenawa.
Aye pradana aramunata set wenna one. Aaragale lead karanna kawruhari honda buddimath pirisak one wenawa.
This time it's against Bayyo. Which is good. Not against any raceYep
83 riots repeating
Hariyata hariMath hithanne karana magulak ada karala me riot seen nawaththanna one. Owa onewata wada dura giyoth nawaththaganna amaru wenawa.
Aye pradana aramunata set wenna one. Aaragale lead karanna kawruhari honda buddimath pirisak one wenawa.
කියලා වැඩක් නෑ බං. ගොඩක් දවසකින් ඔයා දෑක්කෙ![]()
This time it's against Bayyo. Which is good. Not against any
Habai api wenuwen ka gahapu aya nisa thama enna bari una ayath parata basse.. support ekata.. mona unath narakata ayusha na kiyanwane.139 බස් එක ජාලියගොඩ දි බැස්සුව බස් එකම,
පයින් යන්න උනෙ එතන ඉඳල, බස් චෙක් කරල පිලියන්දල බයිපාස් පාරට දාන්න දෙන්නෙව්,
මාතර කොලඹ නිකන් ආපු බස් එකක් කුඩු කරා ඩ්රයිවර් ට ඇප නෑ..
සී ටී බි බස් එකේ ඔක්කොම බස්සල චෙක් කරල යැව්වේ.
ටසිරි වෙනව සින්හලුනේ
ගෝල්පේස් එවුන් නෙමෙයි වැඩෙ රන් කරන්නේ ගෙදර ඉඳල පාරට ආපූ අය දෙනව හොදි ඕන්නැතිවෙන්නම
කාදිනල්ගෙ කතෝලික අරගලේට පුක දෙන ජෙපි ගුපියන්ට අනුවනම් මිනි මරන බස් ගෙවල් ගිනිතියන තරමටමලු ප්රතිඵල,ගැටුම්කාරී තත්වයක් කියන්නේ බයානක දෙයක්. පාඩුව ජනතාවටමයි