රට ඉදන් එන‌ එකා එක්ක‌ සෙට් වෙන්න තැනක්

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    යාළුවෙක් එනවා‌‌. 20 එන්නෙ. ගෙදරට කියලා 21 එන්නෙ කියලා. 20 රෑ සෙට් වෙන්න R&B එක හොදයිද?

    එතන ස්ටුවඩ් කෙල්ලො නැහැ කියලා එකෙක් කිව්වා ඒක ඇත්තද?
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ena eka maha kalakanniyek.

    rata idan enawanam issella gedara gihin enna kiyanna tharam molayak nethi uba uta wada kalakanniyek.

    oka marry karapu ekeknam paw geni lamai ehem

    marry karala nathi ekeknam amma , thaththa paw.

    uta mona hari unoth, tho palayan hire

    owa sellan newei.
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ena eka maha kalakanniyek.

    rata idan enawanam issella gedara gihin enna kiyanna tharam molayak nethi uba uta wada kalakanniyek.

    oka marry karapu ekeknam paw geni lamai ehem

    marry karala nathi ekeknam amma , thaththa paw.

    uta mona hari unoth, tho palayan hire

    owa sellan newei.
    බැදලා‌ නෑ, අම්මා තාත්තා‌ සුනාමි වලට ගියා. ඌ ඉන්න තැනට ගියොත්‌ එලියට බහින්න බැහැ‌‌. මාසෙම සිල්
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    බැදලා‌ නෑ, අම්මා තාත්තා‌ සුනාමි වලට ගියා. ඌ ඉන්න තැනට ගියොත්‌ එලියට බහින්න බැහැ‌‌. මාසෙම සිල්

    ehema kiyala oya bona pot , night club yanna epa ban.
    kohe hari hoda decent hotel 1 k set karala inna diyan. ita passe inna thenata gihin a minissu balala enna kiyapan.
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider