රට පැනපු උන්ටත් කෙලවෙනවා. යසයි යසයි. දැන් සැප ඇති 😄

Tyrion Lannister

Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    දේශීය ආදායම් එකට පේයී ටික ඇරුනම අනිත් බදු ටිකවත් එකතුකරගන්න සිස්ටම් එකක් හදාගන්න බැරුව නේද ඉන්නෙ 😂 😂 😂

    පුක කහගන්න නියපොත්ත නෑ, ලොරි ටෝක් දෙන්නේ.
     

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    විදෙස් ගතව ඉන්න උන් ඒ රටවල් වලට බදු ගෙවනවා. ට්‍රැක් ලන්තේ මන්ත්‍රී / රාජ්‍ය පිංගුත්තර සේවක පොන්න පකයොන්ට පන් එක ගන්න ලකේ පන්කාවට බදු ගෙවන්න ෆුකේ අමාරුවක් උන්ට නෑ. උන් එවන විදේශ විනිමය නැත්නම් ට්‍රැක් ලනේතේ උන් පුකෙන් යන්නේ. නාවල පිටියේ පොන්න තොල් බරි නූගත් කොටළුවාට බල්ලෝ දාලා පෝලිමක් දාන්න ඕනේ ඔය කරන්න හදන බූරු වැඩෙන්, රට ඉන්න උන් ලකේ පන්කාවට සල්ලි එවන එකත් නතර කරනවා.
    මේක හරි, මට inland revenue එකෙන් මම cars ගත්තාට පස්සේ declaration ලියුම් ආව, මම ඒ රටවල් වල income tax ගෙවීම් පෙන්නුවා, no problems, double tax කරන්නේ නැහැ කොයි රටෙත්.
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    කොමද බදු ගෙව්වේ නැත්තම් වත්කම් රාජසන්ත්ක කරනවා, අසාදු ලේකන වලට දාල එයාපොට් එකෙන්ම හරවල යනව, පවුලේ අයව සිරගත් කරනවා , රජයේන් නඩු දානව ලංකාවට ආව ගමන් එයාපොට් එකෙන් සිරගෙට . CID එක පිටරටවල ගිහින් බදු නොගෙවන උන් පැහැරගෙන එනවා ඝාතණය කරනවා. පට්ට යකෝ 😂😂😂😂

    Citizen අයින් කරගනීවි...මහ දෙයක්ද...

    ඇමෙරිකාවේ නම් citizens තියෙන උන් වෙන රටක හිටියත් බදු ගෙවන්න ඕන රජයට කියලා කියනවා...

    ලංකාවේ එහෙම පුරවැසි කම තියාගෙන වැඩක් නැති නිසා අයින් කරගනීවි
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ඕක අමුතු දෙයක් නෙමේ
    පුරවැසි භාවය තියෙනව නං වෙන රටක ඉපයුවත් බදු ගෙවන්න ඕන
    වෙන රටවල් වලත් ඔහොම තියෙනව
    අපේ තිබ්බෙ නෑ , අලුතෙන් හඳුන්වා දෙන්න යන්නෙ ඒ ක්‍රමය
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    අම්බෝ ඉතින් බයියන්ව වෙට් කරවන්න සුපිරි නිවුස් මේවා. අපේ බල්ලෙක් දාන බෙට්ටක් තරං වත් වටිනාකමක් දෙන්නෙ නෑ අපි නං 😂😂😂😂

    උබ සිටිසන් අරගෙන ද?
    ග්‍රී ලාංකික නෙමෙයි?
    දිවුරලා තියෙන්නේ උපන් බිම පාවලා දෙන්න සූදානම් පස්සේ ආපු රට වෙනුවෙන්?? 😏
     
    • Haha
    Reactions: Djice and shenat

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    Citizen අයින් කරගනීවි...මහ දෙයක්ද...

    ඇමෙරිකාවේ නම් citizens තියෙන උන් වෙන රටක හිටියත් බදු ගෙවන්න ඕන රජයට කියලා කියනවා...

    ලංකාවේ එහෙම පුරවැසි කම තියාගෙන වැඩක් නැති නිසා අයින් කරගනීවි
    ඒ කියන්නේ ගෝටා, බැසිල් ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින් ඇමෙරිකාවේ ටැක්ස් ගෙවන්න ඇති
     
    • Like
    Reactions: kolavari

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    ඕක අමුතු දෙයක් නෙමේ
    පුරවැසි භාවය තියෙනව නං වෙන රටක ඉපයුවත් බදු ගෙවන්න ඕන
    වෙන රටවල් වලත් ඔහොම තියෙනව
    අපේ තිබ්බෙ නෑ , අලුතෙන් හඳුන්වා දෙන්න යන්නෙ ඒ ක්‍රමය
    එහෙම දෙපාරක් tax ගෙවන්න කාටවත් පුපේ අමාරුවක් නෑ :rofl:
     
    • Like
    Reactions: NecroMonger

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    අරගල වේ## පුතාලා උදා කරල දීපු වෙනස දැන් සැපද. 😂අරගල බල්ලෙක් දැන් බේතකටවත් හොයාගන්න නෑ උන්ට කන්නත් නෑ වේලී වේලී නැට්ට පුපේ ගහගෙන ඉන්නේ. 🤣
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    අරගල වේ## පුතාලා උදා කරල දීපු වෙනස දැන් සැපද. 😂අරගල බල්ලෙක් දැන් බේතකටවත් හොයාගන්න නෑ උන්ට කන්නත් නෑ වේලී වේලී නැට්ට පුපේ ගහගෙන ඉන්නේ. 🤣

    එතකොට මේ රනිලට vote කරලා වැඳගෙන ඉන්නේ උබේ අම්මට හුකපු එකාද 😂 😂



    v966pk.jpg




    twduud.jpg




    3ndyz2.jpg

     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    පුක තමා කෙලවෙන්නේ.
    ඕකෙන් වෙන්නේ උබලට කන්න තියන ටිකත් නැති වෙන එක.
    අයිත උන්දියල් පාරක් ඕනේ වෙලා රජයට. එකයි ඔය
    sirawata ena usd tikath nawaththaganna yanne pottuwo...
    lol

    එතකොට මේ රනිලට vote කරලා වැඳගෙන ඉන්නේ උබේ අම්මට හුකපු එකාද 😂 😂



    v966pk.jpg




    twduud.jpg




    3ndyz2.jpg

    twduud.jpg



    mese thiyana disne wage hith wala nahane munge disnayak
    ------ Post added on Sep 26, 2023 at 4:25 PM
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    අම්බෝ ඉතින් බයියන්ව වෙට් කරවන්න සුපිරි නිවුස් මේවා. අපේ බල්ලෙක් දාන බෙට්ටක් තරං වත් වටිනාකමක් දෙන්නෙ නෑ අපි නං 😂😂😂😂
    ehemmama kyannat ba bn, aus ehema inna godak un 2019 lanakwata awilla chande daala giye guutage daath shakthimath karanna, untath kela wneawa meka karoth :lol:
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,100
    1
    58,446
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    අරගල වේ## පුතාලා උදා කරල දීපු වෙනස දැන් සැපද. 😂අරගල බල්ලෙක් දැන් බේතකටවත් හොයාගන්න නෑ උන්ට කන්නත් නෑ වේලී වේලී නැට්ට පුපේ ගහගෙන ඉන්නේ. 🤣