දේශීය ආදායම් එකට පේයී ටික ඇරුනම අනිත් බදු ටිකවත් එකතුකරගන්න සිස්ටම් එකක් හදාගන්න බැරුව නේද ඉන්නෙ
පුක කහගන්න නියපොත්ත නෑ, ලොරි ටෝක් දෙන්නේ.
පුක කහගන්න නියපොත්ත නෑ, ලොරි ටෝක් දෙන්නේ.
මේක හරි, මට inland revenue එකෙන් මම cars ගත්තාට පස්සේ declaration ලියුම් ආව, මම ඒ රටවල් වල income tax ගෙවීම් පෙන්නුවා, no problems, double tax කරන්නේ නැහැ කොයි රටෙත්.විදෙස් ගතව ඉන්න උන් ඒ රටවල් වලට බදු ගෙවනවා. ට්රැක් ලන්තේ මන්ත්රී / රාජ්ය පිංගුත්තර සේවක පොන්න පකයොන්ට පන් එක ගන්න ලකේ පන්කාවට බදු ගෙවන්න ෆුකේ අමාරුවක් උන්ට නෑ. උන් එවන විදේශ විනිමය නැත්නම් ට්රැක් ලනේතේ උන් පුකෙන් යන්නේ. නාවල පිටියේ පොන්න තොල් බරි නූගත් කොටළුවාට බල්ලෝ දාලා පෝලිමක් දාන්න ඕනේ ඔය කරන්න හදන බූරු වැඩෙන්, රට ඉන්න උන් ලකේ පන්කාවට සල්ලි එවන එකත් නතර කරනවා.
කොමද බදු ගෙව්වේ නැත්තම් වත්කම් රාජසන්ත්ක කරනවා, අසාදු ලේකන වලට දාල එයාපොට් එකෙන්ම හරවල යනව, පවුලේ අයව සිරගත් කරනවා , රජයේන් නඩු දානව ලංකාවට ආව ගමන් එයාපොට් එකෙන් සිරගෙට . CID එක පිටරටවල ගිහින් බදු නොගෙවන උන් පැහැරගෙන එනවා ඝාතණය කරනවා. පට්ට යකෝ![]()
මයිනා මීක් කියලද හුත්තෝ@hasithayad අනුර මික් නැහැ හුත්තෝ
අම්බෝ ඉතින් බයියන්ව වෙට් කරවන්න සුපිරි නිවුස් මේවා. අපේ බල්ලෙක් දාන බෙට්ටක් තරං වත් වටිනාකමක් දෙන්නෙ නෑ අපි නං![]()
ඒ කියන්නේ ගෝටා, බැසිල් ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින් ඇමෙරිකාවේ ටැක්ස් ගෙවන්න ඇතිCitizen අයින් කරගනීවි...මහ දෙයක්ද...
ඇමෙරිකාවේ නම් citizens තියෙන උන් වෙන රටක හිටියත් බදු ගෙවන්න ඕන රජයට කියලා කියනවා...
ලංකාවේ එහෙම පුරවැසි කම තියාගෙන වැඩක් නැති නිසා අයින් කරගනීවි
එහෙම දෙපාරක් tax ගෙවන්න කාටවත් පුපේ අමාරුවක් නෑඕක අමුතු දෙයක් නෙමේ
පුරවැසි භාවය තියෙනව නං වෙන රටක ඉපයුවත් බදු ගෙවන්න ඕන
වෙන රටවල් වලත් ඔහොම තියෙනව
අපේ තිබ්බෙ නෑ , අලුතෙන් හඳුන්වා දෙන්න යන්නෙ ඒ ක්රමය

එහෙම දෙපාරක් tax ගෙවන්න කාටවත් පුපේ අමාරුවක් නෑ![]()
අරගල වේ## පුතාලා උදා කරල දීපු වෙනස දැන් සැපද.අරගල බල්ලෙක් දැන් බේතකටවත් හොයාගන්න නෑ උන්ට කන්නත් නෑ වේලී වේලී නැට්ට පුපේ ගහගෙන ඉන්නේ.
![]()
sirawata ena usd tikath nawaththaganna yanne pottuwo...පුක තමා කෙලවෙන්නේ.
ඕකෙන් වෙන්නේ උබලට කන්න තියන ටිකත් නැති වෙන එක.
අයිත උන්දියල් පාරක් ඕනේ වෙලා රජයට. එකයි ඔය
එතකොට මේ රනිලට vote කරලා වැඳගෙන ඉන්නේ උබේ අම්මට හුකපු එකාද![]()
![]()
![]()
![]()
ehemmama kyannat ba bn, aus ehema inna godak un 2019 lanakwata awilla chande daala giye guutage daath shakthimath karanna, untath kela wneawa meka karothඅම්බෝ ඉතින් බයියන්ව වෙට් කරවන්න සුපිරි නිවුස් මේවා. අපේ බල්ලෙක් දාන බෙට්ටක් තරං වත් වටිනාකමක් දෙන්නෙ නෑ අපි නං![]()

අරගල වේ## පුතාලා උදා කරල දීපු වෙනස දැන් සැපද.අරගල බල්ලෙක් දැන් බේතකටවත් හොයාගන්න නෑ උන්ට කන්නත් නෑ වේලී වේලී නැට්ට පුපේ ගහගෙන ඉන්නේ.
![]()