රට යන්න කලින් කරන්න ඕන දේවල් ටික

TNHM

Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    ජොබ් එකත් හරි කියමුකෝ.
    විසාත් හරි කියමුකෝ.
    ටිකට් එකත් හරි ගිහින් ඉන්න තැනත් හරි කියමුකෝ.

    යන්න කලින් කරන්න ඕන අත්යවශ දේවල් මොනවද ?
    ගෙනියන්න ඕනේ අත්යවශ දේවල් මොනවද ? ඇදුම් නැතුව. ඇදුම් ඉතින් යන රටින් රටට වෙනස් වෙනවනේ.

    1. විසා, පාස් පොර්ට්, NIC, Covid Vaccine Cert එකේ එහෙම ෆොටෝ කොපි 5 ක් විතර අරගෙන. සෙට් එකක් checked bags වලයි, hand bag එකෙයි, ගෙදර තියලා යන්නේ.
    2. Education certificate වල ෆොටෝ කොපි ගෙදර තියලා යන්නේ
    3. ඇදුම් සෙට් එකක් hand bag එකේ දාගත්තා. ජෝක්කු දෙන්නෙක් එහෙම.
    4. ඕන කරන Shampoo, වගේ දේවල් ඔක්කොම Airtight bag වල දාලා පැක් කරනන.
    ඔන්න ඔය වගේ දේවල් මතක් වෙන විදියට දාන්න
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    Shampoo, saban ehema ehen ganne mama nan... Uba ganne rani saban wage ewada?
    Shampoo ehen ganin bn..aprade ida
    දොස්තරයෙක් දීපු එකක් තියෙනවා බන් එක ගෙනියන්න ඕනේ.
    tooth brush තුනක් විතර ඕනේ. මට denta soft එක ඇරෙන්න අනික් ඒවා සෙට් වෙන්නේ නැ. වෙන එකකට හුරු වෙනකම්
    ඒවා විතරයි, සබන් නම් සන්ලයිට් උනත් ඔකේ
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    ජොබ් එකත් හරි කියමුකෝ.
    විසාත් හරි කියමුකෝ.
    ටිකට් එකත් හරි ගිහින් ඉන්න තැනත් හරි කියමුකෝ.

    යන්න කලින් කරන්න ඕන අත්යවශ දේවල් මොනවද ?
    ගෙනියන්න ඕනේ අත්යවශ දේවල් මොනවද ? ඇදුම් නැතුව. ඇදුම් ඉතින් යන රටින් රටට වෙනස් වෙනවනේ.

    1. විසා, පාස් පොර්ට්, NIC, Covid Vaccine Cert එකේ එහෙම ෆොටෝ කොපි 5 ක් විතර අරගෙන. සෙට් එකක් checked bags වලයි, hand bag එකෙයි, ගෙදර තියලා යන්නේ.
    2. Education certificate වල ෆොටෝ කොපි ගෙදර තියලා යන්නේ
    3. ඇදුම් සෙට් එකක් hand bag එකේ දාගත්තා. ජෝක්කු දෙන්නෙක් එහෙම.
    4. ඕන කරන Shampoo, වගේ දේවල් ඔක්කොම Airtight bag වල දාලා පැක් කරනන.
    ඔන්න ඔය වගේ දේවල් මතක් වෙන විදියට දාන්න
    කෑම නැවක්. 😁
     
    • Like
    Reactions: Nucleardeath

    ranjan_ayya

    Well-known member
  • Jan 9, 2020
    1,392
    3,544
    113
    බඩගින්නක් ආවොත් transit එකේදී කන්න බිස්කට් පැකට් එකක් වගේ hand luggage
    Wet tissues hand luggage එකට, හදිස්සියේ බොකක් සෙට් උනොත් පිහදාන වැඩේ අප්පිරියයි නම්

    තව මතක් උනොත් දාන්නම්
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    උබට නිතර ඕනේ බෙහෙත් ප්‍රෙස්ක්‍රිප්ශන් එක්ක
    ඔක්කොම ඩොකියුමන්ට්ස් ක්ලවුඩ් ඇන්ඩ් ෆෝන් එකේ
    වර්ක් විසා යනව නම් ලංකාවේ විදේශ සේවා එකට ගෙවන සීන් එකක් තියෙනව මම හිතන්නේ
    උබේ බෑග්ස් වල නම ගම දාල ටැග් එකක් ගහපන්
    ටී බෑග්ස් ටිකක් ගනින්
    යන්න කලින් දත් ටික ඩෙන්ටිස්ට් කෙනෙක්ට පෙන්නපන්, ඒක මෙහේ පට්ටම ලාබයි.

    ඔය ටික තමයි මන් මතක් වෙන්නේ

    බෑංක් එකට කියපන් උබ යනවා කාර්ඩ්ස් මේ රටේ යූස් වෙයි කියල, පොඩි ගානක් පුලුවන් මම හිතන්නේ
    රෝමින් දාන් පලයන්. උබට මෙහෙ සිම් එකේ ටිකක් කල් ෆෝන් එකේ තියා ගන්න වෙනවා 2 ස්ටෙප් වෙරිෆිකේශන් වලට