රට යන්න කලින් කරන්න ඕන දේවල් ටික

MihiCherub

Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    cap or hat
    beanie
    umbrella or raincoat
    wet tissues
    mask box
    brand new slippers (use karapuwa epa. soil nisa declare karanna wenawa)
    gastritis (omeprozole or ezemprozole)
    headset hand luggage eke nath nam film ekak balanna hithunoth no chance.
    digital weight scale (plastic shops wala)

    Nail cutter ekak nisa punchita mulu bag ekama adinna una. owa bag wala geniyanna epa. (scissors, paper clips any sharp objects epa)
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    පොඩි වතුර බෝතලයක් ස්ටෑන්ඩ්බයි තියන් ඉදහල්ලා හදිස්සියෙ බොකක් සෙට් උනොත් පාවිච්චි කරන්න.
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    ජොබ් එකත් හරි කියමුකෝ.
    විසාත් හරි කියමුකෝ.
    ටිකට් එකත් හරි ගිහින් ඉන්න තැනත් හරි කියමුකෝ.

    යන්න කලින් කරන්න ඕන අත්යවශ දේවල් මොනවද ?
    ගෙනියන්න ඕනේ අත්යවශ දේවල් මොනවද ? ඇදුම් නැතුව. ඇදුම් ඉතින් යන රටින් රටට වෙනස් වෙනවනේ.

    1. විසා, පාස් පොර්ට්, NIC, Covid Vaccine Cert එකේ එහෙම ෆොටෝ කොපි 5 ක් විතර අරගෙන. සෙට් එකක් checked bags වලයි, hand bag එකෙයි, ගෙදර තියලා යන්නේ.
    2. Education certificate වල ෆොටෝ කොපි ගෙදර තියලා යන්නේ
    3. ඇදුම් සෙට් එකක් hand bag එකේ දාගත්තා. ජෝක්කු දෙන්නෙක් එහෙම.
    4. ඕන කරන Shampoo, වගේ දේවල් ඔක්කොම Airtight bag වල දාලා පැක් කරනන.
    ඔන්න ඔය වගේ දේවල් මතක් වෙන විදියට දාන්න
    1. Covid Vaccine Cert eke QR thiyena copy ekak ganna
    2. Tshirts aduma 3i, Denim 2, or 3k , Jokku 5k wath da ganna. Socks extra pair
    3. phone ekata credits 5000 or 10000 da ganna. and Roaming active kara ganna first time nam yanne
    4. super glue gum ekak ganna. shoe eka kadunoth hada ganna
    5. Pen
    6. Dollars denne dan 1000i banks walin. puluwan nam thawa aduma 1000k wath pitin ganna
    7. CC enable kara ganna foreign paymetn walata

    පොඩි වතුර බෝතලයක් ස්ටෑන්ඩ්බයි තියන් ඉදහල්ලා හදිස්සියෙ බොකක් සෙට් උනොත් පාවිච්චි කරන්න.
    yako hama thanama tolient thiyenawa. bothalayak thiyan edala mokata da commad ekak nathuwa
    ------ Post added on Jun 1, 2022 at 11:55 PM
     
    • Like
    Reactions: ChoronaSottiya

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,131
    5,944
    113
    canada
    විදේශ සංචාර සමහර වෙලාවට යුද්දයක්. security checking ඉදන්.

    (1) සැහැල්ලු ඇදුමක් ඇදගෙන යන්න. watch, බෙල්ට්, කාසි (metal) ඔක්කොම hand බැග් එකේ දාන්න. සාක්කු වලවත් දන්නා එපා. security වලදී ගොඩක් දෙනෙක් පිස්සු නටන්නේ මේවා නිසා.
    (2) hand bag එකේ තියෙන දේවල් ඔයා හරියටම දැනගෙන යන්න. razor, කතුරු, මිරිස් කුඩු, 100ml වලට වැඩි වතුර/ shampoo/ any
    liquid කිසි දෙයක් දාන්න එපා.
    (3) cash 50-300 us dollars , හද්දීසියේ බඩගිනි උනොත් මොනවහරි කන්න, පොර්ටර් කෙනෙකුට දෙන්න, taxi එකකට දෙන්න
    (4) documents (passport, visa and other documents) පහසුවෙන් ගන්න පුළුවන් එක තැනක තියාගන්න.
    (5) අතේ ගෙනියන baggage එකකට දෙකකට සීමා කරන්න.
    (6) යන රටේ immigration website එකේ බලන්න ගෙන එන්න පුළුවන් දේවල්. අමු එළවලු, පලතුරු, සමහර අහාර, පැලවෙන ඇට ජාති බැහැ
    කරවල අරන් ඇවිල්ල බල්ලෝ පනින්න පුළුවන්
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,696
    6,996
    113
    වදුරව
    ජොබ් එකත් හරි කියමුකෝ.
    විසාත් හරි කියමුකෝ.
    ටිකට් එකත් හරි ගිහින් ඉන්න තැනත් හරි කියමුකෝ.

    යන්න කලින් කරන්න ඕන අත්යවශ දේවල් මොනවද ?
    ගෙනියන්න ඕනේ අත්යවශ දේවල් මොනවද ? ඇදුම් නැතුව. ඇදුම් ඉතින් යන රටින් රටට වෙනස් වෙනවනේ.

    1. විසා, පාස් පොර්ට්, NIC, Covid Vaccine Cert එකේ එහෙම ෆොටෝ කොපි 5 ක් විතර අරගෙන. සෙට් එකක් checked bags වලයි, hand bag එකෙයි, ගෙදර තියලා යන්නේ.
    2. Education certificate වල ෆොටෝ කොපි ගෙදර තියලා යන්නේ
    3. ඇදුම් සෙට් එකක් hand bag එකේ දාගත්තා. ජෝක්කු දෙන්නෙක් එහෙම.
    4. ඕන කරන Shampoo, වගේ දේවල් ඔක්කොම Airtight bag වල දාලා පැක් කරනන.
    ඔන්න ඔය වගේ දේවල් මතක් වෙන විදියට දාන්න
    Education certificate වල originals අරන් යන්න ඔනෙද??
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    utto toiletry pouch ekak nadda :lol:

    don't hoard all the crap. Just keep it simple. Electric shaver, brush toothpaste & bodywash. Don't fuck around with soap bars it will be everywhere once wet. Also most hotels & motels have these stuff ready.

     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,687
    21,362
    113
    - මම මගේ ඩොක්යුමන්ට්ස් ඔක්කොම ස්කෑන් කරලා ඩ්‍රයිව් එකට දාල තියෙන්නේ....වෙන වැඩකදි ඕනි උනොත් (මේල් එකක් දාන්න, වීසා එක්ස්ටෙන්ශන් වගේ ගන්න ලේසී- ඔරිජිනල් ඕනී නෑ ස්කෑන් ඒවා තියේනම්...

    - ඩ්‍රරිව් කරන්න ඉන්නවනම් ලංකාවේ ලයිසන්ස් එකෙන් කෙලින්ම පුලුවන්ද නැත්තන් ඉන්ටර්නැශනල් විදිහට කන්වර්ට් කර ගන්න පුලුවන්ද වගේ බලපන්

    - ඩෙබිට් කාර්ඩ් එහෙම එxපයර් වෙන්න කිට්ටුයි නම් අලුත් එකක් ගනින්..ය්යුස් වෙන්නේ නැති උනත් ආයේ ලංකාවට එද්දි ඕනි වෙයිනේ එයාපොර්ට් එකේදිවත්...

    - ඇඳුම් නම් අනේ මන්දා බං..ලංකාවේ ඒවා මටනම් සෙට් නෑ පිට රටකදි..ජොක්කු ඇරෙන්න අනිත් ඔක්කොම වගේ මම අයින් කලා...(මම ඇඳුම් ගැන පොඩ්ඩක් කන්සර්න්)

    -
     

    naadiya

    Active member
  • Jan 17, 2017
    91
    201
    33
    - International driving permit එක අරන් යන්න (https://aaceylon.lk/services/idp/)
    - ලැප්ටොප් එකේ charger එකට power cable එකක්ම අරන් යන්න. adaptors එච්චරම හොඳ idea එකක් නෙවෙයි.
    - ලංකාවේ online banking රෙද්දවල් පොඩ්ඩක් බලන්න. උන්ගේ OTP එහෙම හෙනම වාත.

    අනිත් සෙට් එකනම් ඔය කියලා තියෙන ටික තමා. :)

    Bon Voyage!
     

    2tosix

    Well-known member
  • Mar 10, 2008
    2,127
    113
    63
    machan uba yanne inne kohetada? normally yana ratath ekka api aragena yanna ona samahara dewala wenas wenawa
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,910
    6,791
    113
    39
    Galle
    ජොබ් එකත් හරි කියමුකෝ.
    විසාත් හරි කියමුකෝ.
    ටිකට් එකත් හරි ගිහින් ඉන්න තැනත් හරි කියමුකෝ.

    යන්න කලින් කරන්න ඕන අත්යවශ දේවල් මොනවද ?
    ගෙනියන්න ඕනේ අත්යවශ දේවල් මොනවද ? ඇදුම් නැතුව. ඇදුම් ඉතින් යන රටින් රටට වෙනස් වෙනවනේ.

    1. විසා, පාස් පොර්ට්, NIC, Covid Vaccine Cert එකේ එහෙම ෆොටෝ කොපි 5 ක් විතර අරගෙන. සෙට් එකක් checked bags වලයි, hand bag එකෙයි, ගෙදර තියලා යන්නේ.
    2. Education certificate වල ෆොටෝ කොපි ගෙදර තියලා යන්නේ
    3. ඇදුම් සෙට් එකක් hand bag එකේ දාගත්තා. ජෝක්කු දෙන්නෙක් එහෙම.
    4. ඕන කරන Shampoo, වගේ දේවල් ඔක්කොම Airtight bag වල දාලා පැක් කරනන.
    ඔන්න ඔය වගේ දේවල් මතක් වෙන විදියට දාන්න
    Jokku dennagen da full gema gahanna hadanne?
    Thawa jokku 2k wath ganin