එහෙනම් පත්තරේ බොරු නේ.Still fake news. 60 ta wadi ayata pcr karanna kiyalaa tiyennee. Wahanne na kiyala na.
එහෙනම් පත්තරේ බොරු නේ.Still fake news. 60 ta wadi ayata pcr karanna kiyalaa tiyennee. Wahanne na kiyala na.
රෑ 12ද ?දවල් 12ද? දවල් දොලහ පහුවෙලා පැයකුත් ගියා ඕං.
මට හොඳට මතකයි, ගසපි නාඩගම (ගම සමග පිළිසඳර) නටන වෙලාවේ (මීමුරේ තිබුන එක වගේ තමයි මතක) ගමේ කෙනෙක් PCR කරන පහසුකම් ඒ අයට ලබා දෙන්න කියලා ඉල්ලා හිටියා. ඒ ප්රශ්නයත් කලින්ම සූදානම් කරගෙන හිටපු කෙනෙක් ලවා ඇස්සවූවා කියලත් හොඳටම තේරෙනවා. කොහොම උනත්, ඒකට ජනාධිපති ගේ උත්තරය උනේ PCR වැඩක් නැහැ, දැන් හැමෝටම එන්නත ලබා දෙනවා, ඒ නිසා PCR කරන්න අවශ්යතාවයක් නැහැයි කියන එකයි.PCR කියන්නේ කොවිඩ් හැදෙන්නේ නැතිවෙන්න කරන දෙයක්ද?... PCR කලාට පස්සේ හැදෙන්නේ නැද්ද?
Donkey's like you are the biggest curse to this country. Right now no one gives a shit about who is the bayya toyya jeppa or ponnaya like you fuckers. what needs to be done is to get together and have self discipline to over come this situation. Provoking people based on your stupid ideologies doesn't helpමුන් මේ උද්ගෝසන කරද්දි හුරේ දැම්ම බැල්ලිගෙ පුතාල, කොරෝන බෝ කරද්දි හුරේ දාල දැන් ලොක් කරේ නැ කියල බුරනව, ඔකුන්ට මොන්ගල් මොලේ අමාරුවට ඔකුන්ට බේත් දෙන්ඩ වෙනව..
එතුම හින්ද අගලක් හරි ගියා තෝ වගේ හිකනලෙක් උන්න නම් තොට ගූ ගිහින් මැරෙන්නෙ පන බයට..![]()
niwata wenna epa bola... weradi de weradi widihata dekapan. oya eka pakayekugen wath mata wedak ne. nodakin ubala wage unකරන හැමදේම වැරදි නම් ලබන පාර සජියට ඇදල සජිය දිනෝ ගනින් පොන්ස් මට මොකද![]()
ඔයිට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ නාකි ..................................................................තව පොඩ්ඩකින් මලගෙදරට මලමිනිය විතරයි. මංගල්යට ජෝඩුව විතරයි. බස්රථවල මගීන් ගෙන යාම සදහා නව නීති. පලාත් අතර සංචරනය දැඩි කොරා..![]()
මෙහෙ එහෙම තීරන ගන්න බෑ හිතුමතේට,,, ඉරාජ් දම්මික දිලිත් ජොනී ලන්සා විශේසක්නයො ඒකමතිකව කැමතිඋනෙ නැත්නම් හිතන්නවත් බෑ BUSINESS 1StAustralia wala Canberra 1 Week Lockdown karanna yanne. Corona haduna kenek nisa. Balapalla un parakku wennthuwa theerana ganna hati. Un balan inne na hathara paha wadi wenakam. ekek ahu unada decision ek aragena krnn oni ewa krnwa. ehema karana nisa control karagannwa un. ekata Ape rate huttala rallak hadenkm balan innwa okkoma krnna.
Source
එතකොට කියන්නේ කොහොමද මම තමා හොදටම කරේ කියලා .. රට ausi නං රටත් වහන්න උන මම නං එහෙම කරේ නෑAustralia wala Canberra 1 Week Lockdown karanna yanne. Corona haduna kenek nisa. Balapalla un parakku wennthuwa theerana ganna hati. Un balan inne na hathara paha wadi wenakam. ekek ahu unada decision ek aragena krnn oni ewa krnwa. ehema karana nisa control karagannwa un. ekata Ape rate huttala rallak hadenkm balan innwa okkoma krnna.
Source
@erozan උබේ වේසා අම්මා ගැන නේ පොන්න ගූ අවජාතකයෝ හිතලා තියෙන්නේ බලාගෙනබොහොම හොදයි එක දවසක් හරි රට ඇරන් ඉන්න එකෙන් එදාවේල කන උන්ට වටිනව..මාස් පඩි කාරයො නම් කයි රට වහල දානව කියන්නෙ එදාවේල කන මිනිස්සු අන්ත අසරණයි..විපක්ශෙ මෝඩයො රටේ මිනිස්සු ගැන නොසිතුවට අපේ ආණ්ඩුව එහෙම නෙමේ..