රට වහන්න කිසිම තීරණයක් නෑ..- ජනාධිපති

Darks3id

Active member
  • Aug 9, 2021
    124
    111
    43
    Australia wala Canberra 1 Week Lockdown karanna yanne. Corona haduna kenek nisa. Balapalla un parakku wennthuwa theerana ganna hati. Un balan inne na hathara paha wadi wenakam. ekek ahu unada decision ek aragena krnn oni ewa krnwa. ehema karana nisa control karagannwa un. ekata Ape rate huttala rallak hadenkm balan innwa okkoma krnna.

    Source
     
    • Like
    Reactions: IMMuhandiram

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    යාපයියේ මොනවද බං අප්ඩේට්ස් @yapa100 උඹ කියන දේ තමයි විශ්වාස
     

    SL MULTIMEDIA TUTORIAL

    Well-known member
  • Jul 27, 2020
    1,663
    7,025
    113
    United States
    220006273_4141904839240910_1920728638676957116_n.jpg

    රට වහන තීරණය 12න් පස්සේ
    Read More >>>
    https://bit.ly/3xIPWiX
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,729
    113
    PCR කියන්නේ කොවිඩ් හැදෙන්නේ නැතිවෙන්න කරන දෙයක්ද?... PCR කලාට පස්සේ හැදෙන්නේ නැද්ද?
    මට හොඳට මතකයි, ගසපි නාඩගම (ගම සමග පිළිසඳර) නටන වෙලාවේ (මීමුරේ තිබුන එක වගේ තමයි මතක) ගමේ කෙනෙක් PCR කරන පහසුකම් ඒ අයට ලබා දෙන්න කියලා ඉල්ලා හිටියා. ඒ ප්‍රශ්නයත් කලින්ම සූදානම් කරගෙන හිටපු කෙනෙක් ලවා ඇස්සවූවා කියලත් හොඳටම තේරෙනවා. කොහොම උනත්, ඒකට ජනාධිපති ගේ උත්තරය උනේ PCR වැඩක් නැහැ, දැන් හැමෝටම එන්නත ලබා දෙනවා, ඒ නිසා PCR කරන්න අවශ්‍යතාවයක් නැහැයි කියන එකයි.
     

    Undead

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    1,918
    743
    113
    OSAKA
    Maha sakkikiliyek meka nam.. banks open karala anitha ewa okkoma wahanawa. Cheques bank wenawa hitu kiyala.. danna salli naha eewunata. Acnt ekath od anthimata..
    IMG-20210813-WA0010.jpg
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මුන් මේ උද්ගෝසන කරද්දි හුරේ දැම්ම බැල්ලිගෙ පුතාල, කොරෝන බෝ කරද්දි හුරේ දාල දැන් ලොක් කරේ නැ කියල බුරනව, ඔකුන්ට මොන්ගල් මොලේ අමාරුවට ඔකුන්ට බේත් දෙන්ඩ වෙනව..
    Donkey's like you are the biggest curse to this country. Right now no one gives a shit about who is the bayya toyya jeppa or ponnaya like you fuckers. what needs to be done is to get together and have self discipline to over come this situation. Provoking people based on your stupid ideologies doesn't help
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    පිස්සු නාකියා එදා ඉඳන් මම කියන්නේ මුට මිනිස්සු මැරෙනවා බලන්න ආසාවක් තියෙන්නේ

    එතුම හින්ද අගලක් හරි ගියා තෝ වගේ හිකනලෙක් උන්න නම් තොට ගූ ගිහින් මැරෙන්නෙ පන බයට..🤭🤭🤭

    එකෙක් යුද්ද කාලේ කිව්වලු , අමරිකාවනි මට මොලේ අමාරුවක් තීනවා මම යුද්දෙට බයයි මාව ඇමරිකාවට ගන්න පීස්

    ------ Post added on Aug 13, 2021 at 1:19 PM
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    කරන හැමදේම වැරදි නම් ලබන පාර සජියට ඇදල සජිය දිනෝ ගනින් පොන්ස් මට මොකද🤣🤣🤣
    niwata wenna epa bola... weradi de weradi widihata dekapan. oya eka pakayekugen wath mata wedak ne. nodakin ubala wage un
     
    • Like
    Reactions: dilann

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    තව පොඩ්ඩකින් මලගෙදරට මලමිනිය විතරයි. මංගල්‍යට ජෝඩුව විතරයි. බස්රථවල මගීන් ගෙන යාම සදහා නව නීති. පලාත් අතර සංචරනය දැඩි කොරා.. :)
     
    • Wow
    Reactions: nalin0001

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    රට කාපු මිනීමරුවා..ඕකුන්ගෙ ළමයින්ටත් හෙණ ගහනවා මේ කරන අපරාදෙට..රට කාපු බලු රජ පවුල.
     
    • Like
    Reactions: jeewan tk

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    තව පොඩ්ඩකින් මලගෙදරට මලමිනිය විතරයි. මංගල්‍යට ජෝඩුව විතරයි. බස්රථවල මගීන් ගෙන යාම සදහා නව නීති. පලාත් අතර සංචරනය දැඩි කොරා.. :)
    ඔයිට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ නාකි ..................................................................
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    Australia wala Canberra 1 Week Lockdown karanna yanne. Corona haduna kenek nisa. Balapalla un parakku wennthuwa theerana ganna hati. Un balan inne na hathara paha wadi wenakam. ekek ahu unada decision ek aragena krnn oni ewa krnwa. ehema karana nisa control karagannwa un. ekata Ape rate huttala rallak hadenkm balan innwa okkoma krnna.

    Source
    මෙහෙ එහෙම තීරන ගන්න බෑ හිතුමතේට,,, ඉරාජ් දම්මික දිලිත් ජොනී ලන්සා විශේසක්නයො ඒකමතිකව කැමතිඋනෙ නැත්නම් හිතන්නවත් බෑ BUSINESS 1St 😂
    මේක ලන්කාව
     
    • Haha
    Reactions: Darks3id

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Australia wala Canberra 1 Week Lockdown karanna yanne. Corona haduna kenek nisa. Balapalla un parakku wennthuwa theerana ganna hati. Un balan inne na hathara paha wadi wenakam. ekek ahu unada decision ek aragena krnn oni ewa krnwa. ehema karana nisa control karagannwa un. ekata Ape rate huttala rallak hadenkm balan innwa okkoma krnna.

    Source
    එතකොට කියන්නේ කොහොමද මම තමා හොදටම කරේ කියලා .. රට ausi නං රටත් වහන්න උන මම නං එහෙම කරේ නෑ
     
    • Haha
    Reactions: Darks3id

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    බොහොම හොදයි එක දවසක් හරි රට ඇරන් ඉන්න එකෙන් එදාවේල කන උන්ට වටිනව..මාස් පඩි කාරයො නම් කයි රට වහල දානව කියන්නෙ එදාවේල කන මිනිස්සු අන්ත අසරණයි..විපක්ශෙ මෝඩයො රටේ මිනිස්සු ගැන නොසිතුවට අපේ ආණ්ඩුව එහෙම නෙමේ..
    @erozan උබේ වේසා අම්මා ගැන නේ පොන්න ගූ අවජාතකයෝ හිතලා තියෙන්නේ බලාගෙන :LOL::LOL::LOL:
    ගියාම ඩෙලි කටට ගන්න එක නතර කලාම පොන්නයාගේ ඉන්ටනෙට් බිල ගෙවන්න කවුද නාකි මයිනායැ :LOL::LOL::LOL:
     

    mylanka58

    Well-known member
  • Feb 8, 2016
    621
    996
    93
    1628843483319.png



    State of New South Wales in Australia is in complete lock-down for the last one month this is the highest number of daily cases.
     

    divoomdelux

    Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    Covid palanaya Hamudawata dunnoth nam kohen kelawara wenna weida danne me yana widihata, health sector strongly advises on a lock down,, and thy shut the GMOA down.. gmoa eke watinakamak tynaaa kiyala therenne me welawata thamai