රත්තරන් ගෙන් හෝ කාර් ගැන දන්න උන් ගෙන් උදව&#35

Banned.King

Member
Nov 6, 2014
390
13
0
kauruth nee
okkoma GIHILLA

ම0 ඉන්නවා සුදා ඔය ගානෙන් කාර් ගන්නත් බැරි එකේ හොදට කාලා බීල ආතල් එකක් ගමුද බන් ඒ පාර ඉතුරුවයින් කලින් කිව්වා වගේ ආට එකක් අරන් දාමු හයර් දුවතෑකි
 

mash malinga

Well-known member
  • Jun 2, 2009
    1,265
    375
    83
    Kandy
    Eng numbr adahasa athaarinawa nam supiri wandiyak tynwa.. :D:D

    http://ikman.lk/en/toyota-corsa-1994-for-sale-kandy-2

    9f2yd3e.jpg
     

    Nikam Man

    Member
    Nov 9, 2014
    57
    2
    0
    ම0 ඉන්නවා සුදා ඔය ගානෙන් කාර් ගන්නත් බැරි එකේ හොදට කාලා බීල ආතල් එකක් ගමුද බන් ඒ පාර ඉතුරුවයින් කලින් කිව්වා වගේ ආට එකක් අරන් දාමු හයර් දුවතෑකි

    තෝව කොටියම කාපිය
     

    Banned.King

    Member
    Nov 6, 2014
    390
    13
    0
    අපි ගියා සුදූ උබට 10 ට එලකිරි කියා එකක් සෙට් වෙයන් :)
     


    යකෝ උබ කිං නෙවයි නොදකිං ..ඇයි බොල වස්සෝ බලපං මම වැදගත් සුවාමි පුරුෂයෙක් වශයෙන් මගේ wife ටයි එයාගේ ළමයි තුන් දෙනාටයි යන්න වාහනයක් හොයන කොට තෝ එනවා ආතල් ගන්න ....ආවනම් කියපිය KIA කාර් එක හොදයිද නැද්ද ??

    වයිෆ්ගේ ළමයි කිව්වේ, උබට අයිතියක් නැද්ද? :P

    උබට විකල්පයක් තියෙනවා මචං, 300-XXXX වගේ තියෙන නිසාන් පල්සර්, FB 14, AE 100, වගේ එකක් අරගෙන රුපියල් 25000ක් (මම දන්නා තරමින්) ගෙවල ඉන්ග්ලිෂ් නම්බර්ස් වලට කන්වර්ට් කර ගනින්.
     

    Nikam Man

    Member
    Nov 9, 2014
    57
    2
    0
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;17359914 said:
    වයිෆ්ගේ ළමයි කිව්වේ, උබට අයිතියක් නැද්ද? :P

    උබට විකල්පයක් තියෙනවා මචං, 300-XXXX වගේ තියෙන නිසාන් පල්සර්, FB 14, AE 100, වගේ එකක් අරගෙන රුපියල් 25000ක් (මම දන්නා තරමින්) ගෙවල ඉන්ග්ලිෂ් නම්බර්ස් වලට කන්වර්ට් කර ගනින්.

    අන්න දැන් තමයි වැදගත් අදහස් එන්නේ
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    15 ක් වත් තිබුනනම් හොද එකකට ගියැකි බන්. තව මාසයක් ඉවසන් ඉදපන් වාහන අඩුවෙනකන් :rolleyes:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මචන්ලා මට කාර් එකක් ගන්න අදහසක් තියනවා.හැබැයි මෙන්න මේකයි සිද්දිය

    වියදම් කල හැකි මුදල - 10,00,000 (ලීසින් නොවේ .රෙඩ් කෑෂ් )
    ලියාපදිංචි අංකය - ඉංග්‍රීසි අකුරක් වියයුතුය
    නිෂ්පාදිත වර්ෂය - 2000 වසරට පසු විය යුතුය
    පෙට්‍රල් , ඔටෝ ගියර් ,
    බ්‍රෑන්ඩ් එක මොක උවත් කම් නැත .

    මොකද කියන්නේ ...........

    අශ්වයා 2.50 ගන්නත් ඕනේ ..නේරංජනා ගගෙන්
    පනින්නත් ඕනේ ......

    මචෝ දැනුයි ත්‍රෙඩ් එක දැක්කේ. සොරි වෙන්න ඕනේ. මචන් උබේ අව්ශයතාවයන්ට "පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්" කාර් එකක් ගන්න බෑ. ඉන්දියන් එකක් හරි චයිනීස් ජරාවක් තමා කරගහන්න වෙන්නේ,

    උබට මම අන්තිම සාදාරන වෙන විදිහට වාහන ටිකක් කියන්නම්, G නොම්බර වගේ ගන්න

    1. සුශුකි බැලීනෝ. ඔරිජිනල් ජපන්. වැඩිය නැති නිසා මාකට් නෑ. 11කට වගේ හොද කාර් එකක් ගත්තහැකි. අද්දැකීමෙන් කියන්නේ වාහනේ හොදයි

    2. ටොයොටා සොලූනා. 12ක් වත් වෙයි අන්තිම

    3. ලාන්සර් අඩුම 11- 12ක් වෙයි. 1300cc තමා ගන්න වෙන්නේ ඒ ගානට
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;17359914 said:
    වයිෆ්ගේ ළමයි කිව්වේ, උබට අයිතියක් නැද්ද? :P

    උබට විකල්පයක් තියෙනවා මචං, 300-XXXX වගේ තියෙන නිසාන් පල්සර්, FB 14, AE 100, වගේ එකක් අරගෙන රුපියල් 25000ක් (මම දන්නා තරමින්) ගෙවල ඉන්ග්ලිෂ් නම්බර්ස් වලට කන්වර්ට් කර ගනින්.

    E නොම්බර ගත්තම වාහනේ තිබ්බ මාකට් එකත් නෑ
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    ඔව් ඔව් උඩින් කිව්වා වගේ කියා ගනින් සුපිරි බාන්ඩේ ම0 කිය0නේ උබ අවුරුදු 50කට විතර ලීසි0 එකක් දාලා මේකක් ගනි0 අල වගේද ගෝව කොහොමද මේකක යන කොට ආසයි නේ
    toyota-beginning-land-cruiser-prado-production-in-china-69580-7.jpg

    අරකිව්වත් වගේ අව්රුදු පනහනේ බන් ඕක සුටුස් ගාලා ගෙවිල යයි:yes::yes:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ


    යකෝ උබ කිං නෙවයි නොදකිං ..ඇයි බොල වස්සෝ බලපං මම වැදගත් සුවාමි පුරුෂයෙක් වශයෙන් මගේ wife ටයි එයාගේ ළමයි තුන් දෙනාටයි යන්න වාහනයක් හොයන කොට තෝ එනවා ආතල් ගන්න ....ආවනම් කියපිය KIA කාර් එක හොදයිද නැද්ද ??

    උබ වයිෆ්ව ගත්තේ රෙඩි මේඩ් ද?
    මම ඇහුවේ ලමයි තුන්දෙනෙක් එක්කද කසාදයක් කරගත්තේ?
    :P
     

    Nikam Man

    Member
    Nov 9, 2014
    57
    2
    0
    රත්තරං;17359967 said:
    kia rio වගේ පරන කාර් ඉවරෙටම ඉවරයි ගන්න එපා
    කොරියන් ජරාව

    කොහෙද අප්පා ඔයා හිටියේ දැන් එයි කියා කියා බලන් හිටියේ
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    ඔව් Soluna එක නම් හොදයි. හැබැයි තව ටිකක් ඉවසලා සල්ලි හොයාගන්න වෙයි. ඒත් ඉතිං පාඩු නෑ.



    කියා ගන්න එපා මචං. පාට්ස් හොයා ගන්න අපා දුක් විදින්න ඕනේ. අනිත් එක ජපන් වාහනයක් තරම් පාවිච්චි කරන්න බෑ. කොරියන් කටුනේ බං.

    මූට ගන්න වෙන්නේ සොලූනා, බැලීනෝ,වගේ එකක් තමා

    හොදම විසදුම සොලූනා
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    KIA අවුල්ද බන්

    කියන්න දෙයක් නැ මචන්.. චෙරි,පැන්ඩො,කියා,ඇල්ටො,විවා. මටනම් හරියන්නේ නැ.
    ඔවා ගත්ත එකෙක් ගොඩ ගියෙත් නැ බන්. ගත්තට වඩා ගොඩක් අඩුවෙන් විකුනන්න වෙන්නේ.

    පුලුවන් නම් සෙකන්ඩ් හැන්ඩ් ජපන් එකක්ම ගන්න බලන්න, හදිස්සියකට විකුනන්න වුනොත් ගත්ත ගානටම දුන්නැකි සමහරවිට ඉටත් වැඩිය.

    වාහනයක් හෝ මොනම දෙයක් හරි ගන්නකොට අඩුපාඩු කියන්න යන්නේ නැතුව පුලුවන් තරම් අඩුවටම ගන්න බලන්න. ඔනම දෙයක් ගන්න ලේසියි විකුනන්න අමාරුයි.

    ගන්න එක නෙවෙයි මචන් වැඩෙ... අරගෙන නඩත්තු කරන්න එක, පාර්ට්ස් හොයන එක සහ පාර්ට්ස් ගෙවිමේ ප්‍රවනතවයත් බලන්න. ඒකයි ජපන් එකක් ගන්න කියන්නේ.

    Peugeot කාර්ස් එහෙමත් සදාරන ගානකට ගත්තැකි. නමුත් එවල ලෙඩක් ආවොත් උබ සදා අනාතයි. අතරමන් නොවි ගමන පලයන්. ගුඩ් ලක්!
    :yes::yes::yes: