(රතු බෝල BREAKING) රනිල් OSB එකට විරුද්ද වෙයි

හෙනයා

Well-known member
  • May 23, 2014
    16,915
    17,146
    113
    Kottawa
    කවුද බන් මේ සීයා. හරි ලිබරල් අදහස් තියෙන කෙනෙක් වගේ. 🤩
    වයසයි නේ බං... සිහිය අඩුයි දැන්.. නාකි මඩමකට ගිහින් දාන්න ඕනෙ උන්
    cc: @ruchira55
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    ඒඅයි වේසිගෙ පුතාල වැඩ අල්ලල
    @හෙනයා මේක valid point එකක් අදහසක් තියෙනවාද මේ වගේ ඒකක් කොහොමද defence කරන්නේ කියලා. මට නන් හිතෙන්නෙ ඉස්සරහට අපි කවුරු කොහොම කිව්වත් අපි කතා කරන ඒවගේ credibility එක මිසින් වෙයි ලොකුවටම
     
    • Like
    Reactions: wawula

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,915
    17,146
    113
    Kottawa
    @හෙනයා මේක valid point එකක් අදහසක් තියෙනවාද මේ වගේ ඒකක් කොහොමද defence කරන්නේ කියලා. මට නන් හිතෙන්නෙ ඉස්සරහට අපි කවුරු කොහොම කිව්වත් අපි කතා කරන ඒවගේ credibility එක මිසින් වෙයි ලොකුවටම
    E kiwwe 🤔
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,895
    15,701
    113
    Ursa Major
    Wow, in those days, nobody cared about his liberal ideas; even they punished him by voting ultra-conservative, Mara. Now, Is that the time has changed with the revival of liberalism? no, God, no. :ROFLMAO: This is the double standard of Jeppo fanboys. They don't care about Ranil or his ideology and are dead set against him, bashing with whatever weapons they have.
     
    Last edited:

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,267
    9,112
    113
    Dubai
    මුත්ත පරාද උනාම ආයෙ ෆේස් බුක් එක මතක් වෙයි 😂
    ඒක මතක් වෙන්නේ නැති වෙයි බන්. නෙට්ෆ්ලික්ස් බලනවනේ
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    Sen-lu

    Well-known member
  • ඒක මතක් වෙන්නේ නැති වෙයි බන්. නෙට්ෆ්ලික්ස් බලනවනේ
    ඕකුන්ට බලය නැතුව ඉන්න හෙන අමාරුයි. එතකොට ඕකුන් ගහන පදේ තමා. හරි අපේ කාලෙ කරපු එක වැරදි නම් දැන් ඒක හදපං කියල.
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,915
    17,146
    113
    Kottawa
    ඇයි බං දැන් මේ වගේ අපි කියපුවා කියල deep fake වලින් හදලා viral කරොත් කොහොමද අපි නෑ කියල ඔප්පු කරන්නේ.
    ඔව් ඒක ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන් ඉස්සරහට.. Verification methods හදන්න වෙයි මේවට..

    මේක නම් ඩීප් ෆේක් වෙන්න අමාරුයි මොකද රනිල ඒ කාලෙ මේ වගෙ ටෝක් තමා දුන්නේ.. දැන් පොහොට්ටු බයියොත් එක්ක ඩීල් දාගෙන පිස්ස වගේ හැසිරුනාට..
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    ඔව් ඒක ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන් ඉස්සරහට.. Verification methods හදන්න වෙයි මේවට..

    මේක නම් ඩීප් ෆේක් වෙන්න අමාරුයි මොකද රනිල ඒ කාලෙ මේ වගෙ ටෝක් තමා දුන්නේ.. දැන් පොහොට්ටු බයියොත් එක්ක ඩීල් දාගෙන පිස්ස වගේ හැසිරුනාට..
    ඒකද පොන්නයො තොපි ඒ කාලෙ රනිල්ට විරුද්ධ උනේ?
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    ඔව් ඒක ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන් ඉස්සරහට.. Verification methods හදන්න වෙයි මේවට..

    මේක නම් ඩීප් ෆේක් වෙන්න අමාරුයි මොකද රනිල ඒ කාලෙ මේ වගෙ ටෝක් තමා දුන්නේ.. දැන් පොහොට්ටු බයියොත් එක්ක ඩීල් දාගෙන පිස්ස වගේ හැසිරුනාට..
    Video eka baladdi nikan early 2000 vibe ekak enne….
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    ඔව් ඒක ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන් ඉස්සරහට.. Verification methods හදන්න වෙයි මේවට..

    මේක නම් ඩීප් ෆේක් වෙන්න අමාරුයි මොකද රනිල ඒ කාලෙ මේ වගෙ ටෝක් තමා දුන්නේ.. දැන් පොහොට්ටු බයියොත් එක්ක ඩීල් දාගෙන පිස්ස වගේ හැසිරුනාට..
    ඒ කාලේ මේ වගේ ටෝක් අහල තියෙන නිසා ඕක ඇත්ත කියල මට 90% සුවර් එකක් තියෙනවා. දන්නේ නැති අය
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    Wow, in those days, nobody cared about his liberal ideas; even they punished him by voting ultra-conservative, Mara. Now, Is that the time has changed with the revival of liberalism? no, God, no. :ROFLMAO: This is the double standard of Jeppo fanboys. They don't care about Ranil or his ideology and are dead set against him, bashing with whatever weapons they have.
    They did not vote against him because of his liberal ideas. They/we did not vote for him because he is a deal man. He has not done a single thing for the country. But to hold on to power, he will do anything. They only thing he knows is, get loans & sell so he can do jack shit while the people will not complain as long as they unknowingly live off the loans. That's it. No plan. Nothing. Still the same & will always be the same. Him, Mahinda, Sajith all are in the same boat. Awalangu kasi.. no use anymore
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu