එතකොට මිනිස්සු මෛනට චන්දෙ දුන්නෙ, ඌ ඩීල් කාරයෙක් නොවන නිසාද? රනිල්ට වඩා මෛනෑ සාධනීය වෙනසක් විදිහට දකින්න ඇත්තෙ, ගිණි පොලියට ණය අරන් ඒවායින් හොරා කාපු එකද? ජනතාවට සුභ අනාගතයක් හදන්න මෛනට ප්ලෑනක් තිබ්බ නිසාද ඌට චන්දෙ දුන්නෙ?
Natha. Chande dunne Gotata. Minissunta system eka thiththa wela thibuna nisa.
Gota "system change" karai kiyala wishwasa karala thamai chande dunne. Eka une nathi nisa thamai aragalayeth apahu "system change karamu" kiyana illimama apahu enne.
Ponilagen une nathi, thama wenneth nathi, kawadawath wenneth nathi me jara jeernaya wela kunu wechcha bribery/corruption/ power abuse wela thiyena system change ekata thamai meparath minissu jepponta chande denne
Ranil/Maina/Sajith la okkoma me thiyena system ekama...unta balaya thiyagena samada wajabenna me system eka kawadawath wenas karanne natha. Never going to happen
NPP will atleast try it. Karanna gihilla kelo ganida nadda kiyana eka danne na but atleast they will try it in their first term