(රතු බෝල BREAKING) රනිල් OSB එකට විරුද්ද වෙයි

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    They did not vote against him because of his liberal ideas. They/we did not vote for him because he is a deal man. He has not done a single thing for the country. But to hold on to power, he will do anything. They only thing he knows is, get loans & sell so he can do jack shit while the people will not complain as long as they unknowingly live off the loans. That's it. No plan. Nothing. Still the same & will always be the same. Him, Mahinda, Sajith all are in the same boat. Awalangu kasi.. no use anymore
    එතකොට මිනිස්සු මෛනට චන්දෙ දුන්නෙ, ඌ ඩීල් කාරයෙක් නොවන නිසාද? රනිල්ට වඩා මෛනෑ සාධනීය වෙනසක් විදිහට දකින්න ඇත්තෙ, ගිණි පොලියට ණය අරන් ඒවායින් හොරා කාපු එකද? ජනතාවට සුභ අනාගතයක් හදන්න මෛනට ප්ලෑනක් තිබ්බ නිසාද ඌට චන්දෙ දුන්නෙ?
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    එතකොට මිනිස්සු මෛනට චන්දෙ දුන්නෙ, ඌ ඩීල් කාරයෙක් නොවන නිසාද? රනිල්ට වඩා මෛනෑ සාධනීය වෙනසක් විදිහට දකින්න ඇත්තෙ, ගිණි පොලියට ණය අරන් ඒවායින් හොරා කාපු එකද? ජනතාවට සුභ අනාගතයක් හදන්න මෛනට ප්ලෑනක් තිබ්බ නිසාද ඌට චන්දෙ දුන්නෙ?
    Natha. Chande dunne Gotata. Minissunta system eka thiththa wela thibuna nisa.

    Gota "system change" karai kiyala wishwasa karala thamai chande dunne. Eka une nathi nisa thamai aragalayeth apahu "system change karamu" kiyana illimama apahu enne.

    Ponilagen une nathi, thama wenneth nathi, kawadawath wenneth nathi me jara jeernaya wela kunu wechcha bribery/corruption/ power abuse wela thiyena system change ekata thamai meparath minissu jepponta chande denne

    Ranil/Maina/Sajith la okkoma me thiyena system ekama...unta balaya thiyagena samada wajabenna me system eka kawadawath wenas karanne natha. Never going to happen

    NPP will atleast try it. Karanna gihilla kelo ganida nadda kiyana eka danne na but atleast they will try it in their first term
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu

    Sen-lu

    Well-known member
  • NPP will atleast try it. Karanna gihilla kelo ganida nadda kiyana eka danne na but atleast they will try it in their first term
    or maybe they will just do the exact same thing. No one knows for sure. But there are no other options.

    For 100% certainty, we know that the current regime will keep and nourish this corrupt system.
     
    • Like
    Reactions: earthling