රථවාහන රක්ෂණයක් නිවැරදිව කරගනිමු...

wayo

Active member
  • Nov 10, 2018
    231
    40
    28
    ඔව්. ඔයා හරි.. දැන් google කරලා බැලුවා:(:(

    එතකොට බයික් එක තාප්පෙක වැදිලා තාප්පෙ ගෙදර නවත්වලා තියෙන කෝටි ගානක වාහනයක් උඩ වැටිලා චප්ප උනොත් third party bike insurance එකෙන් ගෙවනවද? :nerd:
     

    Insurance Services

    Junior member
  • Jan 29, 2019
    67
    5
    8
    එතකොට බයික් එක තාප්පෙක වැදිලා තාප්පෙ ගෙදර නවත්වලා තියෙන කෝටි ගානක වාහනයක් උඩ වැටිලා චප්ප උනොත් third party bike insurance එකෙන් ගෙවනවද? :nerd:

    Na. Limit ekak dala thiyenne property dameg walata.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,147
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මචං මම කාර් එක සෙලින්කෝ කරේ බං
    මම සෙලින්කෝ බ්‍රාන්ච් 4කට කෝල් කලා බං ලක්ෂ 20කට එකම විදිහට ෆුල් ඉන්ශුවරන්ස් වාරිකය 55,000 & 65,000 අතර වෙනසක් කියනවා. හැබැයි කිසිම අමතර පහසුකම් අඩුපාඩුවක් නෑ.
    ඇයි මෙහෙම වෙනසක් අපි මොකක්ද විශ්වාස කරන්නේ

    :yes::yes::yes::yes:

    kiwwa wage newei claim ganna yaddi tamai wenasa terenne.. :frown:

    okata karanna deyak nadda apita?
     

    ghilahiru

    Active member
  • Apr 5, 2016
    203
    53
    28
    On the way
    anathurak unama third party ekakata kisima haniyak novi depalakatawath haniyak novi thamange wahanayata pamanak damage unama insurance claim karanna policy statement ekak athyawashyada.
     

    Insurance Services

    Junior member
  • Jan 29, 2019
    67
    5
    8
    anathurak unama third party ekakata kisima haniyak novi depalakatawath haniyak novi thamange wahanayata pamanak damage unama insurance claim karanna policy statement ekak athyawashyada.

    Accident eke sbawaya anuwa athma ona.
    # anathura unu widiha dnne nathnam,
    # anathura sambandawa insurance company ekata denumdimata parakku unoth,
    # wishala anathurak sidu unoth,
    # anathura seka sahitha unoth
     

    ghilahiru

    Active member
  • Apr 5, 2016
    203
    53
    28
    On the way
    Accident eke sbawaya anuwa athma ona.
    # anathura unu widiha dnne nathnam,
    # anathura sambandawa insurance company ekata denumdimata parakku unoth,
    # wishala anathurak sidu unoth,
    # anathura seka sahitha unoth


    Thanx machan...mage Continental eke insureance eka thiyenne full ekak..mage treewill eka happuna machan ra mallige athin..unta call karama ewele enna ba udeta ennam kiwwa..itapasse dawas ude aphu ekawath kiwwe na antry ekak danna kiyala.dan un kiyanawa antry ekak onelu...
     

    Insurance Services

    Junior member
  • Jan 29, 2019
    67
    5
    8
    Thanx machan...mage Continental eke insureance eka thiyenne full ekak..mage treewill eka happuna machan ra mallige athin..unta call karama ewele enna ba udeta ennam kiwwa..itapasse dawas ude aphu ekawath kiwwe na antry ekak danna kiyala.dan un kiyanawa antry ekak onelu...

    Kohomada accident eka une?
     

    kosy1

    Active member
  • Apr 19, 2008
    192
    101
    43
    wahanayak lease karana kota ganna valuation eke market value ekata wahane insure karanna kiyala leasing bank ekata kiyanna puluwanda? ehema unoth mokada karanne..:nerd::nerd::nerd:
     

    Insurance Services

    Junior member
  • Jan 29, 2019
    67
    5
    8
    wahanayak lease karana kota ganna valuation eke market value ekata wahane insure karanna kiyala leasing bank ekata kiyanna puluwanda? ehema unoth mokada karanne..:nerd::nerd::nerd:

    Ow. Ehema qwoth aniwaryen market value ekata karanna ona.
    Namuth samahara company kiyanawa market value eken 90%, 85%, 80% kata karanna kiyala.
    Insurance claim waladi balanne market value eken aduma 80% k wath cover karalada kiyala.
    Ehema nowunoth claim waladi adu wenawa.
    076 767 30 80
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Ow. Ehema qwoth aniwaryen market value ekata karanna ona.
    Namuth samahara company kiyanawa market value eken 90%, 85%, 80% kata karanna kiyala.
    Insurance claim waladi balanne market value eken aduma 80% k wath cover karalada kiyala.
    Ehema nowunoth claim waladi adu wenawa.
    076 767 30 80


    Kohomada insurance company eka market value balanne?


    Hama claim ekakadima market value balanawada?
     

    kosy1

    Active member
  • Apr 19, 2008
    192
    101
    43
    Ow. Ehema qwoth aniwaryen market value ekata karanna ona.
    Namuth samahara company kiyanawa market value eken 90%, 85%, 80% kata karanna kiyala.
    Insurance claim waladi balanne market value eken aduma 80% k wath cover karalada kiyala.
    Ehema nowunoth claim waladi adu wenawa.
    076 767 30 80

    :yes::yes::yes::yes:
    mama gatta wahane,valuation karanakota 3 lak vithara sale price ekata wada wadiyen market value eka dala tibuna. mama lease kare sale price eken 50% walatath aduwen. eka nisa valuation eka gana echchara elewwwe nahe. passe bank eken kiwwa market price ekata insure karanna kiya. Anthimata hena gemak denna una sale price ekata insure karanna kamathi kara ganna.
     

    Insurance Services

    Junior member
  • Jan 29, 2019
    67
    5
    8
    ඉන්ෂුවරන්ස් ක්ලේම් එකක් ගැටලුවකින් තොරව, පහසුවෙන් ලබා ගැනීමට
    " ඉන්ෂුවරන්ස් බ්‍රෝකර්ස් "
    ආයතනයක සහය ලබා ගන්න.
    සියලුම සේවාවන් නොමිලේ සිදුකර දෙනු ලැබේ...
    071 466 30 80
    076 767 30 80