නන්දසේනයා පුකට මැහුම් ගහගෙනත් බඩට කෑමක් බීමක් දාගන්න පුක දෙන්න වෙන තැනට රට වැට්ටුව එකේ රනිල් මහත්තයා මෙහෙම හරි ගේම ගහන එක ගැන කුහක නොවී තොපිලා සතුටු වෙන්න ඕනේ
අම්මෝ මොකුත් කියන්න හොඳ නෑ.
#කුහකනෑ
නන්දගේ කාබනික ප්රොජෙක්ට් එකෙත් අඩුපාඩු පෙන්නපු එවුන්ට කුහකයෝ කියල බැන්න. අන්තිමට සල්ලි මිටි හල හල දිව්වේමෙ හුත්තන්ට කියපු ගමන් කුහකයො කියල ඇඟට කඩාගෙන පැනගෙන එන්නෙ
ලොල්ලො ටික බයියන්ට හපන් දැන්![]()
නන්දගේ කාබනික ප්රොජෙක්ට් එකෙත් අඩුපාඩු පෙන්නපු එවුන්ට කුහකයෝ කියල බැන්න. අන්තිමට සල්ලි මිටි හල හල දිව්වේ
මෙ හුත්තන්ට කියපු ගමන් කුහකයො කියල ඇඟට කඩාගෙන පැනගෙන එන්නෙ
ලොල්ලො ටික බයියන්ට හපන් දැන්![]()

@lasankandy detectedදැන් වැඩක් නෑ බන් කොහොමත්
චන්දේ තියන්න තිබුණේ හරිනම් මේ මාසේ මුල
ඕක අප්රේල් අන්තිමට යන කොට එන්න තිබුණ votes සෑහෙන කැඩෙනවා
රුපියල අප් කරලා අරූ ආතල් දෙනවා
election තියන්න කියලා ජෙප්පෝ protest කරනකොට හිතන්නේ උන් දියුණු වෙනවට කුහකයි කියලා
කිසිම ආදායමක් නැතුව රුපියල ශක්තිමත් වෙලා. හැකිලෙන ආර්තිකයක් තියෙන රටක රුපියල ශක්තිමත් වෙලා. ඕන ගොනෙකුට තේරෙනවා රනිලා චන්දෙට ලෑස්තිවෙනවා කියලා. අවුරුද්ද අන්තිම වෙන්න කලින් ආපහු උඩ යයි රොකට් එකක් වගේ.Multilateral ණය ගෙවන එක නවත්තලා නැහැ
supermarket වල පිටරට බඩු පිරිලා
ඇඳුම් කඩවල පිටරට බඩු පිරිලා
abans, softlogic, singer වල පිටරට බඩු පිරිලා
Computer shop වල බඩු පිරිලා
Phone කඩවල බඩු තියනවා
Spare parts ගේනවා
Petrol, Diesel, crude oil ගේනවා
LP Gas ගේනවා
ගල් අඟුරු ගේනවා
පෝර ගේනවා
සිමෙන්ති ගේනවා
යකඩ ගේනවා
බෙහෙත් ගේනවා
කිරි පිටි ගේනවා
පාන්පිටි, අල, ළූණු, සුදු ළූණු, සීනි, පරිප්පු, හාල් මැස්සෝ, කරෝල, මිරිස්, ගේනවා
රත්තරන් ගේනවා
මිනිස්සු රට යනවා
credit/debit cards වල $ limit අයින් කරලා
කව්ද මේ කුහක නූගත් පිස්සා![]()
ආදායම වැඩි කරගන්න එක ද? නොකා නොබී තියන එකෙං ඉන්න හදන එක ද?කියන්නකෝ අදායමට වඩා වියදම වැඩි තැනක විසඳුම මොකද්ද කියලා.... සරල ප්රශ්නයක්...
ආදායම වැඩි කරගන්න එක ද? නොකා නොබී තියන එකෙං ඉන්න හදන එක ද?![]()
අන්න හරි... අදායම වැඩිකරන්නත් යම් මුදලක් අවශ්යයි නේද.... ඒකට මොකද්ද කරන්නේ ? කියමු බලන්න ?
මහා බැංකුව කඩමු
මට හිතෙන්නේ මුගේ පඩිය වැඩියි අනිත් උන්ට වඩා. 8000.50Rs වත් set වෙනවා ඇතිMultilateral ණය ගෙවන එක නවත්තලා නැහැ
supermarket වල පිටරට බඩු පිරිලා
ඇඳුම් කඩවල පිටරට බඩු පිරිලා
abans, softlogic, singer වල පිටරට බඩු පිරිලා
Computer shop වල බඩු පිරිලා
Phone කඩවල බඩු තියනවා
Spare parts ගේනවා
Petrol, Diesel, crude oil ගේනවා
LP Gas ගේනවා
ගල් අඟුරු ගේනවා
පෝර ගේනවා
සිමෙන්ති ගේනවා
යකඩ ගේනවා
බෙහෙත් ගේනවා
කිරි පිටි ගේනවා
පාන්පිටි, අල, ළූණු, සුදු ළූණු, සීනි, පරිප්පු, හාල් මැස්සෝ, කරෝල, මිරිස්, ගේනවා
රත්තරන් ගේනවා
මිනිස්සු රට යනවා
credit/debit cards වල $ limit අයින් කරලා
කව්ද මේ කුහක නූගත් පිස්සා![]()
