රනිල්ට 20i ඒත් බේබිට 10 න් පුළුවන්ලු

ob_server

Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,532
    8,075
    113
    රනිල්ට 20i (2048) ඒත් බේබිට 10 න් පුළුවන්ලු


    image.png

    link

    අඩෝ ඒ කියන්නේ රනිල්ට පුළුවන් කියන්නේ බොරුවක් ද මුන් :angry: @dxx @P Gunaratnm @2osama @monson @kukku baba @NiyamaSinhalaya @tharakaf @EVC
     
    Last edited:

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113

    Aldren

    Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    ඕක තමයි මස් මාලු කාපල්ල කියන්නෙ එතකොට මොලේ වර්ධනය වෙනව
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    ubene yako mole merila tiyenne. Ranilta 20 ona eka ,babita 10i one kiyanne. ubata simple maths therenne nadda

    ඔය හැම ඵකා ඵක්කම ලැගපු ඵකෙක්ව උඩ තියන් වහල්‍කම් කරන්නේ තොපේ මොළේ මැරිලා නිසා නෙමෙයිද ජෙපි වහලෝ?😹😹😹😹

    ranill-anura-ap-colombotelegraph.gif
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    මූ කලින් මොංගල් වගේ ඉදලා දැන් කොහොමද එක පාරට පර්සනලිටි එක හදාගෙන ආව හැටි
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    mokada kiyanne kollane.. 20n goda yanawada 10n goda yanawada..
    @dxx @P Gunaratnm @monson @2osama @elajani @tharakaf @kukku baba @NiyamaSinhalaya@EVC

    hebai ubalata 5000 keli nam hambena ekak neha. hekithak awama karana nisa. eth kamak neha neda bn rata goda yanawa nam :yes: Podi sacrifice ekak karamu kollane.

    Ko kattiyama saddeta kiyamu balanna "Namal babita puluwan" kiyala :love:

    ඒයි නාකි ජෙප්පා....අපිට 5000ක් නම් අනුරයට කෝ‍ටි ගාණක් දීල අැති නේද දැන්..😹😹😹😹


    51V2vk3a026f2b17f791621.jpg