Uta wedak ne ewa ban. 20 u janadipathi unoth aye elawanawa boru, meruwoth misak. Pohottu un denatama kiyala thyenawa ranilta support kiyalaමූට? පිස්සුද බන්.. මූ ආවේ රාජපස්සල වෙනුවෙන්. මූ ඕක දීල යනව
Uta wedak ne ewa ban. 20 u janadipathi unoth aye elawanawa boru, meruwoth misak. Pohottu un denatama kiyala thyenawa ranilta support kiyalaමූට? පිස්සුද බන්.. මූ ආවේ රාජපස්සල වෙනුවෙන්. මූ ඕක දීල යනව
20wenida Ranil president unoth nam keeyatawath term eka iwara wenna kalin aye chanda ne (U merune nethnam)
නැහැ යන්නේ නැහැමූට? පිස්සුද බන්.. මූ ආවේ රාජපස්සල වෙනුවෙන්. මූ ඕක දීල යනව
රාජපස්සලගෙන් නිදහස් උන පොහොට්ටුවොයි රාජපස්සල යටතේ හිටපු පොහොට්ටුවොයි දෙකක් බන්.. උන් උන්ගේ එකෙක් පත්කරගන්නව.. නැත්නම් සර්වපාක්ෂික.. මු ඕකෙ එල්ලිලා ඉදි කියල හිතන්න අමාරුයි .. හිටියොත් ඉන්න එකම හේතුව තාම ලංකාවේ ඉන්න මයිනයි බැසිලයි අනිත් වැරදි තියන උන් ටික වෙනුවෙන් තමයි.Pissuda umbata. Ai u yanne officially awrudu 2kata president weddi.
බලන් ඉදපන්කො.. මූ බලය බාරදීල යන්න ලොකු ඉඩක් තියනව..මූට සපොට් කරොත් පොහොට්ටුවෙ උන්ට ආයිත් මැයි 9 වගේ කෙලවෙනව කියල උන් දන්නව..Uta wedak ne ewa ban. 20 u janadipathi unoth aye elawanawa boru, meruwoth misak. Pohottu un denatama kiyala thyenawa ranilta support kiyala
Awurudu 20k thisse UNP kaarayonta Ranilawa elawaganna beri una. UNP eka ballata giyata passe u thama naayakaya. Oka president unoth parliament vote eken aye awurudu 2k ethulatha nam elawanna be. Somaliyawak unath u thama president, Resign wenna lejjawak kiyala dekuth nene uta, Mala perethaya wage camp ekaka hengila hari awudu 2k idi term eka iwara wenakan.බලන් ඉදපන්කො.. මූ බලය බාරදීල යන්න ලොකු ඉඩක් තියනව..මූට සපොට් කරොත් පොහොට්ටුවෙ උන්ට ආයිත් මැයි 9 වගේ කෙලවෙනව කියල උන් දන්නව..
Naha, democratic widihata ranil path kara ganne. Eeta passe oya aragala pons lata karanna deyak nah. Aragale epa wela thyenne danatamathබලන් ඉදපන්කො.. මූ බලය බාරදීල යන්න ලොකු ඉඩක් තියනව..මූට සපොට් කරොත් පොහොට්ටුවෙ උන්ට ආයිත් මැයි 9 වගේ කෙලවෙනව කියල උන් දන්නව..
අරගල එපා වෙන්නේ නෑ බන් .. රටේ ප්රශ්න තියන කල් අරගල එක් එක් විදියට වැඩිවෙවී තියනව..Naha, democratic widihata ranil path kara ganne. Eeta passe oya aragala pons lata karanna deyak nah. Aragale epa wela thyenne danatamath
ඒ උන්ගෙ පක්ෂෙ වියවස්ථා මගුල්.. මේක වෙනයි.Awurudu 20k thisse UNP kaarayonta Ranilawa elawaganna beri una. UNP eka ballata giyata passe u thama naayakaya. Oka president unoth parliament vote eken aye awurudu 2k ethulatha nam elawanna be. Somaliyawak unath u thama president, Resign wenna lejjawak kiyala dekuth nene uta, Mala perethaya wage camp ekaka hengila hari awudu 2k idi term eka iwara wenakan.
Edit: Pohottuwe ewun dunne nethnam case ekak ne ithin. dunnoth thama case wenne
හැබැයි අයින් කරන්න හදලා නම් ඉදිරි ගමනක් ගැන හිතන්න එපා.කොච්චර රිදුණත් රනිල් ඉන්නකල් විතරයි මේ රට යාන්තම් හරි පාරෙ යන්නෙ. සජියලා, අනුරලා අරගෙන කරන්න ගත්තොත් ලබ්බට හුකා ගන්න තමයි ඉතින්. පාර්ලිමේන්තුවෙ බහුතරය තියෙන්නෙ රනිල්ට. එ් නිසා අනවශ්ය බයිලා ගැහිල්ල පැත්තක තියලා රට හදාගෙන ඉස්සරහට යමු. 21 සංශෝධනය ගෙනත් බලතල සීමා කරන එක හොඳයි. හැබැයි අයින් කරන්න හදලා නම් ඉදිරි ගමනක් ගැන හිතන්න එපා.![]()
aniwa slpp bahutarayak porata https://lankacnews.com/පොහොට්ටු-බහුතරය-ස්ථිරයි/muta parliament eke bahutharaya hambei kiyala mata hithenawa. dan MPsla hithan inne muta thama meka nawaththanna puluwan kiyala. mu eeye kathawen eka thamai pennanna haduwe
Uba me lankwe neme da bn hitye mechchara kallබලන් ඉදපන්කො.. මූ බලය බාරදීල යන්න ලොකු ඉඩක් තියනව..මූට සපොට් කරොත් පොහොට්ටුවෙ උන්ට ආයිත් මැයි 9 වගේ කෙලවෙනව කියල උන් දන්නව..
gon akd pakaa awoth ita wadiya araajikai. parliment eke indalat ekata gahanna minissu organize karpu wesa ballonta no chanzActing president witarai parliment eken alut kenek path krnakm ita passe okata agamathi kamat nathuwa ynawa. Habai parliment eke gemak gahala ranil jandipathikama gattot rata arajika wei
ඔයාට තාම අදහගන්න බෑ නේද Gota ගියා කියලාgon akd pakaa awoth ita wadiya araajikai. parliment eke indalat ekata gahanna minissu organize karpu wesa ballonta no chanz
මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහින් බලන්න මම කියපු දේ. ඕකෙ ඉතිරි ටිකත් ඉස්සරහට වෙයි.
https://elakiri.com/threads/රනිල්ට-අගමැතිකම-දීලා-ගෝටා-ඉල්ලා-අස්-වෙනවා-රනිල්-නිකන්ම-ජනාධිපති-වෙනවා-ඡන්දයකින්-කවදාවත්-කරන්න-බැරි-වුණ-වැඩේ-කරන්නෙ-අන්න-එහෙමයි.2038081/
මෙන්න බල බලා ඉන්ඩ screenshot එකක්.
View attachment 177964
දැන් නිවටයයි පොන්නයයි දෙන්නම එක මනුස්සයෙක් නේද පොන්ස් @erozanනිවටයෙක් ජනාධිපති කරගෙන *න්නයෙක් අගමති කරගෙන ලබාගත්ත වෙනස නම් ශෝක්..
