රනිල් වික්‍රමසිංහ තම ප්‍රකාශය කල අකාරය..

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ඇමරිකන් ක්රමයට අපි හැදි ගෑරැප්පු වලින් කන්න පටන් ගමු.... ක්රිකට් අතැරලා බේස්බෝල් ගහමු.... ඇමරිකන් ක්රමය අපේ ක්රමයයි.....

    ඔච්චර නිරාවරණය වෙන එකේ හෙලුවෙන් ආව නන් තවත් හොදයි.. සුද්දො හෙලුවෙනුත් යනවා...
    :rofl::rofl::rofl:

    ubanam hena bayyek ma thamai :lol: dan ohoma eliye meeting eka thiba kiyala eken ratata wena eka waraddak kiyapan?

    nikan anthawaadi wenna epa ban :no: hama dema madyasthawa dakapan..mahinda paraduna kiyala naahen ada ada innepa :lol:

    appachchi mala ban..dukai :rofl:
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    මේ මැතිවරණය සාධාරණයි කිව්වට මේක තරම් දූෂීත මැතිවරණයක් තිබ්බෙ නෑ මෑත ඉතිහාසයේ කවදාවත්ම.ණය පොකුරැ පිටින් දුන්නා.නීතිවිරෝධී විදියට රැකියා දුන්නා.ප්‍රචරණයට බාධා කරල ලස්සනට උන් උන්ට ඕන විදියට කරගත්තා.බස් වැහෙන්න ස්ටිකර් ගහල රටවටේ යැව්වා.මේව සාධාරණ ද?නගරාධිපති වෙන්නෙ මොකටද බන් දැනටමත් පාර්ලිමේන්තුවට ඇවිල්ල ඉන්නෙ.උඹල හිතන් ඉන්නෙ රනිලා දිනුම් කියලද.කාටවත් දිනුමක් නෑ මෙතන.ඒකනෙ සංදානෙ එවුන් ගන්න වුනේ.දිවිහානි කරගන්න වෙන්නෙ අපිට නෙමෙයි, බලාගෙන හිටපල්ලකො රටේ සම්පත් ටික විකුනන් කද්දි පුක විකාගෙන මැරෙන්න වෙන්නෙ උඹලට


    අනේ ගොන් වේසිගෙ පුතා උඹ කැමති උනත් උඹට ඕන ඕන රටක ඉපදෙන්න පුලුවන්ද.තෝ ඊලාව ආත්මෙ ඉපදෙන්නෙ කොහෙද කියල තෝවත් දන්නවද.දන්න ලබ්බක් කියපන්.උඹට මේකට රිදුනෙ උඹ සන්නස්ගලගෙ කවුද..? ඇමරිකාව උඹලට ලොකු උනාට අපිට ලොකුනෑ. තොපිට ඇමරිකන් කාරයන්ගෙ ඒවකියල දුන්නොත් උන්ගෙ ගූත් කයි.පොන්නයන්ට කඩේ ගිහින් පොන්නයන්ව රටේ පාලනයට ගෙනාපු තොපි තමයි පොන්නයො.කටවහපන් ගූ ගදයි.



    11144422_910787638988163_8625646274919682035_n.png
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    ඇමරිකන් ක්රමයට අපිට රට ෆෙඩරල් කරන්නත් පුලුවන්... දියුණු වෙන රටක සංකේතය ෆෙඩරල් ක්රමය....

    අඩෝ මං මේ කමෙන්ට් එක දාන්න හැදුව විතරයි උඹ දාලනෙ :sorry: :sorry:
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    මේ රට දාල යන්න ඕන බන් ඒ තරම් කලකිරිලා ඉන්නෙ සිංහලයා ගැන. අපි ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ අපිට කියල දුන්නෙ කළගුණ සලකන්න පුරුදුවෙන්න කියලා.දැන් ඉන්න එවුන් ඒව දන්නෙවත් නැ. සන්නස්ගලය වගේ එවුන් ගුරැවරැ විදියට ඉන්නකන් මේ පරපුර හදන්න බෑ තමයි.මේවාට කාලයත් එක්ක සොබාදහමෙන් දඩුවම් ලැබෙනවා සිකුරැයි.

    මහින්ද පැරදුනම උබට රට දල යන්න හිතෙනවද..

    හොද වෙලවට ටොයියො ටික උබ වගෙ උනෙ නැත්තෙ.. එහෙනම් දැන් රටෙ unp කරයො ඉන්න විදිහක් නැ බන්.. unp එක පැරදුන විදියට දැන් සේරම unp කරයො රටනෙ ඉන්න ඔනි බන්.. :P:P:P
     

    DASKONAPPU

    Banned
    Mar 16, 2015
    1,339
    146
    0
    බබල් ගම කන්න ආසා , බෙස්ලට් ගැන හීන දැකපු ටෝයියන්ට මේවා හෙන ගොන් ආතල් ඉතින් . හෙන ලොකුවට තමා ඉතින් දකින්නේ මේවා. ඇමරිකන් කාරයත් ලෝකේ හිගන්න වෙලා චිනේ ඉස්සරහ දන ගහන කාලේ මොන ප යන්නකටද බන් ඔබාමා වෙන්න හදන්නේ මෙයා ..


     

    Mr. Shan

    Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    බබල් ගම කන්න ආසා , බෙස්ලට් ගැන හීන දැකපු ටෝයියන්ට මේවා හෙන ගොන් ආතල් ඉතින් . හෙන ලොකුවට තමා ඉතින් දකින්නේ මේවා. ඇමරිකන් කාරයත් ලෝකේ හිගන්න වෙලා චිනේ ඉස්සරහ දන ගහන කාලේ මොන ප යන්නකටද බන් ඔබාමා වෙන්න හදන්නේ මෙයා ..


    තව අඩපන්..මේ මදි බන්..:lol::lol::lol:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Araliyagaha mandire
    Dawala mandire kiyala wenas koraida danne ne

    කොහොමත් අරලිය ගහ මන්දිරේ තමයි අගමැති නිල නිවාස .. මහින්ද ජනාදිපති උනාට පස්සේ එකේම හිටිය මාරු කරේ නැ
     

    Sheen10

    Member
    Mar 9, 2015
    601
    28
    0
    කොහොමත් අරලිය ගහ මන්දිරේ තමයි අගමැති නිල නිවාස .. මහින්ද ජනාදිපති උනාට පස්සේ එකේම හිටිය මාරු කරේ නැ

    Eka newi banz mam kiwe ranil Mr.obama follow karana nisa
    Araliyagaha mandire nama White House eke sinhala nama daida danne ne kiyala
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Eka newi banz mam kiwe ranil Mr.obama follow karana nisa
    Araliyagaha mandire nama White House eke sinhala nama daida danne ne kiyala

    නම මොකක් උනාම මොකද බන් .. වැඩ තියනවනං ..ඕකට ආයේ නමක් ඔනමයේ ..
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    මට නං පෙන්නේ බයියෝ , ටෝයියෝ දෙගොල්ලොම ගන්නේ ගොන් ආතල් එකක් ..

    ටෝයියෝ කියනවා රනිල් හොඳයි , රනිල් ඔබාමා වගේ කතාවක් කරා කියල ..
    බයියෝ කියනවා මහින්ද හොඳයි , රනිල් ඇමෙරිකාව වගේ වෙන්න හදනවා කියල ..

    එත් ඔය මගුල් පොඩි පොඩි දේවල් .. ඔය මොක කරත් වැඩක් නෑ අන්තිමට රට හදන විදිහයි බලන්න ඕනේ ..
    ඒ හින්ද බන් අපේ අගමැති රනිල්වත් අර මහින්දට කරා වගේ මුරුංග අත්තේ තියන්නේ නැතුව ඒ මිනිහටත් වැඩ ටික කරගෙන යන්න දෙන එක තමා හොඳ ! :)
     

    Dilbaiya

    Member
    Aug 11, 2015
    88
    21
    0
    අනේ ගොන් වේසිගෙ පුතා උඹ කැමති උනත් උඹට ඕන ඕන රටක ඉපදෙන්න පුලුවන්ද.තෝ ඊලාව ආත්මෙ ඉපදෙන්නෙ කොහෙද කියල තෝවත් දන්නවද.දන්න ලබ්බක් කියපන්.උඹට මේකට රිදුනෙ උඹ සන්නස්ගලගෙ කවුද..? ඇමරිකාව උඹලට ලොකු උනාට අපිට ලොකුනෑ. තොපිට ඇමරිකන් කාරයන්ගෙ ඒවකියල දුන්නොත් උන්ගෙ ගූත් කයි.පොන්නයන්ට කඩේ ගිහින් පොන්නයන්ව රටේ පාලනයට ගෙනාපු තොපි තමයි පොන්නයො.කටවහපන් ගූ ගදයි.
    [/QUOTE]

    මං අහන්නේ තොපිට එන ආත්මේ ඉපදෙන තැන තෝරාගන්න වරයක් ලැබුනොත් තොපි ලංකාව තොරගන්නවද ඇමරිකාව තොරගන්නවද.
    අනේ නිකන් පලයන් ගෙරියා යන්න.

    තොපිට රස්සවලුත් එක්ක මුළු පවුලටම ඇමරිකා විසා හම්බ උනොත් රට ජාතිය බල්ලට දාල නැට්ට උස්සගෙන පනින්නේ ඇමරිකාවට.
    මෙතන හැමදාම රෑට ලුණු මිරිසුයි රොටි කන උඹලගේ රෙද්ද පල්ලේ ජාති ආලේ.

    ඇමරිකන් ඩෙනිමයි ටි ෂර්ට් එක දාගෙන හැන්දෑවට එලි බහින්නේ. කරෝකේ ක්ලබ් වලට බනිනවා ඉරිසියාව පුපුරන්න කලින්.
    යන්න තිබ්බනම් සංස්කෘතිය බල්ලට දාලා දුවන්නේ ජංගි ඇඳන් ඉන්න ගෑනුත් එක්ක නටන්න.

    :lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Siripala Putha
    Jul 5, 2012
    1,773
    265
    0
    මං අහන්නේ තොපිට එන ආත්මේ ඉපදෙන තැන තෝරාගන්න වරයක් ලැබුනොත් තොපි ලංකාව තොරගන්නවද ඇමරිකාව තොරගන්නවද.
    අනේ නිකන් පලයන් ගෙරියා යන්න.

    තොපිට රස්සවලුත් එක්ක මුළු පවුලටම ඇමරිකා විසා හම්බ උනොත් රට ජාතිය බල්ලට දාල නැට්ට උස්සගෙන පනින්නේ ඇමරිකාවට.
    මෙතන හැමදාම රෑට ලුණු මිරිසුයි රොටි කන උඹලගේ රෙද්ද පල්ලේ ජාති ආලේ.

    ඇමරිකන් ඩෙනිමයි ටි ෂර්ට් එක දාගෙන හැන්දෑවට එලි බහින්නේ. කරෝකේ ක්ලබ් වලට බනිනවා ඉරිසියාව පුපුරන්න කලින්.
    යන්න තිබ්බනම් සංස්කෘතිය බල්ලට දාලා දුවන්නේ ජංගි ඇඳන් ඉන්න ගෑනුත් එක්ක නටන්න.

    :lol::lol::lol::lol::lol:

    :lol::lol::lol: