Ehema deyak na bn. Gota giyot Ranil wada balana janadipathi wenawa. Eyage wada balana janadipathikama parliment eke 113 kin anumatha wenna oni masayak athuatha. Oka saliya peris pahadii kala lagadi. Bar association eke presidentරනිල් පාර්ලිමේන්තුවේ 113 ගන්න එක නෙවෙයි බන්. දැන් ගෝඨා ගියොත් රනිල් ජනාධිපති වෙන්නේ. කොහොමද ඒක?
Ehema deyak na bn. Gota giyot Ranil wada balana janadipathi wenawa. Eyage wada balana janadipathikama parliment eke 113 kin anumatha wenna oni masayak athuatha. Oka saliya peris pahadii kala lagadi. Bar association eke president
TNA eka Ranilta support krna eka sure naදැනට 103ක් විතර රනිල්ට තියෙනවා.
පොහොට්ටු 90යි
රනිල් 1යි
ටී.එන්.ඒ. 10යි.
හරීන් 1යි.
මුස්ලිම් කොන්ග්රස් 1යි.