Horunta 3 n 2kak deela rata Bera ganna balaya dunneth ahinsaka janathaawa thamai. Den ithin thiththa beheth bonna wenawa
Horunta 3 n 2kak deela rata Bera ganna balaya dunneth ahinsaka janathaawa thamai. Den ithin thiththa beheth bonna wenawa
Minissunta thiyena awula chanden Apu nethi hinda. Nathnam Ranil sapekshawa hondai wena ekek pennewath nehe.Mu gobba sinhallu tikawa hondata baya karala gema gahuwa.. mona unath ranila thama weda karu..
Jeppo - Brain Washed,Minissunta thiyena awula chanden Apu nethi hinda. Nathnam Ranil sapekshawa hondai wena ekek pennewath nehe.
(Npp kiyanne mainly JVP ,in socialist policieskaranne nethi unata ,Mahinda /Gota wagewath karanawa ,ethakota IMF agreement eka cancel wenawa. Kisima ratak funds denne nehe. )
Big business walata Nadu Danna puluwan rajapaksalge Salli ganna ethakota un wena ratawal walata yanawa ( eg - Sisil , Verigose wage )
Eka hinda capitalism / liberal policies arenna wena kramayak nehe effective.
Loan walata gewanne nehe kiyanne aluthen loan hamba wennethi nehe Kiyana Eka. Ethakota rate export wedi karala import adu kale neththnan reserves thawa adu wenawa. Me situation eke foreign reserves wedi wenawa kiyanne positive deyak. Umbata notherunata hari management ekak nethuwa ehema wenne nehe..hebai lokuwata media statement deegena dangalana kalin wedi. World Recession Eka enawa.. umbalath Eka enakan ne balan inne![]()
mama kiwwa bailawa mokadda kiyala kiyapan balanna Umbata monawa kiwwath wel baila thamai. Sinhala witharak therunama harida man ahanne?ආයෙ ඉතින් වැල් බයිලා කියෝනවා.
ඇත්තටම උබට සිංහල තේරෙන්නෙ නැද්ද බන්??![]()
but he has rejected Rajapaksa's right? basils supporters not given cabinet portfolios for a long periodRanil has good policies and plans, but not a team to execute them.
i will never vote Ranil as long as he is in corrupted Rajapaksha's side.
එකෙන්ම සගොර් එකෙන්මමේ රට හැදුවෙත් අලි.
හදන්නෙත් අලිම තමයි සගෝ...
mama kiwwa bailawa mokadda kiyala kiyapan balanna Umbata monawa kiwwath wel baila thamai. Sinhala witharak therunama harida man ahanne?![]()