රනිලාගමනයෙන් පසු රටේ පිබිදීම

Hapuwa

Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    345326326_771875777671962_4622568471006951511_n.jpg
    Horunta 3 n 2kak deela rata Bera ganna balaya dunneth ahinsaka janathaawa thamai. Den ithin thiththa beheth bonna wenawa
     
    • Like
    Reactions: ElaBaba

    Mancheter

    Active member
  • Oct 1, 2019
    310
    230
    43
    Mu gobba sinhallu tikawa hondata baya karala gema gahuwa.. mona unath ranila thama weda karu..
    Minissunta thiyena awula chanden Apu nethi hinda. Nathnam Ranil sapekshawa hondai wena ekek pennewath nehe.
    (Npp kiyanne mainly JVP ,in socialist policies 💯 karanne nethi unata ,Mahinda /Gota wagewath karanawa ,ethakota IMF agreement eka cancel wenawa. Kisima ratak funds denne nehe. )
    Big business walata Nadu Danna puluwan rajapaksalge Salli ganna ethakota un wena ratawal walata yanawa ( eg - Sisil , Verigose wage )
    Eka hinda capitalism / liberal policies arenna wena kramayak nehe effective.
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    Minissunta thiyena awula chanden Apu nethi hinda. Nathnam Ranil sapekshawa hondai wena ekek pennewath nehe.
    (Npp kiyanne mainly JVP ,in socialist policies 💯 karanne nethi unata ,Mahinda /Gota wagewath karanawa ,ethakota IMF agreement eka cancel wenawa. Kisima ratak funds denne nehe. )
    Big business walata Nadu Danna puluwan rajapaksalge Salli ganna ethakota un wena ratawal walata yanawa ( eg - Sisil , Verigose wage )
    Eka hinda capitalism / liberal policies arenna wena kramayak nehe effective.
    Jeppo - Brain Washed,
    Bayya turned Jeppo - Brainless

    Brain washed and brainless in one side
    Brainiacs and theives in other side (sadly)
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Loan walata gewanne nehe kiyanne aluthen loan hamba wennethi nehe Kiyana Eka. Ethakota rate export wedi karala import adu kale neththnan reserves thawa adu wenawa. Me situation eke foreign reserves wedi wenawa kiyanne positive deyak. Umbata notherunata hari management ekak nethuwa ehema wenne nehe..hebai lokuwata media statement deegena dangalana kalin wedi. World Recession Eka enawa.. umbalath Eka enakan ne balan inne 😂

    ආයෙ ඉතින් වැල් බයිලා කියෝනවා.
    ඇත්තටම උබට සිංහල තේරෙන්නෙ නැද්ද බන්?? 🙈🤣🤣🤣
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    ආයෙ ඉතින් වැල් බයිලා කියෝනවා.
    ඇත්තටම උබට සිංහල තේරෙන්නෙ නැද්ද බන්?? 🙈🤣🤣🤣
    mama kiwwa bailawa mokadda kiyala kiyapan balanna Umbata monawa kiwwath wel baila thamai. Sinhala witharak therunama harida man ahanne? 😅
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    ලොකෙම කොටස් මිල දර්ශක පහල වැටිලා /
    චිනෙ ඉදිකීරිම ක්සෙස්ත්‍රය කඩන් වැටිලා
    ඇමරිකාවෙ බැන්කු 3ක් බන්කොලොත් වෙලා, තව 2ක් බන්කොලොත් වෙන්න ඔන්න මෙන්න තියෙන්නෙත්?
    ස්විස් වල පත බැන්කුවක් බන්කොලොත් උනෙත්

    රනිල් රාජපක්ස නිසාද?