රස්සා නැති උපාධිධාරීන්ට මෙහෙම ගහන එක හරි&#3503

CoolCartoon

Member
Oct 11, 2006
10,160
94
0
Melbourne.....
IDIOTS... MORONS... JVP assholes....

Totally agree with kosandpol and sridas.....

if GOV gave them free education till degree WHAT ELSE they want from GOV ???
just do something with what you learn.... Dont be foolish to do some stupid things just cuz of JVP buggers ask you....
 
  • Like
Reactions: tharinda07

urbanlogo

Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....

    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?

    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා.මේකෙත් යටින් ඉදන් දගලන්නේ අර ටකකාරයෝ ටික.මම දන්නවනේ මේ කට්ටිය ගැන හොදට.ඕන්නම් කියලත් දෙන්නම් නොදන්න අයට.

    100 % aththa machan...me kelina pissu dakkama munta rassaval deida machan...e madivata igena ganna ekata igena ganna denneth ne...mati harak ralak...rate nithiyak kiyala 1k thiyenavane...maximum security zone 1k kadagena athulata yanna hadanavanam mokata vunath nelanna one...:angry::angry:
     

    skybirb

    Well-known member
  • Apr 26, 2008
    2,853
    37
    48
    ගුටිකන්න වෙන්නෙ නැනෙ පඩුවෙ කීපදෙනෙක් ගිහිල්ල දෙන්න තියෙන මගුලක් දීල ආවනම්........(මුන් ඔක්කටම එකවැර දෙන්න යන්න ඔන නැනෙ
    7.gif
    )

    මුන්ට රජයේ රැකියාම ඕන කියන්නෙ මොන මගුලටද
    13.gif
     

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....

    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?

    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා.මේකෙත් යටින් ඉදන් දගලන්නේ අර ටකකාරයෝ ටික.මම දන්නවනේ මේ කට්ටිය ගැන හොදට.ඕන්නම් කියලත් දෙන්නම් නොදන්න අයට.

    Buruwa...,tho Upadi dariyek nemeine. akane tho ahema kiyanne...thopi wage harak thamai mulu ra kanne....:frown:
     

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    ගුටිකන්න ඕන නැනෙ පඩුවෙ කීපදෙනෙක් ගිහිල්ල දෙන්න තියෙන මගුලක් දීල ආවනම්........(මුන් ඔක්කටම එකවැර දෙන්න යන්න ඔන නැනෙ
    7.gif
    )

    මුන්ට රජයේ රැකියාම ඕන කියන්නෙ මොන මගුලටද
    13.gif

    Thoge wayasa kiyada "POL BURUWA"...thotath digree akak thibunanan ahema kiyanne nehe.... Gon katha kiyanna epa...:frown:
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,557
    5,933
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    ගුටිකන්න වෙන්නෙ නැනෙ පඩුවෙ කීපදෙනෙක් ගිහිල්ල දෙන්න තියෙන මගුලක් දීල ආවනම්........(මුන් ඔක්කටම එකවැර දෙන්න යන්න ඔන නැනෙ
    7.gif
    )

    මුන්ට රජයේ රැකියාම ඕන කියන්නෙ මොන මගුලටද
    13.gif

    aiban rajaye rassawalata withari ne pension denne :rofl:
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    This incident was shown on news yesterday. Those graduates were just idiotic and just making a scene. Even after the police got clearance for some of them to go in to ministry to talk about their problems they flatly refused and went on protesting disrupting traffic and making life hell for a whole lot of people.

    1. As they were not listening to reason, they fully well deserved the rough handling they received.

    2. They have absolutely no right to demand jobs from anyone.

    true!
    And 1st they have 2 obey the rules. people cant enter in 2 a high security Zone like a herd of cattles.
    If they rele want 2 solve this problem why dont their secretary n president go n meet the president or a minister ??
     

    tharinda07

    Member
    Mar 1, 2007
    5,784
    44
    0
    IDIOTS... MORONS... JVP assholes....

    Totally agree with kosandpol and sridas.....

    if GOV gave them free education till degree WHAT ELSE they want from GOV ???
    just do something with what you learn.... Dont be foolish to do some stupid things just cuz of JVP buggers ask you....

    100% agree
     

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    ah! looks like this is one of the educated buffoons that got punched by the cops yesterday.

    Buruwa thotath Hoda Job akak nethi Unahama Thoth Oya wage yanawa para dige....

    Thoge paule ayata salli thiyenwanam ahema yanna wenne nehe..
    athana inna ayata ahema salli nehene...:frown:
     

    skybirb

    Well-known member
  • Apr 26, 2008
    2,853
    37
    48
    Thoge wayasa kiyada "POL BURUWA"...thotath digree akak thibunanan ahema kiyanne nehe.... Gon katha kiyanna epa...:frown:

    ඔබතුමත් ගුට් කැවද? රස්සාවක් නැති වුනහම හිතට අමාරුයි තමා. ඒත් ඒකට රජය වගකීම භාරගන්න ඕන නැ නෙ... Degree එකක් තියෙනවනම් ඒකට ගැලපෙන රැකියාවක් හොයාගන්න තමන් දැනගන්න ඕන..
    මොකද රජයේ රැකියාම හොයන්නෙ...? ඒකටත් උත්තරයක් දුන්නනම් හොදයි නේද...:oo:
     
    Last edited:

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    Thoge wayasa kiyada "POL BURUWA"...thotath digree akak thibunanan ahema kiyanne nehe.... Gon katha kiyanna epa...:frown:
    he maybe younger than those educated degree holding buffoons but he certainly is wiser than them.
     
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....

    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?

    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා.මේකෙත් යටින් ඉදන් දගලන්නේ අර ටකකාරයෝ ටික.මම දන්නවනේ මේ කට්ටිය ගැන හොදට.ඕන්නම් කියලත් දෙන්නම් නොදන්න අයට.



    mama hetanne ubanam O/L wath pass wenna bari 1k, ubata ban monawada therenawa keyanne, uba ehemada hetagena enne, mata penne kade yananne un neme ubala, me hama prasnayakma wisadanna kramayak thiyanawa, me kagahana kollo kello eka dannawa, palakayoth eka dannawa, wade thiyenne un eka karanne nathi1. eki me ahinsakayo marigena dagalanne, ubata me mokuth therenne nane, e nisa thawatikak me gana hoyala balala kathakarapan,uba kohomada ban egena gattaun paten keyanne, ubata aluth nuwanak pahala wela thiyanawada?meharakek wage nodanna dewal walata kanogaha deshapalakaenta kade noya edapan ban.

    egena gatte nathi, desapalakayenta kade yanna puluwan unta job labenawa, egenagattu deshapalakainta kade yanna bariuna unta gedara enna wenawa, ewa hodata therumgattu un thamai me kagahanne, aduma tharame e kathawa witharakwath uba adata therumganna uthsaha karapan.


    thanks.............
     

    dsathsara

    Member
    Jan 27, 2009
    406
    5
    0
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....

    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?

    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා.මේකෙත් යටින් ඉදන් දගලන්නේ අර ටකකාරයෝ ටික.මම දන්නවනේ මේ කට්ටිය ගැන හොදට.ඕන්නම් කියලත් දෙන්නම් නොදන්න අයට.
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    mama hetanne ubanam O/L wath pass wenna bari 1k, ubata ban monawada therenawa keyanne, uba ehemada hetagena enne, mata penne kade yananne un neme ubala, me hama prasnayakma wisadanna kramayak thiyanawa, me kagahana kollo kello eka dannawa, palakayoth eka dannawa, wade thiyenne un eka karanne nathi1. eki me ahinsakayo marigena dagalanne, ubata me mokuth therenne nane, e nisa thawatikak me gana hoyala balala kathakarapan,uba kohomada ban egena gattaun paten keyanne, ubata aluth nuwanak pahala wela thiyanawada?meharakek wage nodanna dewal walata kanogaha deshapalakaenta kade noya edapan ban.

    egena gatte nathi, desapalakayenta kade yanna puluwan unta job labenawa, egenagattu deshapalakainta kade yanna bariuna unta gedara enna wenawa, ewa hodata therumgattu un thamai me kagahanne, aduma tharame e kathawa witharakwath uba adata therumganna uthsaha karapan.


    thanks.............

    :cool:
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    Buruwa thotath Hoda Job akak nethi Unahama Thoth Oya wage yanawa para dige....
    Bullshit.
    I have lost good paying jobs before but I dont go protesting anywhere. I find another job or do freelance work.

    Thoge paule ayata salli thiyenwanam ahema yanna wenne nehe..
    athana inna ayata ahema salli nehene...:frown:
    My family doesnt have any such money. I'm supporting my family with my freelance work even now.
    And listen shithead, if you dont talk decently, you will get flamed by me.
    You're now behaving exactly like those degree holding buffoons yesterday.