රස්සා නැති උපාධිධාරීන්ට මෙහෙම ගහන එක හරි&#3503

mylove

Member
Jun 12, 2007
4,576
102
0
art degree walata jobs dena1 lec wadakda?
unta lecyatai unge moda kamatai arts karala dan degree1k tyanawa kyla jobs illanawa
science commerce karala c3k tyna unta mole tyenawa arts walin campus yana godak unta wada
 

kosandpol

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    rajayata unta gahanne nethiwa un akka katha karann thibunane..ai rajaya ochchara baya...
    The police got permission to send a delegation to the ministry and talk it out. They refused and went on disrupting the peace. Police opened tear gas afterwards.

    If the degree holders really wanted to talk and solve this, why couldnt they send a delegation to the ministry when they got that chance ?

    Who was being unreasonable after that ?
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    yako 4 Years campus ake katta kala hoda job akak ledune nethnam mala paninne neththe katada?....:nerd::nerd::(

    Itin yako ekata pare duwala wadak tiyeda?
    Pattaren balala job hoya gannawa misak. Otanata enakan ugannala tiyenne salli aran nevei ne. Nikan ugannala tawa jobuth diipallako....
     

    urbanlogo

    Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    mama hetanne ubanam O/L wath pass wenna bari 1k, ubata ban monawada therenawa keyanne, uba ehemada hetagena enne, mata penne kade yananne un neme ubala, me hama prasnayakma wisadanna kramayak thiyanawa, me kagahana kollo kello eka dannawa, palakayoth eka dannawa, wade thiyenne un eka karanne nathi1. eki me ahinsakayo marigena dagalanne, ubata me mokuth therenne nane, e nisa thawatikak me gana hoyala balala kathakarapan,uba kohomada ban egena gattaun paten keyanne, ubata aluth nuwanak pahala wela thiyanawada?meharakek wage nodanna dewal walata kanogaha deshapalakaenta kade noya edapan ban.

    egena gatte nathi, desapalakayenta kade yanna puluwan unta job labenawa, egenagattu deshapalakainta kade yanna bariuna unta gedara enna wenawa, ewa hodata therumgattu un thamai me kagahanne, aduma tharame e kathawa witharakwath uba adata therumganna uthsaha karapan.


    thanks.............

    Machan...meyalata rajayen rakiya diya yuthumai kiyala nithiyak thiyenavada..ne neda..ehemanam itin upadi rahitha anith ayath me vage parata bahala kagahanna one..lankave rassaval naththe nane machan...paththarayak aran vacancies balapan..koi tharam thiyenavada kiyala...rassavalata competition 1k thiyenava machan..eka aththa..ekata muna denna one...e competition 1ta baya nisane ubala private degrees ena 1tath kamathi naththe...thava eka deyak...oya parata bahapu aya gana nam mama danne ne..habai undergraduatesla ekka directly vada karana kenek vidihata mama danava machan godak ayage hasirima gana...:)
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    Itin yako ekata pare duwala wadak tiyeda?
    Pattaren balala job hoya gannawa misak. Otanata enakan ugannala tiyenne salli aran nevei ne. Nikan ugannala tawa jobuth diipallako....

    :rofl::rofl::rofl: ඒක තමයි. ඔහොම ජොබ් දෙන්න පුලුවන් නම් ඉතින්..:oo::oo::oo:
     
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....:yes:
    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?:(
    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා..
    (සමාවෙන්න,මගේ පුද්ගලික අදහස නම් මතු කවදාවත් මේ වගේ වැඩ කරන්නවත් හිතෙන්නැති වෙන්නම ගහන්න ඕන.මේක දැන් ජරා පුරුද්ක් වෙලා.)මෙයාලට රජයේ හැර වෙන රස්සාවල් නැද්ද.(රජයේ රැකියා හොයන්නේ පුටු රත්කර කර ඉන්න) වෙහෙසිලා ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් කරන්න ඕන කමක් තියනව නම් තම තමන්ට පුද්ගලිකව ඊට වඩා යමක් කළ හැකියි කියන එක ඉගෙන ගෙන නැති හැඩයි.(අපි කිසිම රජයකට- ජනතාවකට-දෙමව්පියන්ට බරක් නොවී රාජ්‍ය සේවකයෙක්ගේ මට්ටමින් බොහෝ දුර ගිහින් තියනවා)ඉගෙන ගන්න මොළේ තියනවනම් ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් බැරි ඇයි.
     

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    The police got permission to send a delegation to the ministry and talk it out. They refused and went on disrupting the peace. Police opened tear gas afterwards.

    If the degree holders really wanted to talk and solve this, why couldnt they send a delegation to the ministry when they got that chance ?

    Who was being unreasonable after that ?

    Ahema Kiyanne Policeya ne....SL Policeya wiswasa karanna puluwanda?
    SL rajaya wiswas Karanna puluwanda<
    Api dekkane Policeyei rajayei pahugiya kale weda.....

    Sarath Fonseka & Bambalapitiye Mad Man ta karapuwa....:):):)
     

    skybirb

    Well-known member
  • Apr 26, 2008
    2,853
    37
    48
    The police got permission to send a delegation to the ministry and talk it out. They refused and went on disrupting the peace. Police opened tear gas afterwards.

    If the degree holders really wanted to talk and solve this, why couldnt they send a delegation to the ministry when they got that chance ?

    Who was being unreasonable after that ?

    :yes::yes:
    ඒක ඇත්ත . හැමෝම ගියත් හැමෝම වෙනුවෙන් කීපදෙනෙක් ගියත් කියන්න තියෙන්නෙ එක දෙයක්නෙ.
    ---------------------------------------------------------------
    මෙයාල නිසා කීදෙනෙක් අපහසුතාවයට පත් උනාද
    2.gif

    Job market එකට ගැලපෙන Degree එකක් කරල තිබුනනම් රජයෙන් රැකියා හිගාකන්න ඕන නැනෙ.
     

    urbanlogo

    Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    yako 4 Years campus ake katta kala hoda job akak ledune nethnam mala paninne neththe katada?....:nerd::nerd::(

    Anna uba niyama thanata ava...hari machan..rassavak nathi 1 dukai thama..mama piligannava...namuth machan eke varadda rajaye nevene..degree 1 varaddath nevene..ubala ekka 1ma degree gaththa evun job valata gihin nadda...ethakota machan ubalage avulak nisane ubalata job hambela naththe..:)
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    Ahema Kiyanne Policeya ne....SL Policeya wiswasa karanna puluwanda?
    SL rajaya wiswas Karanna puluwanda<
    Api dekkane Policeyei rajayei pahugiya kale weda.....

    Sarath Fonseka & Bambalapitiye Mad Man ta karapuwa....:):):)
    it was reported by private news channels. Not police or government.

    Cop responsible for the death of that madman was arrested. Besides, action of few bad cops doesnt mean the entire force cannot be relied upon.

    Whats Sarath Fonseka got to do with this ? :confused:
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    (සමාවෙන්න,මගේ පුද්ගලික අදහස නම් මතු කවදාවත් මේ වගේ වැඩ කරන්නවත් හිතෙන්නැති වෙන්නම ගහන්න ඕන.මේක දැන් ජරා පුරුද්ක් වෙලා.)මෙයාලට රජයේ හැර වෙන රස්සාවල් නැද්ද.(රජයේ රැකියා හොයන්නේ පුටු රත්කර කර ඉන්න) වෙහෙසිලා ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් කරන්න ඕන කමක් තියනව නම් තම තමන්ට පුද්ගලිකව ඊට වඩා යමක් කළ හැකියි කියන එක ඉගෙන ගෙන නැති හැඩයි.(අපි කිසිම රජයකට- ජනතාවකට-දෙමව්පියන්ට බරක් නොවී රාජ්‍ය සේවකයෙක්ගේ මට්ටමින් බොහෝ දුර ගිහින් තියනවා)ඉගෙන ගන්න මොළේ තියනවනම් ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් බැරි ඇයි.

    Agreed!

    Munwa Galle Face eke polimata tiyala nelanna tibbe.. Kalakanni!
     

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    Itin yako ekata pare duwala wadak tiyeda?
    Pattaren balala job hoya gannawa misak. Otanata enakan ugannala tiyenne salli aran nevei ne. Nikan ugannala tawa jobuth diipallako....

    Nikan Egennuwa kiyala hemotama Campus gihin digree akak ganna puluwanda? den ubata thiyenawada digree akak....?:frown:

    Thoge wayasa kiyada... Tho thama podi wedi mewa katha karanna..:no:
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    Nikan Egennuwa kiyala hemotama Campus gihin digree akak ganna puluwanda? den ubata thiyenawada digree akak....?:frown:

    Thoge wayasa kiyada... Tho thama podi wedi mewa katha karanna..:no:


    I have a degree in mathematics from University of Kelaniya.
    Do u need any more details?
     

    urbanlogo

    Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    (සමාවෙන්න,මගේ පුද්ගලික අදහස නම් මතු කවදාවත් මේ වගේ වැඩ කරන්නවත් හිතෙන්නැති වෙන්නම ගහන්න ඕන.මේක දැන් ජරා පුරුද්ක් වෙලා.)මෙයාලට රජයේ හැර වෙන රස්සාවල් නැද්ද.(රජයේ රැකියා හොයන්නේ පුටු රත්කර කර ඉන්න) වෙහෙසිලා ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් කරන්න ඕන කමක් තියනව නම් තම තමන්ට පුද්ගලිකව ඊට වඩා යමක් කළ හැකියි කියන එක ඉගෙන ගෙන නැති හැඩයි.(අපි කිසිම රජයකට- ජනතාවකට-දෙමව්පියන්ට බරක් නොවී රාජ්‍ය සේවකයෙක්ගේ මට්ටමින් බොහෝ දුර ගිහින් තියනවා)ඉගෙන ගන්න මොළේ තියනවනම් ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් බැරි ඇයි.

    Ube kathavata ekthara durakata mamath ekagai..mama govt. degree holder kenek nam neve...eth mama vada karanne govt. institute 1ka...hakiyava thiyenavanam, one kama thiyenavanam onema thanaka igena gaththa dein vadak ganna puluvan...
     

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    I have a degree in mathematics from University of Kelaniya.
    Do u need any more details?

    batch year Aka ? den Ubata digree ake hetiyata hoda job akak thiyenawada?

    mata nam thama ahema akak lebune nehe.....Mata Bse.Mgt.japura. digree akaka thiyenne.....:D
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    batch year Aka ? den Ubata digree ake hetiyata hoda job akak thiyenawada?

    mata nam thama ahema akak lebune nehe.....Mata Bse.Mgt.japura. digree akaka thiyenne.....:D

    Yes I have.
    I'm working for a BOI approved foreign company. Never waited till government offer a job for me.

    Na na kiyala ka gahana eka nevei wade...
    Mahansiwela hoda ekak hoya ganna ekai wada hoda.

    There are 1000 and one jobs for Mgt degree holders as I know....