රාජකීය ඔස්ට්‍රේලියානු ගුවන් හමුදාව​ (RAAF)

ruwanwellarocker

Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    macho apita c 130 tikak thiyanawa habayi ewa use karanne transport walata witharayi
    යුද්ධ කාලේ ඔව්වා තියන් පොල් ගැවද බන්.. අර weapon system එක ඒවට හයිකරලා දුන්නා නම් කොච්චර කොල්ලෝ ටිකක් බෙිර ගන්න තිබුණද army එකේ....
     

    virajintel

    Member
    May 9, 2008
    2,286
    242
    0
    colombo
    තවම නැහ මචන්. ඕඩර් එක ඩිලේඩ් ඇමරිකාවෙන්. 2018 තමයි ෆ්ලීට් එකට එකතු කරන්න ඉන්නේ මගේ හිතේ.
    eka tama mat ahuwe. et ban 35 lightning eke case godak tiyanawa.f22 wage reliable na. f22 eka hadala meka hadanna echchara kal gatteth na ne ban. f15,16 fighters dekama adatath hoda operation level ekaka tiyanawa mechchara wiyadam karala mewa haduwe 2025 witara operations walata ganna wenna ati.
     
    gtreat one

    tfs bro.. bump

    පට්ටම ෆට්ට......

    පට්ට පොස්ට් ආ

    ලංකාවටත් AC130 එකක් ගන්න තියෙන්නේ.... උඩ ඉදන්ම කෙලලා දාන්න තිබුණා... කිසිම ගේමක් නැතුව..



    Rep +++++++

    good post...

    Mawkiri(මව්කිරි);17063845 said:

    Good post bro...

    You must spread some Reputation around before giving it to LankaPuthra_2012 again.:(



    macho apita c 130 tikak thiyanawa habayi ewa use karanne transport walata witharayi

    bump
    rep +

    යුද්ධ කාලේ ඔව්වා තියන් පොල් ගැවද බන්.. අර weapon system එක ඒවට හයිකරලා දුන්නා නම් කොච්චර කොල්ලෝ ටිකක් බෙිර ගන්න තිබුණද army එකේ....

    පට්ට

    good post


    Tx 4 sharing
    Rep+ :)


    මගේ යාලුවෝ ඔක්කෝටම​… ලොකුම ලොකු තෑන්ක්ස්...මගේ ජීවිතයේ ඉන්න එකම යාලුවෝ ටිකත් උඹලා!