රාජපක්ස රෝහිත කළුතරින් පිටියට - බින්දුවට දැවී යයි
Jim_Moriarty Well-known member Jan 28, 2019 9,130 14,221 113 Oct 27, 2021 #1 Reactions: Rahula Kasun, kinkon, dilann and 28 others
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Oct 27, 2021 #2 BUMPER Reactions: Voxelstuffs, shenat, Jim_Moriarty and 3 others
A AEG Well-known member Jul 5, 2012 3,528 6,399 113 Oct 27, 2021 #3 Bowler should be very careful these days ... His car or house may caught in fire ... Reactions: ewijesekara, tha123, Smartm and 26 others
iworld Well-known member Sep 8, 2007 17,803 23,363 113 චී ලංකාව Oct 27, 2021 #4 Jim_Moriarty said: Click to expand... Reactions: aneasarayana, Shamal3001, Voxelstuffs and 14 others
හෙළයෙක් Well-known member Apr 26, 2014 49,637 100,889 113 Oct 27, 2021 #5 ඒක තමා අද බත් එක ලිපේ තිබ්බම ඉදුන් නැත්තෙ. Reactions: tha123, Rahula Kasun, Honda.putha and 22 others
shan4djfun Well-known member Jun 18, 2007 14,014 4,608 113 Oct 27, 2021 #6 hari bun, mulin kauruth ehema tamai. give this guy a chance. he is a freking Astronut for f sake Reactions: Rahula Kasun, SDCR, JINX_XNIJ and 5 others
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,482 47,575 113 Oct 27, 2021 #7 බෝල් කරපු ඵකාට පරිස්සමින් ඉන්න වෙයි.. Reactions: Rahula Kasun, Rankira, Voxelstuffs and 13 others
jay-shan Well-known member Jan 3, 2010 4,381 1,871 113 Metaverse Oct 27, 2021 #8 Reactions: Rankira, Voxelstuffs, Jim_Moriarty and 4 others
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Oct 27, 2021 #9 Reactions: Voxelstuffs, SupiriKollek, fallend and 4 others
saja Well-known member Jan 8, 2007 16,233 2 10,818 113 Home Sweet Home Oct 27, 2021 #10 goden duck Reactions: Voxelstuffs, Stimulus mind, Solo Rider and 2 others
koj500 Well-known member Nov 1, 2014 867 816 113 Oct 27, 2021 #11 මන් හිතුවේ game එක fix කරලා මූට 50 ක් වත් ගහන්න දෙයි කියලා. මුන් game එක ගහලා තියෙන්නේ මූව 0 යවන්න ද දන්නේ නෑ. කතන්දර කියන උන්ව නෝන්ඩි වෙන්න. Reactions: Jim_Moriarty and Solo Rider
මන් හිතුවේ game එක fix කරලා මූට 50 ක් වත් ගහන්න දෙයි කියලා. මුන් game එක ගහලා තියෙන්නේ මූව 0 යවන්න ද දන්නේ නෑ. කතන්දර කියන උන්ව නෝන්ඩි වෙන්න.
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,197 198,808 113 Colombo, Sri Lanka Oct 27, 2021 #12 මුන්ට හරියට ගහන්න පුළුවන් වෙන්න බෝලයක් වත් දාගන්න බැරි හැටි හැබෑට ....... Reactions: Rahula Kasun, ElaBaba, Rankira and 16 others
K Kamal1996 Well-known member Jun 25, 2021 1,017 1,204 113 Oct 27, 2021 #13 Cricket board ekata ynna eka domestic match ekak hari play krla thiyana eka aniwaryai eka law ekak. Mn hitnne muta oni cricket board ekata enna Reactions: SDCR, ElaBaba, Gemba98 and 4 others
Cricket board ekata ynna eka domestic match ekak hari play krla thiyana eka aniwaryai eka law ekak. Mn hitnne muta oni cricket board ekata enna
nevermindNevergiveup Well-known member Jul 28, 2017 28,471 36,420 113 මැදමහනුවර Oct 27, 2021 #14 නැෂනල් ටීම් එන්න නෙවෙයි නෙ ප්ලේ කරන්න ඇත්තේ Reactions: Gemba98, Jim_Moriarty, ntayya and 2 others
DjAnomaly Well-known member Aug 13, 2018 1,601 1,674 113 Crooked Island Oct 27, 2021 #15 මේකට හදන්න ඕනේ විසංවාදය මොකක්ද? සරළව දැං අපි මොකක්ද කියන්න ඕනේ? @erozan Reactions: Jim_Moriarty and NRTG
RandomGuy Well-known member Oct 15, 2014 17,379 16,226 113 Oct 27, 2021 #16 බෝල දාපු එකා කැරි ජෙප්පෙක් / ගුපියෙක් වෙන්නැති. Reactions: Tom Cat, shenat, helplesser and 9 others
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,821 113 Oct 27, 2021 #17 #PohottuChronicles Reactions: Tom Cat, Jim_Moriarty, Stimulus mind and 2 others
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,407 1 101,303 113 34 Kalutara Oct 27, 2021 #18 දැක්කනේ කළුතර උන් යුතුකම් ඉෂ්ට කරන්න දක්ෂයි.. අරුට බෝල දාලා චිචී බේබිව අවුට් කරන්නත් රටක් ඉතුරු වුනේ කවුරු හින්දද කියන එක මතක නැති හැටියක්.. Reactions: Rahula Kasun, Gemba98, Tom Cat and 11 others
දැක්කනේ කළුතර උන් යුතුකම් ඉෂ්ට කරන්න දක්ෂයි.. අරුට බෝල දාලා චිචී බේබිව අවුට් කරන්නත් රටක් ඉතුරු වුනේ කවුරු හින්දද කියන එක මතක නැති හැටියක්..
Tyrion Lannister Well-known member Aug 20, 2012 3,293 5,749 113 King's Landing Oct 27, 2021 #19 පරිපාලනයට එන්න නම් අඩුම ගානේ පළමුපෙල ක්රිකට් ගහල තියෙන්නේ ඕනේ. මූ මේ එහෙම එකක්ද කරන්නේ? නැත්නම් අර රොකට් එක වගෙ දෙලොවටම නැති වැඩක්ද Reactions: Gemba98, Tom Cat, Jim_Moriarty and 2 others
පරිපාලනයට එන්න නම් අඩුම ගානේ පළමුපෙල ක්රිකට් ගහල තියෙන්නේ ඕනේ. මූ මේ එහෙම එකක්ද කරන්නේ? නැත්නම් අර රොකට් එක වගෙ දෙලොවටම නැති වැඩක්ද
batwise Well-known member Aug 28, 2020 8,514 15,891 113 111 Gotham batman.com Oct 27, 2021 #20 මාවන් අතපත්තු පලවෙනි match 05 ම duck. Owa hoda පිතිකරුවෙක් බිහිවෙන ලක්ෂණ. Reactions: Tom Cat, shenat, Venux and 4 others