රාජ්‍ය සේවක හැත්තත් හිතාගෙන ඉන්නේ...

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,439
    32,173
    113
    රාජ්‍ය සේවක හැත්තත් හිතාගෙන ඉන්නේ මිනිස්සු උන්ගේ වහල්ලු කියලා...
    සතපහකට ගණන් ගන්න එපා අපෙන් කාල සැප අරගෙන, හොර දේශපාලුවන්ගේ සපත්තු ලෙවකන වහල් හොර හැත්ත...
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,439
    32,173
    113
    මොකද උනේ කවුඩ ඩෝ උබට සද්ද දැම්මේ.....
    මුන් ඔක්කොම එක රෑනෙ හොරා කන්නේ, දේශපාලුවන්ගේ කෝල් වලට නැමීගෙන උඩ ඉඳන් යටට, යට ඉඳන් උඩට හොරකං වලට උඩ ගෙඩි දීගෙන ඇස්, කන් පියාගෙන ඉන්න හොර හැත්තක්, මුන් කොහෙද රටවල් හදන්නේ...
    රටවල් කන්නේ මේ හොර නිලධාරී හැතිකරේ..................
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    ubta kiyanna mama igenaganna degree program eka 70% inne රාජ්‍ය සේවකyo , unge pada show owna tharam mama dakala tiyenawa
    රාජ්‍ය සේවක හැත්තත් හිතාගෙන ඉන්නේ මිනිස්සු උන්ගේ වහල්ලු කියලා...
    සතපහකට ගණන් ගන්න එපා අපෙන් කාල සැප අරගෙන, හොර දේශපාලුවන්ගේ සපත්තු ලෙවකන වහල් හොර හැත්ත...
     
    • Haha
    Reactions: jhnnwp

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,439
    32,173
    113
    ප්‍රාදේශීය සබාවෙ වේස ගෑනි තමයි පේන්න බැරි.ඒ හුත්ති පාරෙ යන්නෙ නිකන් Queen cleopatra වගේ. මූන පුක කරන් අමුතු ගැම්මකින්
    ඕවගේ පාගා මරුවෝ ඉන්නේ...
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,620
    67,973
    113
    ප්‍රාදේශීය සබාවෙ වේස ගෑනි තමයි පේන්න බැරි.ඒ හුත්ති පාරෙ යන්නෙ නිකන් Queen cleopatra වගේ. මූන පුක කරන් අමුතු ගැම්මකින්
    Photos pls
     
    • Haha
    Reactions: jhnnwp

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,439
    32,173
    113
    ubta kiyanna mama igenaganna degree program eka 70% inne රාජ්‍ය සේවකyo , unge pada show owna tharam mama dakala tiyenawa
    EGO එක නළලේ තියාගෙන ඉන්න හැතිකරයක් වෙලා...
    දේශපාලුවන්ගේ සපත්තු ලෙවකෑමේ උස්නේ...
     
    Last edited:
    • Sad
    Reactions: saja

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,146
    54,893
    113
    Colombo
    උබට රජයේ උන් එක්ක ඇරියස් තියෙන්නේ SLT එකෙන් අරින නිසාද ?
     
    • Haha
    Reactions: saja

    himal2000

    Well-known member
  • Jun 27, 2021
    614
    751
    93
    කවුරුවත් පාරේ යන කොට බුම්මගෙන ගියා හිනා වීගෙන ගියා කියලා ඒක ඒ ඒ අයගේ පුද්ගලික ගැටළුවක්. එහෙම නම් බැංකුවල වැඩ කරන කෙල්ලො කොහොමද යන්නේ? පොලිසියේ,ආමි එකේ අය කොහොමද යන්නේ කියලත් ලියන්න වෙනවා. අර මොකක්ද ඇඩ් එකක් තිබ්බේ, දැකලා පුරුදුයි කිව්වම මම මොකක්ද කියලා company ක නමක් කියපු.
     
    • Like
    Reactions: pavanruka

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,439
    32,173
    113
    උබට රජයේ උන් එක්ක ඇරියස් තියෙන්නේ SLT එකෙන් අරින නිසාද ?
    naaa naaaaaa ratata kelaweeme mulikayo okun nisa................
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,859
    1
    51,814
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    Photos pls
    image.png


    me wage
     
    • Haha
    Reactions: jhnnwp

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    mata epa una registration ekak karaganna gihilla. wesa pa#kku kiyana welawata wedak karanne na karanna awath unge lokukama. PHI pa#$kaya haminu#na biscuit cupboard eke sanitizer ekak thibba kiyala. uge MOH eke office ekata giyama issaraha kanuwema maduru punuwo pirila. ape uttawal thama hoyanna enne. anthimata unge parakkuwata masa 2ka dadekuth gahuwa man parakkui kiyala.
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,948
    13,848
    113
    🤍
    mata epa una registration ekak karaganna gihilla. wesa pa#kku kiyana welawata wedak karanne na karanna awath unge lokukama. PHI pa#$kaya haminu#na biscuit cupboard eke sanitizer ekak thibba kiyala. uge MOH eke office ekata giyama issaraha kanuwema maduru punuwo pirila. ape uttawal thama hoyanna enne. anthimata unge parakkuwata masa 2ka dadekuth gahuwa man parakkui kiyala.
    pudgalikawa pali ganin owata .... kauruwth gawagattot ala wenawa .. thaniym balla gemak diyan