බය නැතුව ගන්න..ඉරාජ් කිව්වනම් ඉතිං අහන්න දෙයක් නෑ..ලෝකේ ගැන දෙයක් දන්න මනුස්සයෙක්නේ.ඵහෙම කෙනෙක් බොරුවට දෙයක් කියයිද.අනික ඉරාජ් කියන්නෙ රටට ජාතියට අාදරේ කරන චරිතයක්..බය නැතුව ගන්න..
බය නැතුව ගන්න..ඉරාජ් කිව්වනම් ඉතිං අහන්න දෙයක් නෑ..ලෝකේ ගැන දෙයක් දන්න මනුස්සයෙක්නේ.ඵහෙම කෙනෙක් බොරුවට දෙයක් කියයිද.අනික ඉරාජ් කියන්නෙ රටට ජාතියට අාදරේ කරන චරිතයක්..බය නැතුව ගන්න..
View attachment 158066
mu witharak wenama widiyak mokada
එත් සර්, මේවා ඩස්පයෝ හදාපු ඩස්ප ලඩි නේඉරාජ් කිව්වනම් ඉතිං අහන්න දෙයක් නෑ..ලෝකේ ගැන දෙයක් දන්න මනුස්සයෙක්නේ.ඵහෙම කෙනෙක් බොරුවට දෙයක් කියයිද.අනික ඉරාජ් කියන්නෙ රටට ජාතියට අාදරේ කරන චරිතයක්..බය නැතුව ගන්න..
okata thama ara adinne ban. thawa awurudhu 5k giyama owa thama ganna wenneOkata laksha 50 denna pisauwak na bn japan ekaknm kamkuta second hand hari oya ganata yanwanm
දුපත් මානසිකත්වයෙන් මිදියන් බුරන්ඩ කලින් විඩියෝ එක බලලවත් ඉදපන්, වෙල්ගම කියන කතාව අහපන් ඉන්දියන් නෙමේ ඉලෙක්ටික් වාහන සිහිනේ මනුස්සය ඉන්නෙ , උබල වගේ ගොන් හරක් නම් අනේ මන්ද..okata thama ara adinne ban. thawa awurudhu 5k giyama owa thama ganna wenne
ඉතින් උබට පුලුවන්නෙ ළමයට යන්ඩ පුලුවන් වෙන්ඩ ඔටෝ එකක් හදන්ඩ,ඇයි නොකරන්නෙ ?????කයිය නම් තියෙනව තොපේadu gane ban auto wath nemei.oka ayithi ekage lamaeyk kade yannawath okakata naginne nathuwa athi![]()
හ්ම්ම්. හීන බල බල ඉදහන්කෝදුපත් මානසිකත්වයෙන් මිදියන් බුරන්ඩ කලින් විඩියෝ එක බලලවත් ඉදපන්, වෙල්ගම කියන කතාව අහපන් ඉන්දියන් නෙමේ ඉලෙක්ටික් වාහන සිහිනේ මනුස්සය ඉන්නෙ , උබල වගේ ගොන් හරක් නම් අනේ මන්ද..
ඉතින් උබට පුලුවන්නෙ ළමයට යන්ඩ පුලුවන් වෙන්ඩ ඔටෝ එකක් හදන්ඩ,ඇයි නොකරන්නෙ ?????කයිය නම් තියෙනව තොපේ
පලයන් පොන්නයො යන්ඩ, ඉට වඩා පුලුවන් නම් කරපන්කො තොපි, ගේ මුල්ලට වෙලා වැඩක් කරන මිනිහට බුරන තොපි මොන පොන්නයොද ..හ්ම්ම්. හීන බල බල ඉදහන්කෝ
පොන්නය තෝවත් සල්ලිදීල ගන්නව දැනගන්.පලයන් පොන්නයො යන්ඩ, ඉට වඩා පුලුවන් නම් කරපන්කො තොපි, ගේ මුල්ලට වෙලා වැඩක් කරන මිනිහට බුරන තොපි මොන පොන්නයොද ..
U hadana labbak thiyenawada yako.Tax ekata wangu dala u uge profit eka wedi kara gannawa misak.ඉතින් උබට පුලුවන්නෙ ළමයට යන්ඩ පුලුවන් වෙන්ඩ ඔටෝ එකක් හදන්ඩ,ඇයි නොකරන්නෙ ?????කයිය නම් තියෙනව තොපේ
ubalata nikan munwa porawal wage penunata,india walin oya keli tika genath dipan onima garage ekaka ekekta oya keli tika amunala road eke duwanna dai gemak nathuwa.Thopi wage puka dena unta mewa magic wunata,anik unta ehema na.india wali ewana keli tika puttu karanna katada yako bari.adu gane thope maha un india wala thiyena price eka LKR walata covert wunama ena price ekata mehe unta ganna dunna nam thawa ke gahuwath kamak na 
ඉතින් හොදයිනෙ සිoහල මිනිහෙක් දියුනු වෙයිනෙ ඇයි ඔච්චර කුහක????උබලට මිනිහෙක් මොකක් හරි වැඩක් කරල දියුනු වෙද්දි ඇහේ කටු ඇනෙනව නේද,උබල නම් අනේ මන්ද හැම මගුලක්ම දකින්නෙ නෙගටිවු විදිහටමයි තොපේ ජිවිතත් ඔය වගේම නෙගටිවු ඇති..U hadana labbak thiyenawada yako.Tax ekata wangu dala u uge profit eka wedi kara gannawa misak.ubalata nikan munwa porawal wage penunata,india walin oya keli tika genath dipan onima garage ekaka ekekta oya keli tika amunala road eke duwanna dai gemak nathuwa.Thopi wage puka dena unta mewa magic wunata,anik unta ehema na.india wali ewana keli tika puttu karanna katada yako bari.adu gane thope maha un india wala thiyena price eka LKR walata covert wunama ena price ekata mehe unta ganna dunna nam thawa ke gahuwath kamak na
![]()
දැන් පොර ඩස්පියෝන්ගෙ සල්ලි වලින් පඩි ගන්න නිසා වගේ මීක් නැහැ .එත් සර්, මේවා ඩස්පයෝ හදාපු ඩස්ප ලඩි නේ
බයියොන්ට තියේද සල්ලි?හාල් කිලෝ එකක් සිනි 250ක් ගන්ඩ සල්ලි නැති ගුපියන්ට මොන කාර්ද,![]()
Wadak na bn kata karala lankawa minssunta duka witraiokata thama ara adinne ban. thawa awurudhu 5k giyama owa thama ganna wenne