කවුරු හරි පැහැදිලි කරපන් ඩයනගෙයි රැජිනගෙයි පලහිලව්ව. දෙන්න වලිද?
ඩයනගෙ පෙලපත මොකක්ද? අඩු කුලේ ද?
ඩයනගෙ පෙලපත මොකක්ද? අඩු කුලේ ද?
fund1n ona taram salli labenawa...estate wala income1 fund1ta yawanawa..fund1ta labenne budget1n...Raja paulata aithi estate/business wala income eken. Not tax payer money as i know.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crown_Estate
https://www.bloomberg.com/news/arti...al-family-cost-a-breakdown-of-the-key-figuresRaja paulata aithi estate/business wala income eken. Not tax payer money as i know.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crown_Estate

නැන්දම්මයි ලේලියි වලිනෙ ඉතින්...කවුරු හරි පැහැදිලි කරපන් ඩයනගෙයි රැජිනගෙයි පලහිලව්ව. දෙන්න වලිද?
ඩයනගෙ පෙලපත මොකක්ද? අඩු කුලේ ද?
dekata thunata newena purudda ape ewunge..wahal bawaඅවසාන මෙත්පල් හමුව![]()
![]()
![]()
![]()
වයස් පරතරේ කීයද?නැන්දම්මයි ලේලියි වලිනෙ ඉතින්...
රජ වුනත් ඉතින් ඒක එහෙම තමයි.
ඩයනාගෙ නම් ලොකුම සීන් එක චාර්ල්ස් ඩයනා වයස පරතරය. ඒ වගේම චාල්ස් ගොයියා කැමිලාට ලව් කිරිල්ල.
ඩයනා මැරුවෙ මේ ගෑනි තමයි. Mosad සහ cia එකත් එක්ක එකතු වෙලා. ඕකේ ලිපි සමහර ඒව එළියට දාලා තිබ්බා සහ ඒ ගැන ලිපි එහෙම fb එකේ ගියා. තව ටික දවසකින් ආයේ වැටෙයිකවුරු හරි පැහැදිලි කරපන් ඩයනගෙයි රැජිනගෙයි පලහිලව්ව. දෙන්න වලිද?
ඩයනගෙ පෙලපත මොකක්ද? අඩු කුලේ ද?

@sanzilla jackcat මේ බලපන්, මහ රැජිනත් අස්සයෝ පැදලාඅවුරුදු 21දි අස්සයෝ පදිනවා..කැල්ලක් තමා..April 21, 1939![]()

අස්සයෝ අස්සයෝ ලෙස්බි seen එකද බන්.කවුරු හරි පැහැදිලි කරපන් ඩයනගෙයි රැජිනගෙයි පලහිලව්ව. දෙන්න වලිද?
ඩයනගෙ පෙලපත මොකක්ද? අඩු කුලේ ද?


දන්නේ නැති උන් එහෙම හිතනවා මාත් කාලයක් එහෙම හිතන් හිටිය ..නමුත් දැන් එංගලන්තේ මේ තත්වේ තියෙන්නේ රජ පවුල නිසා ..උන් ලෝකෙන් භාගයක් අල්ලගන ලංකාව ඉන්දියාව වගේ අඩුකුලේ පරහැත්තගෙන් වැඩ අරන් උන්ගේ රට දියුණු කරපු හින්ද ..කිසි වැඩක් නොකර මහන්සි නොවී සැප විදිනවා, පින තමයි
එංගලන්තෙත් ඇති බයියෝ වගේ එවුන්
@sanzilla jackcat මේ බලපන්, මහ රැජිනත් අස්සයෝ පැදලා
උබ අපිට තමයි බනින්නේ![]()