බල්ලො හදන්න එපා මහ ජරා සත්තු ජාතියක් පූසෙක්ව හදපං පර්සියන් උන් එහෙම ඉන්නව මරු![]()
![]()

බල්ලො හදන්න එපා මහ ජරා සත්තු ජාතියක් පූසෙක්ව හදපං පර්සියන් උන් එහෙම ඉන්නව මරු![]()
![]()



https://ikman.lk/en/ad/pure-breed-ridgeback-puppies-for-sale-colombo
ikman eke nam add dala tiyenawa
hodada balanna wenne itin ubatama thama
hodama ekek ganna nam CKC registration tiyenaewada balala ganna
බල්ලො හදන්න එපා මහ ජරා සත්තු ජාතියක් පූසෙක්ව හදපං පර්සියන් උන් එහෙම ඉන්නව මරු![]()
![]()
https://ikman.lk/en/ad/pure-breed-ridgeback-puppies-for-sale-colombo
ikman eke nam add dala tiyenawa
hodada balanna wenne itin ubatama thama
hodama ekek ganna nam CKC registration tiyenaewada balala ganna

ඇයි උඹ රිඩ්බැක් කෙනෙක් හදන්නේ
බජට් එක කියපන් මම හොයලා දෙන්නම් හැබැයි ඉක්මන් එකෙන්
රෙට්වයල කෙනෙක් හරියන්නේ නැද්ද කොල්ලෙක්ට සෙට් වෙන්නේ ඒ වගේ බල්ලෝ
මට බජට් එක කියපන්කෝ
https://ikman.lk/en/ad/ridgeback-dog-for-sale-kegalle
https://ikman.lk/en/ad/ridgeback-puppies-for-sale-colombo-108
මේ ඉන්නේ එලම බල්ලෝ පොඩ්ඩක් බලපන් මේවා සුපර් කියන්නේ නිකන් නොවෙයි![]()
20 කට ඉල්ලපන් බල්ලා හොදයිThanks. Colombo eka nm superma thama wage. 22k wadi nadda?
WhiteWalker:22434373 said:බල්ලො හදන්න එපා මහ ජරා සත්තු ජාතියක් පූසෙක්ව හදපං පර්සියන් උන් එහෙම ඉන්නව මරු![]()
![]()
බල්ලො හදන්න එපා මහ ජරා සත්තු ජාතියක් පූසෙක්ව හදපං පර්සියන් උන් එහෙම ඉන්නව මරු![]()
![]()