anekut district kiwama api inna palat walin puluwan wei neh![]()
ඒක නම් දන්නේ නෑ සුදා


anekut district kiwama api inna palat walin puluwan wei neh![]()


thx. next year eke expire wenawa.. Gampahin puluwan. Gampaha nam godak wada piliwelai.

apita thiyenne light vehicle vtrainm oka change karaddi shape eke heavy vehicle bikes daganna beri wewida?



mamath iye giya ban licence eka aluth kara ganna.uba kiyala thiyana widihatama thamai wada tika une![]()