රිසානා වෙනුවෙන් බොරලුගොඩව රතු කරමු!

aruna47

Well-known member
  • 1pdxkz.jpg


    bgo65y.jpg
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    අපි මෙහෙම කරමු මුස්ලිම් අයට රතු කොටුත් ,අනිත් අයට කොළ කොටුත් දෙමු මොකද කියන්නේ,දැන් scurvy ටත් තියෙන්නේ කොළ කොටු නේ ,මටත් ආසයි රතු කොටු 11 ම පුරවා ගන්න
    Latest Reputation Received -197 point(s) total

    තව -රෙප් තුනක් ඕනේ මට 3වෙනි කොටුවත් පනින්න... එලකිරි..
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    ඔට්ටුයි බැරුවට......කවදාවත් බෑ මුස්ලිම් අයගේ රතු කොටු අඩු කරන්න..
    මම තව ටිකකින් තවත් රතුකොටුවක් පනින්නයි යන්නෙ පුලුවන්නම් නවත්තපං බලන්න.. :P

    rathu una:P:P
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    බැරිද සහෝ මාවත් රතු කරලා මගෙ රතු කොටු ප්‍රමාණය වැඩි කරන්නට?

    මුස්ලිම් අපි ඔක්කොම කැමතියි රතුකොටු තියෙනවට...
    රතු කොටු 11ක් තිබුනු ස්කර්වි කොල කොටුවලින් පුරවන්න මෙහෙයුමක් කරපු එකෙන් කොල කොටුවල වටිනාකම බල්ලට ගියා. අනික රතු කොටු පුරව ගන්න එක එක්තරා වාසියකුත් තමයි... ප්ලීස් මගෙ රෙප් කපලා මගෙ රතු කොටු වැඩි කර දෙනමෙන් ඉල්ලා සිටිනවා...

    :yes::rofl::lol:Maawath rathu karana lesa illa sitinaawa:D:D
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    අපි මෙහෙම කරමු මුස්ලිම් අයට රතු කොටුත් ,අනිත් අයට කොළ කොටුත් දෙමු මොකද කියන්නේ,දැන් scurvy ටත් තියෙන්නේ කොළ කොටු නේ ,මටත් ආසයි රතු කොටු 11 ම පුරවා ගන්න

    :rofl::rofl:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~

    අහ් මොහොමඩ් ඇයි අවුල්ද?
    :P:P
    උඹත් අත උස්සපන් එතන්ට ගිහින්

    Gon jokes ne boss oya danne etana ekkoma sunnath karala tiyanne oya denne netuwa innawada:P:P

    anith eka mama mohamed nemei muhammad:D:D
     

    aruna47

    Well-known member
  • Gon jokes ne boss oya danne etana ekkoma sunnath karala tiyanne oya denne netuwa innawada:P:P

    anith eka mama mohamed nemei muhammad:D:D

    හා හා ප-ය කොට උබටත් ආවද අනේ මෙහ පල ගු කැ-යෝ යන්න. පො-න හිවල් තුන්කාලේ වේsගෙ පුතා. හම්බ සිරාජ් මේ හු-තෝ. හොර id හදන ඇවිත් මෙතන පුk දීලා දීලා දැන් හු-තිගේ පුතා සුදනා වගේ ඇවිත් ඉන්නවා. හිවල් කැ-යා තෝගේ හම්බ අල්ලාහ් එක්කන් පලකො අම්මට හැමිනෙන්න හරි. යන තූත්තුකුඩියක.

    උබ මුහුම්මාද් ද අපිට පාන්ද. තොට තියන්නේ බල්ලෝ හුkපු නමක් නේ. යකෝ මගේ බල්ලාගේ නමත් ඕක. බල්ලාගේ පke කොටලා තියන්නේ අල්ලාහ් කියල. බොරු නම් උබේ අම්මගෙන් අහපන්
    :rofl::rofl: