අපි මෙහෙම කරමු මුස්ලිම් අයට රතු කොටුත් ,අනිත් අයට කොළ කොටුත් දෙමු මොකද කියන්නේ,දැන් scurvy ටත් තියෙන්නේ කොළ කොටු නේ ,මටත් ආසයි රතු කොටු 11 ම පුරවා ගන්න
ඔට්ටුයි බැරුවට......කවදාවත් බෑ මුස්ලිම් අයගේ රතු කොටු අඩු කරන්න..
මම තව ටිකකින් තවත් රතුකොටුවක් පනින්නයි යන්නෙ පුලුවන්නම් නවත්තපං බලන්න..![]()


බැරිද සහෝ මාවත් රතු කරලා මගෙ රතු කොටු ප්රමාණය වැඩි කරන්නට?
මුස්ලිම් අපි ඔක්කොම කැමතියි රතුකොටු තියෙනවට...
රතු කොටු 11ක් තිබුනු ස්කර්වි කොල කොටුවලින් පුරවන්න මෙහෙයුමක් කරපු එකෙන් කොල කොටුවල වටිනාකම බල්ලට ගියා. අනික රතු කොටු පුරව ගන්න එක එක්තරා වාසියකුත් තමයි... ප්ලීස් මගෙ රෙප් කපලා මගෙ රතු කොටු වැඩි කර දෙනමෙන් ඉල්ලා සිටිනවා...


Maawath rathu karana lesa illa sitinaawa

අපි මෙහෙම කරමු මුස්ලිම් අයට රතු කොටුත් ,අනිත් අයට කොළ කොටුත් දෙමු මොකද කියන්නේ,දැන් scurvy ටත් තියෙන්නේ කොළ කොටු නේ ,මටත් ආසයි රතු කොටු 11 ම පුරවා ගන්න


Maawath rathu karana lesa illa sitinaawa
![]()
මිශන් එක පැහැදිලියිනේ...?
Gon jokes denna epa boss![]()


අහ් මොහොමඩ් ඇයි අවුල්ද?
උඹත් අත උස්සපන් එතන්ට ගිහින්




Gon jokes ne boss oya danne etana ekkoma sunnath karala tiyanne oya denne netuwa innawada
anith eka mama mohamed nemei muhammad![]()
Gon jokes ne boss oya danne etana ekkoma sunnath karala tiyanne oya denne netuwa innawada
anith eka mama mohamed nemei muhammad![]()

