machan nomaly dawasaka kochchara witara kanna onada ?
dawasata ekaparai ban , hariyata kiyawala balapan , mama test kala masayak withara gathama therenawa wenasa.........

machan nomaly dawasaka kochchara witara kanna onada ?

thanks
thanks for sharing
bump
None

puluwan eth amu ewwala tharam gunayak ne machan....අමු ගම්මිරිස් සහ අමු කුරුදු වෙනුවට,වේලපු ඒවා ගන්න බැරිද?අපිට නෑනේ අමු ඒවා ...
ne ne machan mama ahuwe hadapu guliyama kanna onada kiyaladawasata ekaparai ban , hariyata kiyawala balapan , mama test kala masayak withara gathama therenawa wenasa.........![]()


ow macho dawasata eka guliyai, meka hadala thiyagena kanda bene ne machan mama ahuwe hadapu guliyama kanna onada kiyala![]()

thnx brother rep++ow macho dawasata eka guliyai, meka hadala thiyagena kanda be![]()
ehema ne ban kohomath badatane yanneela. owa wena wenama kawata awulak nadda ekata kanne natuwa ?
mata cholesterol naha, nikan ahuwe ?
