ඔච්චර මහන්සි වෙන එකේ එක NUKE එකක් කෙලියා නම් හරි සිංහල හැතිකරේ වද වෙලා යන්න
සබ් වල , නැව් වල පොරටබ්ල් රිඇක්ටර් තියෙනවා, මන් මෙක විදිලිබල මන්ඩලෙ සබාපතිට 2006 වගෙ කිව්වා රෙඩියො එකෙ සාකච්චාවාකට ඇවිල්ලා, ගත් කටට කිව්වා එවා බැ හරියන්නෙ නැ කියලා,එ කාලෙ එ රිඇක්ටර් එකක් ඩොලර් මිලියන 250ක් වගෙ උනෙ.. පකෙයන්ට ගසා කන්න බෑ නෙ එවයින්, එක පාරයි, වැඩෙ ඉවරයි, එවා කෙරෙන්නෙ නැ.පුලුවන්නම් ඩිරෙක්ට් තෙල් ටික ගෙන්න ගන්න කියපන් බන්
ඔවා හොදයි නාමල් ජානදිපති කරවන්න
55 මෙගා එව ගහනවට වඩ ඉක්මන් උන්ගේ Submarine එකක් ගෙන්න ගෙන ඔඋට් එක ගන්න පුලුවන්ද බලන එක.
එව අඩුම 150+මෙගා දෙනවා
ඔව් Chernobyl කියන්නේ පළමු වැනි පරපුරේ න්යශ්ටික බලාගාරයක් දැන් තියෙන්නේ Advanced Nuclear Power Reactors Genaration 4Disaster ekakadi evacuate karanneth 2km vitharai. Chernobyl 30km evacuate karanna une bombayak vage pupurala giya nisa. RBMK reactor dan hadan na. Dan hadana eva pupuran na ehema.
කොමිස් නැනේ පුතා කියල කියන්න ඇති, ඔය ඉහල නිලදාරි හැත්තත් පන්නන්න ඔනේසබ් වල , නැව් වල පොරටබ්ල් රිඇක්ටර් තියෙනවා, මන් මෙක විදිලිබල මන්ඩලෙ සබාපතිට 2006 වගෙ කිව්වා රෙඩියො එකෙ සාකච්චාවාකට ඇවිල්ලා, ගත් කටට කිව්වා එවා බැ හරියන්නෙ නැ කියලා,එ කාලෙ එ රිඇක්ටර් එකක් ඩොලර් මිලියන 250ක් වගෙ උනෙ..
kachchathivu mathak unaLankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin
View attachment 193552
Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa
edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanneMona wage ekakda danne na..
podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
If you don't know, Please don't talk about it. Mr. Half known professorLankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin
View attachment 193552
Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa
edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanneMona wage ekakda danne na..
podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
Moda naaki lonthayoy, Nuclear energy kiwwa gaman kakka bara wena gon mattoth ekka koheda ban owa lankawe karanne.. Bangaladesh e athin supiri.. un api karana hitapu hamadema lassanata karagena yanawa.. ape un redi ussagena natanawa.. moda gonnuසබ් වල , නැව් වල පොරටබ්ල් රිඇක්ටර් තියෙනවා, මන් මෙක විදිලිබල මන්ඩලෙ සබාපතිට 2006 වගෙ කිව්වා රෙඩියො එකෙ සාකච්චාවාකට ඇවිල්ලා, ගත් කටට කිව්වා එවා බැ හරියන්නෙ නැ කියලා,එ කාලෙ එ රිඇක්ටර් එකක් ඩොලර් මිලියන 250ක් වගෙ උනෙ.. පකෙයන්ට ගසා කන්න බෑ නෙ එවයින්, එක පාරයි, වැඩෙ ඉවරයි, එවා කෙරෙන්නෙ නැ.
මෙක කරත් හොදට ගසා කන්න පුලුවන්,,