මේ ඩයල් එක කියන විදියට රැ. 500න් 1000න් රත්තරන් වල invest කරන එක ස්කෑම් එකක් ද?
මූ binance හදලා ustd අරන් ඒකෙන් paxg ගන්න කියනවා. ස්කෑම් එකක් ද දන්නව නම් කියන්න. ලංකාවෙ උන්ට මේව ලීගල් ද
මූ binance හදලා ustd අරන් ඒකෙන් paxg ගන්න කියනවා. ස්කෑම් එකක් ද දන්නව නම් කියන්න. ලංකාවෙ උන්ට මේව ලීගල් ද