dan penawa neda thoge kalin thread serama boru fantassy thread kiyala.
hariyata boruwak unath kiyaganna baruwa inna ponnayek
dan penawa neda thoge kalin thread serama boru fantassy thread kiyala.
hariyata boruwak unath kiyaganna baruwa inna ponnayek
OU patta irisiyaiසමහරු හෙන තරහයි නේ ඔය වගේ වැඩ වලට. සමහරු කෙලින්ම එපා කියනවා කඩවල්වල photos එහෙම. ගොඩක් අය නම් අවුලක් වෙන එකක් නෑ. කැම්පස් කතාව කියලා campus id ඉල්ලයි ද දන්නෙත් නෑහැබැයි ඒක වගේ ශේප්ම බොරුව.
me tynne cudda wedakiyapan mama Ahawal TV eken, me area eka gana documentory ekak karanne. Oyalaath TV eke inna asanm voice cut ekak denna kiyanna
ayo ban owath wedada...
lamaita uganwana kenekuta video hadala denawa kiyahan...mona subject ekeda umba video karanne?
anna whutto weda ... kakul deka atha gala namaksara karai adu kule heththaවාර්තා වැඩසටහනක් කරනව.
නිව්ස් චැනල් එකකට (youtbe chanel)
සංචාරක ප්රවර්දනය
සත්තු, පරිසරය ගැන රිසර්ච් එකක්.
පොතක් ලියනව.
කාර්ඩ් එකක් හදල බෙල්ලෙ එල්ලගෙන ඉන්නව ලොකු පටියක් දාගෙන වගේ එවට්ග් පුලුවන්![]()