Ewapan balanna![]()
අපෝ බන්.. මම ඒ කාලේ හිතුවේ මේකී හෙන සාන්ත දාන්ත කෙල්ලෙක් කියලා.. ගෑණු සංහතියම එපා උනා බන් මට නම්.. ශික්... අතේ පාර හොඳා..
ගෑණු නොපතන්.. අතේප ගහපන්
ටෙලිග්රෑම් Group වල ඔක්කොම ටික සෙයාර් වෙනවා..
අනේ මන්ද බන් මේ රටේ මිනිස්සු නම් මොක්කුද කියල හිතා ගන්න බෑඒක උට ප්රශ්නයක් නැත්තම් උඹට මොකකක්ද යකෝ තියන ප්රශ්නේ?
Roshan Cricket walin retire unata passe Sirasa ekata giya.රොශාන් පිලපිටිය බැන්දද?
උබෙ address එක කියන්න පුළුවන් ද![]()
අපෝ බන්.. මම ඒ කාලේ හිතුවේ මේකී හෙන සාන්ත දාන්ත කෙල්ලෙක් කියලා.. ගෑණු සංහතියම එපා උනා බන් මට නම්.. ශික්... අතේ පාර හොඳා..
ගෑණු නොපතන්.. අතේප ගහපන්
ටෙලිග්රෑම් Group වල ඔක්කොම ටික සෙයාර් වෙනවා..
මූ හෙණ පවු ඩැල් එකක් නේත
චතුරිකාත් පොල්ල තිබ්බා
දැන් මේ ගැනීත් මූට ඇරලද
එක්කෝ අපිට මේවා වැඩක් නෑ බන්
අපිට මේම උනොත් කෝම දැනෙයිද නේත
