රොෂාන් පිලිපිටියගේ වයිෆ් වටේ ගිහින් නේද?

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,935
    113
    16.12.2021-1.jpg


    අපෝ බන්.. මම ඒ කාලේ හිතුවේ මේකී හෙන සාන්ත දාන්ත කෙල්ලෙක් කියලා.. ගෑණු සංහතියම එපා උනා බන් මට නම්.. ශික්... අතේ පාර හොඳා..

    ගෑණු නොපතන්.. අතේප ගහපන්

    ටෙලිග්‍රෑම් Group වල ඔක්කොම ටික සෙයාර් වෙනවා..
     
    • Dislike
    Reactions: deanXX

    lord

    Active member
  • Jan 28, 2008
    254
    117
    43
    16.12.2021-1.jpg


    අපෝ බන්.. මම ඒ කාලේ හිතුවේ මේකී හෙන සාන්ත දාන්ත කෙල්ලෙක් කියලා.. ගෑණු සංහතියම එපා උනා බන් මට නම්.. ශික්... අතේ පාර හොඳා..

    ගෑණු නොපතන්.. අතේප ගහපන්

    ටෙලිග්‍රෑම් Group වල ඔක්කොම ටික සෙයාර් වෙනවා..
    Ewapan balanna
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    මූව බැඳපු කාලෙත් ඔය ෆොටො ටික වටේ ගියා,දැන් ආයෙත් ඒ ටිකම යනවා
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    මූ හෙණ පවු ඩැල් එකක් නේත
    චතුරිකාත් පොල්ල තිබ්බා
    දැන් මේ ගැනීත් මූට ඇරලද

    එක්කෝ අපිට මේවා වැඩක් නෑ බන්
    අපිට මේම උනොත් කෝම දැනෙයිද නේත
     
    • Sad
    Reactions: craabeysinghe

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    16.12.2021-1.jpg


    අපෝ බන්.. මම ඒ කාලේ හිතුවේ මේකී හෙන සාන්ත දාන්ත කෙල්ලෙක් කියලා.. ගෑණු සංහතියම එපා උනා බන් මට නම්.. ශික්... අතේ පාර හොඳා..

    ගෑණු නොපතන්.. අතේප ගහපන්

    ටෙලිග්‍රෑම් Group වල ඔක්කොම ටික සෙයාර් වෙනවා..
    උබෙ address එක කියන්න පුළුවන් ද
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,993
    18,663
    113
    34
    Hell
    මූ හෙණ පවු ඩැල් එකක් නේත
    චතුරිකාත් පොල්ල තිබ්බා
    දැන් මේ ගැනීත් මූට ඇරලද

    එක්කෝ අපිට මේවා වැඩක් නෑ බන්
    අපිට මේම උනොත් කෝම දැනෙයිද නේත



    🤷
    🥴