මචන් ඕක සමහර උන්ට තියන මානසික ලෙඩක් බන් බයක් නෙමේ උබ වැරදියට තේරුම් අරන් තියන්නේ ඕක ලෙඩක් බන්
අම්මටසිරි එහෙම සීන් එකක්ද?මම දන්නෙ නෑ බන්...
හරි එහෙනම් බය වෙන එවුන් බය වෙයල්ල..
කසන උන් කසාගනිල්ල...
මම කිව්වෙ මටනම් මෙකේ කිසිම අවුලක් නෑ..
මචන් ඕක සමහර උන්ට තියන මානසික ලෙඩක් බන් බයක් නෙමේ උබ වැරදියට තේරුම් අරන් තියන්නේ ඕක ලෙඩක් බන්
හරි එහෙනම් බය වෙන එවුන් බය වෙයල්ල..
කසන උන් කසාගනිල්ල...
මම කිව්වෙ මටනම් මෙකේ කිසිම අවුලක් නෑ..
bumpරෝගයක් වැලඳුනු ඇසක... 01-20-2015 08:35 PM puka nodi palayan ban
අනේ මෙකෙ ඉන්න උන් ගැන මට දුකයි බන්...උබලට මේ වගෙ දේකදි මනස වටෙනවනනම්...කොල්ලොද බන් උබල..
වල්ලක් තිබ්බට කොල්ලෙක් වෙන්නෙ නැ කියන කතාවෙත් ඇත්තක් තියනව බලන් ගියාම..
මෙකෙ ඉන්න ගොඩක් එවුන්ගෙ හෙන පොර talk ඒ උනාට photo එකක් බලන්න බයයි...නයිටියක් ඇදන් නිදාගනින් රෑට..
මට රෙප් වැඩක් නැ හුත්තො..
මට රෙප් ලැබුන කියල මම ඒවයින් කාල බීල ඉන්නෙ නෑනෙ...
උබ මහ මෝඩ වෙසිගෙ පුතෙක් එච්චරයි මට කියන්න තියෙන්න..
![]()
අම්මටසිරි එහෙම සීන් එකක්ද?මම දන්නෙ නෑ බන්...හරි එහෙනම් බය වෙන එවුන් බය වෙයල්ල..
කසන උන් කසාගනිල්ල...
මම කිව්වෙ මටනම් මෙකේ කිසිම අවුලක් නෑ..
![]()
uba kasanava kasanava kiyaddi mavath kahanava vage.e maduruvo kalada koheda bnawullak nettheth ne bn sirawta mawa kasnawa bn egama wage epa wela inne magula a madiwata reputh kapala mage![]()




මට නන් මේකේ අනික් පැත්ත.. පට්ට ආසයි මේ ෆොටෝස් ටිකට.. zOOm කරලත් බැලුවා..![]()

uba kasanava kasanava kiyaddi mavath kahanava vage.e maduruvo kalada koheda bn
vadiya hithanna yanna epa bn.uba hithin mavagena inne bn leda
matath meka dakkamanm mokadda una vage bn.meke dala thiyena comments baladdith awl sahagatha thathvayak athi venava bn
ai bn eka ekata vechcha eva kiyaddi math hithanavane bn mata ehem aunada kiyala ehema![]()

මටත් නම් එහෙම අවුලක් නැ බන්. මම දන්න මල්ලි කෙනක් ඉන්නවා. උ ලේ ටිකක් දැක්කත් කලන්තේ දානවා එක ලෙඩක්ලු බන්. දැයටකිරුළට ගිහින් පොටො දැකලා එතනම ඇදගන වැටුනා බන් උ

Math thun hathara parak baluwaමට නන් මේකේ අනික් පැත්ත.. පට්ට ආසයි මේ ෆොටෝස් ටිකට.. zOOm කරලත් බැලුවා..![]()

. first time dakama nan mokada me magula kiyala baluwe. mama hithuwe ledak kiyala hame hedena 
ow bn.matanm mokadda mokadda vage ekak una bnගණන් ගන්න නරකයි.. මොකද හොඳටම දන්නවනේ එඩිට් කරපු එකක් කියලා.. ඉතිං මොකටද ඒ දැන දැනත් හිත රවට්ටගන්නෙ.. ඒත් පොඩි අප්රියක් දැනෙනවා ඒක එකපාරම දකින ඕන කෙනෙක්ට..


echchara dangalanna one na ithinහෙළයෙක්;17771014 said:පළවෙනි පාර බලද්දි මටත් අවුල් වගේ, හිත චුට්ටක් හරි හයිය නන් ඒක දිහා බලාගෙනම ඒක බොරුවක් කියන්න දෙවල් හොයාගනින් වැඩේ ක්ලෝස්.


ehema aulak thiyena ekekta kiwe. mama ada office eke okatama penala baluwa katada tryphobia thiyene kiyala katawath ne. ekenek witarak podak aul wage kiya kiya idiya pase dewani para baluwama utath aulak ne kiwaechchara dangalanna one na ithin![]()


හෙළයෙක්;17776578 said:ehema aulak thiyena ekekta kiwe. mama ada office eke okatama penala baluwa katada tryphobia thiyene kiyala katawath ne. ekenek witarak podak aul wage kiya kiya idiya pase dewani para baluwama utath aulak ne kiwa![]()



balanawda nedda kiyala hithala hithala anthimata beluwa! meka balapu gaman edit scene ekak kiyala therenawa ne ban
