රෝගයක් වැලඳුනු ඇසක වියරු ඡායාරූපයක් දැක &#3465

meredean

Active member
  • Nov 22, 2008
    585
    145
    43
    ඕක බලලා මැරෙන්න හදන්නේ? :D
    මානසික රෝගියෙක් නේ!

    මේ තියෙන්නේ ඇත්තටම පනුවෝ ගහපු එකක්!

    යථාර්තයක් දකින්න ඔච්චර බය මොකද? :D

    baya magulak neme bn oita wada ewa dakala tiyanwa eka mha amauthui bn
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    එළකිරියේ Trypophobia තියෙන ඔරිජිනල් මෙම්බර් කවුද කියල නම් මම දන්නවා. 2006 ඉඳන් ඉන්න මෙම්බර් කෙනෙක්. ඔව්වා බොරු බන්. ඕවට වැඩිය බය වෙන්නේ ගෑණු. උඹලා ගෑණු නොවී ජීවිතේ යථාර්ථය වටහා ගනින්. එතකොට හරි.

    බයිද වේ මගෙ වයි‍ෆි ඩොකියක්. එයා කිව්වා මේ ලෙඩේ Specific Phobia එකක් කියලා. ඒකට කරන්න තියෙන්නේ එක දිගට ඇඟ කසද්දිත් , පපුව ගැහෙද්දිත්, දාඩිය දාද්දිත් "තමුන් මැරෙන්නේ නෑහැ එහෙම උනාට" "තමුන්ට කිසිම දෙයක් වෙන්නේ නෑ" කියලා ඉවසගෙන ඔය හැඟීම් නැති වෙනකන් ඒ පින්තූරය දිහා බලාගෙන ඉන්න ඕනා කියලා කිව්වා. කවුරු හරි ලඟ කෙනෙක්ව තියන් ඔය කසන්න එද්දි එයාව අස්වසන්න කෙනෙක් ඉන්න ඕනේ කිව්වා. ඕක ටික ටික එහෙම ෆීලින්ග් අඩු වෙලා යන ටයිම් එක අඩු වෙනවා කිව්වා. මුල් දවස් වල විනාඩි 40 - 50 ක් වගේ යනවා කිව්වා.
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    baya magulak neme bn oita wada ewa dakala tiyanwa eka mha amauthui bn

    උඹ movies/videos/graphics වලින් වත් ඔහොම ඒවා දැකලා නැද්ද? :D
    අවුල් නං නිතර බලපන්.
    ටික දවසකින් ඕක ඇරිලා යයි! ;) :D
     

    meredean

    Active member
  • Nov 22, 2008
    585
    145
    43
    එළකිරියේ Trypophobia තියෙන ඔරිජිනල් මෙම්බර් කවුද කියල නම් මම දන්නවා. 2006 ඉඳන් ඉන්න මෙම්බර් කෙනෙක්. ඔව්වා බොරු බන්. ඕවට වැඩිය බය වෙන්නේ ගෑණු. උඹලා ගෑණු නොවී ජීවිතේ යථාර්ථය වටහා ගනින්. එතකොට හරි.

    බයිද වේ මගෙ වයි‍ෆි ඩොකියක්. එයා කිව්වා මේ ලෙඩේ Specific Phobia එකක් කියලා. ඒකට කරන්න තියෙන්නේ එක දිගට ඇඟ කසද්දිත් , පපුව ගැහෙද්දිත්, දාඩිය දාද්දිත් "තමුන් මැරෙන්නේ නෑහැ එහෙම උනාට" "තමුන්ට කිසිම දෙයක් වෙන්නේ නෑ" කියලා ඉවසගෙන ඔය හැඟීම් නැති වෙනකන් ඒ පින්තූරය දිහා බලාගෙන ඉන්න ඕනා කියලා කිව්වා. කවුරු හරි ලඟ කෙනෙක්ව තියන් ඔය කසන්න එද්දි එයාව අස්වසන්න කෙනෙක් ඉන්න ඕනේ කිව්වා. ඕක ටික ටික එහෙම ෆීලින්ග් අඩු වෙලා යන ටයිම් එක අඩු වෙනවා කිව්වා. මුල් දවස් වල විනාඩි 40 - 50 ක් වගේ යනවා කිව්වා.

    ane manda bn mata kocchara unath ayema eka balanna hitenawa bn kalin memberta una wagema tama mha pissuwak bn wedak karagannath ne
     

    meredean

    Active member
  • Nov 22, 2008
    585
    145
    43
    උඹ movies/videos/graphics වලින් වත් ඔහොම ඒවා දැකලා නැද්ද? :D
    අවුල් නං නිතර බලපන්.
    ටික දවසකින් ඕක ඇරිලා යයි! ;) :D

    ahema neme bn sirawta oita wada magulawal balala tiyanwa eth meka dakinakota bn ega hematenama wage kasnna gannwa tawa bn meka koi weleth balanna hitenawa mha magulak bn
     

    кσяη ησρє

    Well-known member
  • Oct 27, 2012
    4,041
    582
    113
    ¢σℓσмвσ
    avatar517783_5.gif
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    ane manda bn mata kocchara unath ayema eka balanna hitenawa bn kalin memberta una wagema tama mha pissuwak bn wedak karagannath ne

    ලඟ කාව හරි තියාගෙන බලන් හිටපන් එක දිගටම. ඇඟ කසන්න ගනිද්දි , පපුව ගැහෙද්දි කසන්න එපා. ඉවසන් හිටපන්. පැයක් විතර යාවි මුල් දවසේ කැසිල්ල අඩු වෙද්දි. දෙවනි දවසේ ආයේ බලන්න එතකොට පැයක් යන එකක් නෑ. ටික ටික කාලේ අඩු වෙලා විනාඩි පහක් යද්දි ඕක හරියන වෙලාවක් ඒවි බං. අන්තිමට නැත්තටම නැති වේවිලු.
     

    meredean

    Active member
  • Nov 22, 2008
    585
    145
    43
    ලඟ කාව හරි තියාගෙන බලන් හිටපන් එක දිගටම. ඇඟ කසන්න ගනිද්දි , පපුව ගැහෙද්දි කසන්න එපා. ඉවසන් හිටපන්. පැයක් විතර යාවි මුල් දවසේ කැසිල්ල අඩු වෙද්දි. දෙවනි දවසේ ආයේ බලන්න එතකොට පැයක් යන එකක් නෑ. ටික ටික කාලේ අඩු වෙලා විනාඩි පහක් යද්දි ඕක හරියන වෙලාවක් ඒවි බං. අන්තිමට නැත්තටම නැති වේවිලු.

    machan uba sira neda kiyanne vhiluwak neme bn peyak balana eka lesi ne mokada vindiyak baluwama ati bn oya karame mita kalin kata hari karala tiyana ekakda thanks machan replay ekata matah ek old member kenk real acc eken enna bari nisai bn meken awe mekath 2008 haduwe mama :(
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    කාලකණ්නියා වල් මූසලයා :angry: අම්බෝ බන් ඔලුවට අමාරුයි වගේ නේ බන්.... ඉන්නම බෑ මොකෑ කරන්නේ :sorry::sorry:
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    machan uba sira neda kiyanne vhiluwak neme bn peyak balana eka lesi ne mokada vindiyak baluwama ati bn oya karame mita kalin kata hari karala tiyana ekakda thanks machan replay ekata matah ek old member kenk real acc eken enna bari nisai bn meken awe mekath 2008 haduwe mama :(

    මගෙ වයිෆ් ඩොක්ටර් කෙනෙක් බං එයා තමයි කිව්වේ. හැමදාම කරන්න ඕනේ කිව්වා. ලඟ කාව හරි තියා ගනින් බලන් ඉද්දි. උඹව කසන්න ගනිද්දි තට්‍ටුවක් දාලා reassure කරන්න කියපන් මොකුත් වෙන්නේ නෑ උඹට දිගටම බලන් ඉන්න කියලා. හැමදාම එකදිගට ඕක කරන්න ඕනා කිව්වා. උඹටම තේරේවි කිව්වා එතකොට අඩුවක් වෙනවා අර කසන්න ගත්තුවා, දාදිය දාන ඒවා, පපුව ගැහෙන ඒවා අඩුවෙලා නැති වෙන්න ගතවෙන කාලය වෙනදට වඩා අඩු බව. ලඟින් මල්ලි හරි තියා ගනින්. තව මතක තියා ගන්න කිව්වා ඔව්වා උනාට කැසුවට පපුව ගැහුනට උඹ මැරෙන්නෙ නෑ ඔව්වා උඹට වෙන්නේ නෑ කියලා.

    නැත්නම් මම එයාගෙන අහලා මානසික වෛද්‍යයවරයෙක්ව උඹට හොයලා කියන්නම්.