ඔය ඒක ලිංගික ඉස්කෝල වලට ළමයි දාලා උන්ව මානසික රෝගියෝ කරන්න එපා. ඉන්ටර්නැෂනල් එකකට දාපං.
ඔය ඒක ලිංගික ඉස්කෝල වලට ළමයි දාලා උන්ව මානසික රෝගියෝ කරන්න එපා. ඉන්ටර්නැෂනල් එකකට දාපං.
මේ තුන් වෙනි ලෝකෙ bankruptළමයෙක්ව එක වසරෙන් රෝයල් එකට දානවා නම් කොහොමද ප්රෝසිදියර් එක .මොන වගේ ගානක් යයිද .රෝයල් එකට අනුබද්ධ මොන්ටිසෝරි එහෙම තියනවද .නැත්නම් ඒ යන ගානෙන් ඉන්ටර්නැෂනල් එකකට දාන එකද හොද
දැනගන්න හුට්ටෝ අහන්නේ කනා චාන්ස් එකක් වැදුනොත් එහෙම .
But nugattu atara survive wenna hodai option eka.මේ තුන් වෙනි ලෝකෙ bankrupt
රටක ඉදන - අපි රෝයල් / අපි ආනන්දෙ -
නුගතුන් අතරේ පමනයි
ඔකා මොන රෝයල්ද. ඔකපතන රෝයල් තමයි
Contacts tyna family wala unta ubalage lamaimta wedagena inna Wei gehuwoth gahanna wenneth ne lamai hoda gobbayo karanna Maru path ekaLankawen innawanan tama royal hoda.contacts tiyena families wala lamai enawa.so lokuwen akota useful lankawe ona wedak karaganna.rata yawanawan international dana eka thama hoda.
Ow itin.royal yanawanan hoda kule ekek wenna one.adu kule ekek giyama kon wenawa yaluwo atare.loku welath arunwa oluwa uda tiyan tamai inna wenne survive wenna.Contacts tyna family wala unta ubalage lamaimta wedagena inna Wei gehuwoth gahanna wenneth ne lamai hoda gobbayo karanna Maru path eka
adu kule detectedමගෙන් ඉස්කෝලෙ අහනවනම් ගත්ත ත් මං ඒ ජොබ් එකට යන්නෑ
ඕක හරියට චන්දිගාර් කැමති උනත් මම කැමති නෑ වගේ කතාවක්නෙ. චන්ඩිගාර් කොහොමත් කැමතිනෑනෙ. ඒවගේතමා උඹට අමුතුවෙන් යන්නෙ නැතුව ඉන්න ඕන නෑ අරුං ගන්නෙ නෑ.මගෙන් ඉස්කෝලෙ අහනවනම් ගත්ත ත් මං ඒ ජොබ් එකට යන්නෑ
ඔය රටවල් තවම දියුණු වෙලා මදි ඒකයි හේතුවසිරාවට. මේ රටවල් වල දැකල නෑ එහෙම ඉස්කෝල
There are over 100 private boys' schools in Australia. Most of these schools are in Victoria, Queensland and New South Wales, with over 20 schools in each state.(wiki)සිරාවට. මේ රටවල් වල දැකල නෑ එහෙම ඉස්කෝල
ubata kiyalada nida gatteමන් අදුරන ලමයා රෝයල් දාපු හැම ගෑනිම මැති ඇමතිලා වගේ ලොකු පුටුවක එකෙක් එක්ක බුදියගත්තා.
මගෙන් ඉස්කෝලෙ අහනවනම් ගත්ත ත් මං ඒ ජොබ් එකට යන්නෑ