ලංකාවට අලුතින්ම එන Taxi App - with MOTORBIKE TAXI

DJLik

Well-known member
  • Jul 8, 2006
    2,223
    425
    83
    ලෝකේ වටේම
    ලංකාවට අලුතින්ම එන Taxi App - with MOTORBIKE TAXI

    ලංකාවට අලුතින්ම එන Taxi App එකට මේ දවස්වල රියදුරන් බදවා ගන්න්නවා. :) :) :)



    15094232_732753176899714_8772046300270200607_n.jpg


    http://www.mycabz.com/
    https://www.facebook.com/mycabz/




    ඔබත් අදම නොමිලෙ ලියාපදිංචි වන්න..ඔබත් අදම ඔබගෙ Motor Bike එකෙන් part time ගානක් හොයන්න


    14963310_732798980228467_147366004027499195_n.jpg


    මේ VIDEOS බලන්න..REG වෙනහැටි





    app එකෙන් ජොබ්ස් ගන්න හැටි


     

    DJLik

    Well-known member
  • Jul 8, 2006
    2,223
    425
    83
    ලෝකේ වටේම
    බයික් වල ඉගිලෙන එකෙක් එන්න ඕනි හයිර් එකක් යන්න,,යන එකාට කක්කාබරයි කලන්තෙයි හැදෙන්න ඇරලා යන්න..ලොල්

    එහෙම නෙවේ මචන්..මෙතන යම්කිසි වගකීමකට කරන්නේ ..reg වෙද්දී driving license 4tos හැම detail එකක්ම තියෙනවා,,අනික මේවා අපේ රටවලට අලුත් උනාට වෙන රටවල best ම motobike taxi
     

    CustomerSupport

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,424
    1,554
    113
    එහෙම නෙවේ මචන්..මෙතන යම්කිසි වගකීමකට කරන්නේ ..reg වෙද්දී driving license 4tos හැම detail එකක්ම තියෙනවා,,අනික මේවා අපේ රටවලට අලුත් උනාට වෙන රටවල best ම motobike taxi

    Another ratawal gana danna wa ne. Ai ehenam site eke "No 1 app" kiyala Dala thiyenne? Godak ratawal Wala No 1 kiyala danna ba external independent source ekak cite karanne nathuwa.

    Another eka Uber disrupt karana eka lesi na. Grab, Ubar, Lyft me okkoma millions ganan funding thiyenawa.
     

    janish05656

    Well-known member
  • එහෙම නෙවේ මචන්..මෙතන යම්කිසි වගකීමකට කරන්නේ ..reg වෙද්දී driving license 4tos හැම detail එකක්ම තියෙනවා,,අනික මේවා අපේ රටවලට අලුත් උනාට වෙන රටවල best ම motobike taxi

    මම දන්නවා මචන්..වෙනරටවල් වල වගේද මචන් අපේ රටේ මිනිස්සු පාරේ යන විදිහ..කොච්චර හොදට ගියත් අනිත් එකා ඇගේ නගින්න එනවා..අනික අපේ අයියලා ඊලග හයර් එක ගන්න අරි රෙදි ගැලැවෙන්න..