ලංකාවට quarter final එක ලංකාවේ ගහන්න ලැබෙයිද නැත්ද?

Snow Boy

Well-known member
  • Aug 28, 2006
    2,616
    93
    48
    ජිනා Madam's brothel
    ලංකාවට quarter final එක ලංකාවේ ගහන්න ලැබෙයිද නැත්ද?

    ලංකාවට quarter final එක ලංකාවේ ගහන්න ලැබෙන්න නම් NewZealand Match එක දිනන්න ඕනෙද? පරදින්න ඕනෙද?
     
    • Like
    Reactions: BC_Dilum

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    wada wadagath prashne q. final ekedi koi team eka awoth wasiyak wenna nz ekka dinana eka da paradina ekada honda kiala. indiawa maga ara gatta nam hondai.
     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka

    Paradinna oni....

    A4 vs B1 match eka thamai Colombo thiyenne....

    Ehema unoth apita SA wage thamai hamba wenne...

    But api NZ ta gahai....:D


     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka

    Final eka thiyenne heta CAN vs NZ match eka thiyena ground eke...

    Api NZ ekka match eka gahanneth eke...

    Balanakota NZ match eka mehe gahanne nethi eka narakamath ne....

    :D:D:D




     

    Snow Boy

    Well-known member
  • Aug 28, 2006
    2,616
    93
    48
    ජිනා Madam's brothel
    ඒක පැරදුනත් අපි A group අන්තිමයටම වැටෙන්න තියෙන chance එක අඩුයි නේද?

    හරි NZ මැච් එක දිනලා අපි Q. final ඉන්දියාවේ ගැහුවා කියමු. එතකොට අපේ semi final එක කොළඹට වැටෙන්න නම් සම්පූර්ණ විය යුතු අවශ්‍යතාවය කුමක් ද? :)


    Anyway, උඹ විතරයි මම අහපු ප්‍රශ්නේ හරියට තේරුම් අරගෙන උත්තර දුන්නේ. උඹ එළ කොල්ලෙක්. :lol:


    Paradinna oni....

    A4 vs B1 match eka thamai Colombo thiyenne....

    Ehema unoth apita SA wage thamai hamba wenne...

    But api NZ ta gahai....:D


     

    niko111

    Member
    Feb 12, 2010
    6,544
    1,053
    0
    Behind U

    Paradinna oni....

    A4 vs B1 match eka thamai Colombo thiyenne....

    Ehema unoth apita SA wage thamai hamba wenne...

    But api NZ ta gahai....:D



    Machan api NZ mach 1 dinala Ausy vs paki match eka Ausyla dinoth api group A eke 2nd wenawa. e kiyanne apita watenne godak durata eda thiyenne England hari Westindies.
    A2 VS B3
     

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    ලංකාවට quarter final එක ලංකාවේ ගහන්න ලැබෙන්න නම් NewZealand Match එක දිනන්න ඕනෙද? පරදින්න ඕනෙද?

    We must win NZ game slightly.. and will remain at 2.. if IND beaten by WI as well.. QF will be IND vs SL :( if not SL vs WI or ENG :D
     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka
    ඒක පැරදුනත් අපි A group අන්තිමයටම වැටෙන්න තියෙන chance එක අඩුයි නේද?

    හරි NZ මැච් එක දිනලා අපි Q. final ඉන්දියාවේ ගැහුවා කියමු. එතකොට අපේ semi final එක කොළඹට වැටෙන්න නම් සම්පූර්ණ විය යුතු අවශ්‍යතාවය කුමක් ද? :)


    Anyway, උඹ විතරයි මම අහපු ප්‍රශ්නේ හරියට තේරුම් අරගෙන උත්තර දුන්නේ. උඹ එළ කොල්ලෙක්. :lol:

    Nehe machan...Api NZ ta kewoth api 4th thamai...Ape points 7 ne...

    Semifinal eka Colombo gahannanam 1st or 3rd wenna oni....

    Apita dan first wenna thiyena possible ma widiya thamai Pakistan Zimbabwen kala Australiawata gahanna oni....

    Ubath ela kollek ban....:lol:

    Kese unath api ithuru matches 4 ma dinathwa kiyala api prarthana karamu...! :D


    Machan api NZ mach 1 dinala Ausy vs paki match eka Ausyla dinoth api group A eke 2nd wenawa. e kiyanne apita watenne godak durata eda thiyenne England hari Westindies.
    A2 VS B3

    Yep. But England is in trouble at the moment.

    Kese unath api ithuru matches 4 ma dinathwa kiyala api prarthana karamu...! :D


     

    anuru_1

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    15,395
    530
    113
    36
    Matara
    hmm mekai ban api NZ match eka dinnoth api godak welawata group eke 2-3 wenawa soo apita set wenne godak welawata IND or ENG/WI wennath puluwan api NZ match eka paradunoth group eke 4 wenna puluwan chance eka wadi apita 4 wenawa kiyanne lankawe quater set wenawa, india wala nathuwa, monawa unath godak welawata ape Semi match eka lankawe thiyei, mama kamathi Lankawa NZ match eka dinanawa nan...
     

    maxxaa

    Member
    Sep 9, 2010
    8,331
    588
    0
    Address නෑ
    Api NZ match1 aniwa dinanna one...
    India Aniwaryen B group eka 2nd thama wenne.. Ekanisa bayawenna deyak na..
    Api ape group eke NZ match1 dinnoth 1st hari 2nd hari thama wenne..
    Ethakota Indiawata set wenne Pakko(pakkila)(ekanam fatta match1k wei):D
    E kiyanne apita India set wenne na..

    Ape group1 1st unoth WI set wenawa.. 2nd unoth Eng set wenawa...:D
    Apita gemak nathuwa oya team2tama gahanna puluwan..
     
    Last edited:

    smsanjaya

    Well-known member
  • Jul 7, 2010
    7,477
    398
    83
    එක නම් දන්නේ නැ.
    හැබැයි මාර ආසයි ඉන්දියාවයි පාකිස්තනෙයි මට්ච් එකක් බලන්න