Because of this reason say "NO" to 3-wheel even if it is electric.දොරවල් නැති හන්දා safety rating -5*
me vega EVX ek nemeida ban?Suba pathumu kollane ..Vega wage poi nowenna kiyalatg wish karamu

Eka thama aluth company ekak karala elektrateq kiyala model eka thama ETXme vega EVX ek nemeida ban?
ekath me wagemane![]()
yesWhen you are riding during rainy climate, do they have any drop down leather canvass to protect rain water coming inside the tuk.