අදිනව කොට නිහාල් වගේ උන් නිසා ඕව වැලේ දාන්න බෑ. එහෙම උනොත් සතියකට පාරක් වගේ අමන්තේ වල ලගින්න වෙනව.?
Oyage wife adinneth nadda
Mmhari place ekakata gihin na uba ehenam
Amante wala hena ganan nedaඅදිනව කොට නිහාල් වගේ උන් නිසා ඕව වැලේ දාන්න බෑ. එහෙම උනොත් සතියකට පාරක් වගේ අමන්තේ වල ලගින්න වෙනව.
amante,midnight divas & gali's thunema tikak gananMm
Amante wala hena ganan neda
Insurance ekk dapn
gali's කොලිටි එක හොඳයි,ගණන් ටිකක් අඩුයි අනිත් දෙකට වඩාamante,midnight divas & gali's thunema tikak ganan
Ow ara mama kiwwa anith dekata compared nam Galis eke ganan adui & quality. But dan ungeth badu wadiya na import karanna ba kiyala. Clubhouse eka nam man danneth na adai ahuwe. Math ithin wifeta aran dena eka thama karanne brogali's කොලිටි එක හොඳයි,ගණන් ටිකක් අඩුයි අනිත් දෙකට වඩා
Clubhouse vivaldi එකේ ගණන් ටිකක් වැඩි උනත් මාර කොන්ෆටබල්
(මෙවා මගේ අදහහ් නෙමේ,වයිෆ්ගේ,මම ඉතින් අරන් දෙන එක තමා කරන්නේ )

clubhouse vivaldi හොඳයි මචන්.ලංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ එකක්.Ow ara mama kiwwa anith dekata compared nam Galis eke ganan adui & quality. But dan ungeth badu wadiya na import karanna ba kiyala. Clubhouse eka nam man danneth na adai ahuwe. Math ithin wifeta aran dena eka thama karanne bro![]()
Salli thiyenna epai ban owa ganna. patta gananne owa...කෙල්ලො ඉන්න ගෙවල් වලට ගියාම රෙදිවැල්වල පුස්කාපුවා, හිල් වෙච්ච ඒවා, කහට පැල්ලම් තියන ඒවා වනලා තියනවා බලන්න අප්පිරියයි.ඒවා දැක්කම කෙල්ලොත් එපාවෙනවා.
ඒත් තොන්ග් , ජී ස්ට්රිං වගේ ඒවා පේන්න නෑනෙ.
ඇයි බං කෙල්ලො ඒවා අදින්නෙ නැථ්තෙ, උබලගෙ කෙල්ලො, වයිෆ් ලත් ඕවා අදින්නෙ නැද්ද.
පුකේ කහට නෑ බංයට ඇඳුම් අඳින්නෙ චූවෙ කහටයි පුකේ කහටයි අනිත් ඇඳුම් වල නොවදින්න
ජී ස්ට්රිං එකක් ඇන්ඳම පුකේ හිල කවර් වෙන්නෙ නෑනෙ
ඉතිං උඩට අඳින හොඳ ඇඳුම් ගඳ ගහනව
ටිකටොක් කරන්නෙ නෑTiktok කරන කෙල්ලන්ගෙ ගෙවල් වලට නේ උබ ගියේ
ඔයිට වඩා දෙයක් උන්ගෙන් බලා පොරොත්තු වෙන්අන බෑ කොහොමත්![]()
ඔව් ඔව්Ammo adinawa bn. Adin nettham gift asse gahala hari deepan aniwa adinna patangannawa.
ඒකනෙ නේදරණවන කොහෙද බං ජී ස්ට්රිං අඳින උං ඉන්නෙ.
ඔව් මේවා ආන්ඩුවෙ වැරදිSalli thiyenna epai ban owa ganna. patta gananne owa...
eka nisa labeta aduwata ganna thiyena ewane adinne
@AnuradhaRa උබේ පුක ලොකු නිසා හිලත් ලොකු ඇතියට ඇඳුම් අඳින්නෙ චූවෙ කහටයි පුකේ කහටයි අනිත් ඇඳුම් වල නොවදින්න
ජී ස්ට්රිං එකක් ඇන්ඳම පුකේ හිල කවර් වෙන්නෙ නෑනෙ
ඉතිං උඩට අඳින හොඳ ඇඳුම් ගඳ ගහනව