ලංකාවෙ කෙල්ලො ජී ස්ට්‍රිං අදින්නැත්තෙ ඇයි බං

Mohowk

Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    hari place ekakata gihin na uba ehenam
    Mm
    අදිනව කොට නිහාල් වගේ උන් නිසා ඕව වැලේ දාන්න බෑ. එහෙම උනොත් සතියකට පාරක් වගේ අමන්තේ වල ලගින්න වෙනව.
    Amante wala hena ganan neda
    Insurance ekk dapn
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    amante,midnight divas & gali's thunema tikak ganan
    gali's කොලිටි එක හොඳයි,ගණන් ටිකක් අඩුයි අනිත් දෙකට වඩා
    Clubhouse vivaldi එකේ ගණන් ටිකක් වැඩි උනත් මාර කොන්ෆටබල්
    (මෙවා මගේ අදහහ් නෙමේ,වයිෆ්ගේ,මම ඉතින් අරන් දෙන එක තමා කරන්නේ )
     

    Real Slim Shady

    Well-known member
  • Dec 8, 2013
    2,534
    1,466
    113
    මට මතක නෑ!
    gali's කොලිටි එක හොඳයි,ගණන් ටිකක් අඩුයි අනිත් දෙකට වඩා
    Clubhouse vivaldi එකේ ගණන් ටිකක් වැඩි උනත් මාර කොන්ෆටබල්
    (මෙවා මගේ අදහහ් නෙමේ,වයිෆ්ගේ,මම ඉතින් අරන් දෙන එක තමා කරන්නේ )
    Ow ara mama kiwwa anith dekata compared nam Galis eke ganan adui & quality. But dan ungeth badu wadiya na import karanna ba kiyala. Clubhouse eka nam man danneth na adai ahuwe. Math ithin wifeta aran dena eka thama karanne bro :yes:
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    • Like
    Reactions: planner123

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • යට ඇඳුම් අඳින්නෙ චූවෙ කහටයි පුකේ කහටයි අනිත් ඇඳුම් වල නොවදින්න
    ජී ස්ට්‍රිං එකක් ඇන්ඳම පුකේ හිල කවර් වෙන්නෙ නෑනෙ
    ඉතිං උඩට අඳින හොඳ ඇඳුම් ගඳ ගහනව
     

    Tharusha_peiris

    Well-known member
  • Jan 22, 2020
    1,559
    2,283
    113
    Titans
    Tiktok කරන කෙල්ලන්ගෙ ගෙවල් වලට නේ උබ ගියේ
    ඔයිට වඩා දෙයක් උන්ගෙන් බලා පොරොත්තු වෙන්අන බෑ කොහොමත්🙃
     

    wawula

    Well-known member
  • Aug 3, 2017
    3,679
    4,355
    113
    Ammo adinawa bn. Adin nettham gift asse gahala hari deepan aniwa adinna patangannawa.
     

    despa

    Active member
  • Jan 22, 2010
    704
    197
    43
    කෙල්ලො ඉන්න ගෙවල් වලට ගියාම රෙදිවැල්වල පුස්කාපුවා, හිල් වෙච්ච ඒවා, කහට පැල්ලම් තියන ඒවා වනලා තියනවා බලන්න අප්පිරියයි.ඒවා දැක්කම කෙල්ලොත් එපාවෙනවා.
    ඒත් තොන්ග් , ජී ස්ට්රිං වගේ ඒවා පේන්න නෑනෙ.
    ඇයි බං කෙල්ලො ඒවා අදින්නෙ නැථ්තෙ, උබලගෙ කෙල්ලො, වයිෆ් ලත් ඕවා අදින්නෙ නැද්ද.
    Salli thiyenna epai ban owa ganna. patta gananne owa...

    eka nisa labeta aduwata ganna thiyena ewane adinne
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    යට ඇඳුම් අඳින්නෙ චූවෙ කහටයි පුකේ කහටයි අනිත් ඇඳුම් වල නොවදින්න
    ජී ස්ට්‍රිං එකක් ඇන්ඳම පුකේ හිල කවර් වෙන්නෙ නෑනෙ
    ඉතිං උඩට අඳින හොඳ ඇඳුම් ගඳ ගහනව
    පුකේ කහට නෑ බං
    Tiktok කරන කෙල්ලන්ගෙ ගෙවල් වලට නේ උබ ගියේ
    ඔයිට වඩා දෙයක් උන්ගෙන් බලා පොරොත්තු වෙන්අන බෑ කොහොමත්🙃
    ටිකටොක් කරන්නෙ නෑ
    Ammo adinawa bn. Adin nettham gift asse gahala hari deepan aniwa adinna patangannawa.
    ඔව් ඔව්
    රණවන කොහෙද බං ජී ස්ට්‍රිං අඳින උං ඉන්නෙ 😄.
    ඒකනෙ නේද
    Salli thiyenna epai ban owa ganna. patta gananne owa...

    eka nisa labeta aduwata ganna thiyena ewane adinne
    ඔව් මේවා ආන්ඩුවෙ වැරදි
     

    Big Cass

    Well-known member
  • Jun 15, 2018
    3,458
    4,793
    113
    යට ඇඳුම් අඳින්නෙ චූවෙ කහටයි පුකේ කහටයි අනිත් ඇඳුම් වල නොවදින්න
    ජී ස්ට්‍රිං එකක් ඇන්ඳම පුකේ හිල කවර් වෙන්නෙ නෑනෙ
    ඉතිං උඩට අඳින හොඳ ඇඳුම් ගඳ ගහනව
    @AnuradhaRa උබේ පුක ලොකු නිසා හිලත් ලොකු ඇති:o ජී ස්ට්‍රිං එකක් ඇන්දත් උබේ හිල වහන්න බැ:oops:
    ඊය උබේ පුකේ කහට තියෙනවද උබ බටර් ගාගෙනද ඉන්නේ 🤢
     

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale
    උන් අදිනව ඇති බන්, අපි ඕක බලන්න උන්ගෙ කලිසම්, ස්කර්ට් ගලවන්න තියා අහන්නවත් යන්නෙ නෑනෙ.
     

    rusaku

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    3,682
    765
    113
    මචන් ලංකාවේ වික්ටෝරියා සික්රට් ඔරිජිනල් ගන්න තැනක් නැද්ද?