ලංකාවෙ කෙල්ලො ස්විමින් සූට් ඇන්දම

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    කොල්ලෝ බිල නාන තැන් වලට ගිහාම ඉතින් කෙස්
    බිව්වම සිංහයා බඩේනේ

    සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා කිට් එක ගැහුවම ලස්සනයි පොෂ් පාටයි වල් පාටක් එන්නේ නැ
    සමහර අලි ගැනු ගහනවනේ බන් ඕක බඩවල් පුකවල් නෙරළ එන්න
    දකින එවුන්න්ට ඉන්න බැ ඉටිහින්
    ටෝක් කරනවා එක විකාරයි
     
    • Like
    Reactions: tha123

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    high class cheese kali nam muhude nanawa dakala tiyenawa chuti kalisamai tshirt ekai adala. wathurata themunama kukku transparent. no bra
     

    HimashaRockz

    Active member
  • Dec 29, 2015
    393
    237
    43
    Ehemanm hodai neh.
    Wife lassanai :P

    hotel pools වල නාද්දී වගේ නෙමෙයි ස්වාභාවික පරිසරයේ අසිරිය විදින ගමන් ඔහොම නාද්දී අමුතු ආතල් එකක් තියෙනවා. කොහොමත් කට්ටිය ටිකක් එහෙ මෙහෙ වෙනකන් ඉදලා ශෝටත් ගලවලා ගොඩට විසි කරලා විනාඩි 5ක් හරි නාලම තමයි එන්නෙ ගියොත් නම්.
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    hotel pools වල නාද්දී වගේ නෙමෙයි ස්වාභාවික පරිසරයේ අසිරිය විදින ගමන් ඔහොම නාද්දී අමුතු ආතල් එකක් තියෙනවා. කොහොමත් කට්ටිය ටිකක් එහෙ මෙහෙ වෙනකන් ඉදලා ශෝටත් ගලවලා ගොඩට විසි කරලා විනාඩි 5ක් හරි නාලම තමයි එන්නෙ ගියොත් නම්.
    Ow oke podi kick ekak tynwa thmai.
    Eth 2pieces thmai hariynne. One piece cover wenwa wadi, ewa hodai swimming competition walata.
    Lagadida Mary Kare?
     
    Last edited:

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    කොල්ලෝ බිල නාන තැන් වලට ගිහාම ඉතින් කෙස්
    බිව්වම සිංහයා බඩේනේ

    සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා කිට් එක ගැහුවම ලස්සනයි පොෂ් පාටයි වල් පාටක් එන්නේ නැ
    සමහර අලි ගැනු ගහනවනේ බන් ඕක බඩවල් පුකවල් නෙරළ එන්න
    දකින එවුන්න්ට ඉන්න බැ ඉටිහින්
    ටෝක් කරනවා එක විකාරයි
    Eeka ethin unge hithe kathakama bn

    high class cheese kali nam muhude nanawa dakala tiyenawa chuti kalisamai tshirt ekai adala. wathurata themunama kukku transparent. no bra
    Beach aulk na mokak andath
    MTA prshne thiyenne mewage than gena
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,103
    113
    Eeka ethin unge hithe kathakama bn


    Beach aulk na mokak andath
    MTA prshne thiyenne mewage than gena
    Kollo set ekak ekkanan inne awlak na habai boyfriend witarai nan risk. Utat dekak gahala adagena gihin polimak dai. Rita Jones ge shorta dakala mol wechcha un ne lankawe inne.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,653
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    සිගිරියේ අමු හෙලුවෙන් තියලා දැන් ගැනුන්ගේ හෙලුව වහම මහ කුජීත මානසිකත්වයක් අපේ උන්ට තියෙන්නේ . ඒම කරලත් හැබැයි බලන්න ආස අර බිකිනි අදින උන්වම තමා හිතේ එකක් තියාගෙන කරන්නේ තව එකක් . මේක මහ ගොබ්බ රටක් වෙලා තියෙන්නේ සංකෘතිය කියලා අට මගුලක් ඔලුවේ තියන් අපේ කම දන්නෙත් නෑ වික්ටෝරියානු ක්‍රමය දන්නෙත් නැති මහ අතරමං උන වේස ජාතියක්
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,103
    113
    Kawda Rita Johns mchn
    Ai ban lankawe wechcha famous murder rape case ekak. Beach eke short eka gahan innawa dakala a patte hitapu madawi set ekak kollata nelala kellawa ekkan gihin rape karala maruwa.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,358
    30,156
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ඔහොම පොදු තැනක ඔය වගේ අඳින්න බෑ ලංකාවෙ
    ප්‍රශ්න ඇති වෙන්න පුලුවන්
    සමාජය තාම ඒ තත්වෙට දියුනු නෑ

    ඒ කාලේ සුද්දෝ මුංගේ කලු කැත උට්ටවල්, එල්ලෙන ටං දැකලා බඩ දඟලන්න අරං රෙදි පොරවලා පොඩ්ඩක් මනුස්ස පාටට ගත්තම දැන් මුං හිතං ඉන්නේ රෙදි ඇඳන් ඉපදුන සේස්ට ජාතියක් විදියට. 🤣🤣🤣
    මුං අන්තිමට සුද්දා අන්දපු රෙද්දට කොහෙවත් නැති බෞද්දකමකුත් ඇන්දුවා.

    සැපේ හිටිය ජාතිය අන්තිමට අස්සෙන් දැක්කත් කුලප්පු වෙන ජාතියක් බවට පත්වුනා. සුද්දෝ මෙහේ රෙදි නැතිව උකෙං හිනාවෙනවා🤣🤣
     
    Last edited:

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    සිගිරියේ අමු හෙලුවෙන් තියලා දැන් ගැනුන්ගේ හෙලුව වහම මහ කුජීත මානසිකත්වයක් අපේ උන්ට තියෙන්නේ . ඒම කරලත් හැබැයි බලන්න ආස අර බිකිනි අදින උන්වම තමා හිතේ එකක් තියාගෙන කරන්නේ තව එකක් . මේක මහ ගොබ්බ රටක් වෙලා තියෙන්නේ සංකෘතිය කියලා අට මගුලක් ඔලුවේ තියන් අපේ කම දන්නෙත් නෑ වික්ටෝරියානු ක්‍රමය දන්නෙත් නැති මහ අතරමං උන වේස ජාතියක්

    :lol: eka attha....

    puluwan tharam wala balanawa....

    e assema gihin youtube eke comment danawa..drama wla act karana untath, ane ohoma aga penne nathiwa adinna..ethakota thamai gahanu lamayekta lassana kiyala...

    sinhalu therum ganna amaru carima jathiyak :lol:
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,697
    6,996
    113
    වදුරව
    අපේ රටේ ගොඩක් ඉන්නෙ අසහනකාරයොනෙ, කෙටියෙන්ම කියනව නම් ගොඩයෝ නැති තැන් වල ඇන්දට කමක් නෑ.
    උදා 4+ star hotels වල වගෙ, නැත්නම් luxury boutique hotel වල.
    තව අවුරුදු 10-15ක් වත් අඩුම යාවි ලන්කාව ඉන්දියාවෙ ගානට වත් එන්න
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    සිගිරියේ අමු හෙලුවෙන් තියලා දැන් ගැනුන්ගේ හෙලුව වහම මහ කුජීත මානසිකත්වයක් අපේ උන්ට තියෙන්නේ . ඒම කරලත් හැබැයි බලන්න ආස අර බිකිනි අදින උන්වම තමා හිතේ එකක් තියාගෙන කරන්නේ තව එකක් . මේක මහ ගොබ්බ රටක් වෙලා තියෙන්නේ සංකෘතිය කියලා අට මගුලක් ඔලුවේ තියන් අපේ කම දන්නෙත් නෑ වික්ටෝරියානු ක්‍රමය දන්නෙත් නැති මහ අතරමං උන වේස ජාතියක්

    ඒ කාලේ සුද්දෝ මුංගේ කලු කැත උට්ටවල්, එල්ලෙන ටං දැකලා බඩ දඟලන්න අරං රෙදි පොරවලා පොඩ්ඩක් මනුස්ස පාටට ගත්තම දැන් මුං හිතං ඉන්නේ රෙදි ඇඳන් ඉපදුන සේස්ට ජාතියක් විදියට. 🤣🤣🤣
    මුං අන්තිමට සුද්දා අන්දපු රෙද්දට කොහෙවත් නැති බෞද්දකමකුත් ඇන්දුවා.

    සැපේ හිටිය ජාතිය අන්තිමට අස්සෙන් දැක්කත් කුලප්පු වෙන ජාතියක් බවට පත්වුනා. සුද්දෝ මෙහේ රෙදි නැතිව උකෙං හිනාවෙනවා🤣🤣

    :lol: eka attha....

    puluwan tharam wala balanawa....

    e assema gihin youtube eke comment danawa..drama wla act karana untath, ane ohoma aga penne nathiwa adinna..ethakota thamai gahanu lamayekta lassana kiyala...

    sinhalu therum ganna amaru carima jathiyak :lol:

    අපේ රටේ ගොඩක් ඉන්නෙ අසහනකාරයොනෙ, කෙටියෙන්ම කියනව නම් ගොඩයෝ නැති තැන් වල ඇන්දට කමක් නෑ.
    උදා 4+ star hotels වල වගෙ, නැත්නම් luxury boutique hotel වල.
    තව අවුරුදු 10-15ක් වත් අඩුම යාවි ලන්කාව ඉන්දියාවෙ ගානට වත් එන්න

    කෙල්ලෙකුට බිකිනිය අදින්න තරම් අපේ රටේ ගොඩක් උන් සිවිලයිස් වෙලා නෑ. ඒකට හේතුවනම් මොකද්ද මන්දා. ලංකාවෙ ගොඩක් අය මේකට සංස්කෘතියෙ වැරැද්ද කෙල්ලො බිකිනි ඇන්දට කමක් නෑ කියලා කීවට ඒම කියන බහුතරයකටත් උවමනා කරන්නෙ ඒවා බලලා අටේ ගහන්නයි, ෆන් ගන්නයි. බඩුව කියලා හිතෙන් සීල් එක ගහනවා. :baffled: .
    මේකෙ අර නිරෝශා තලගලගෙ රෙදි ගලවන්න දගලපු ජේවීපී කාරයත් අන්න ඒවගේ කැරියෙක්.

    Ai ban lankawe wechcha famous murder rape case ekak. Beach eke short eka gahan innawa dakala a patte hitapu madawi set ekak kollata nelala kellawa ekkan gihin rape karala maruwa.
    ඕක 90 ගනන්වල සීන් එකක් නේද.
    හැබයි ඉතින් එදයි අදයි කියලා වෙනසක් නෑ
    ------ Post added on Jan 22, 2021 at 9:52 AM
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    කෙල්ලෙකුට බිකිනිය අදින්න තරම් අපේ රටේ ගොඩක් උන් සිවිලයිස් වෙලා නෑ. ඒකට හේතුවනම් මොකද්ද මන්දා. ලංකාවෙ ගොඩක් අය මේකට සංස්කෘතියෙ වැරැද්ද කෙල්ලො බිකිනි ඇන්දට කමක් නෑ කියලා කීවට ඒම කියන බහුතරයකටත් උවමනා කරන්නෙ ඒවා බලලා අටේ ගහන්නයි, ෆන් ගන්නයි. බඩුව කියලා හිතෙන් සීල් එක ගහනවා. :baffled: .
    මේකෙ අර නිරෝශා තලගලගෙ රෙදි ගලවන්න දගලපු ජේවීපී කාරයත් අන්න ඒවගේ කැරියෙක්.

    අනේමන්ද මට නම් එහෙම එකක් නැහැ..ලස්සන කෙල්ලෙක් නම් දැක්කම හැගීම් පහල වෙනවනම් මන් අතේ ගහනවා...එකට බිකිනියද, සාය හැට්ටේද, සාරියද අදාළ නැහැ...ඒ නිසා එක මන් ප්‍රතික්ෂේප කරනවා...කෙල්ලෙක්ට තමන්ගේ ඇග පෙන්නන්න එහෙම බිකිනි එකක් අදින්න තරම් කන්ෆිඩන්ස් තියෙනවනම් එක ඉතින් ඒ කෙල්ලගේ වැඩක් නේ.....

    ගොඩක් මේ ලොන්ත ගෑනු තමයි ඔය මේ රටේ ඕවා අදින්න තරම් වාතාවරණයක් නැහැ, අසහන මිනිස්සු ඉන්නේ කියල එකත් පිරිමි පිට පටවන්නේ...උන්ගේ නොහැකියාව වහගන්න...මොකෝ අපේ රටේ කෙල්ලෝ කොටට අදින්නේ නැතුවද? කොච්චර යනවද ඇදගෙන,..ට්‍රෙන් එකෙත් යනවා හෙන කොට ඒවා ඇදගෙන...ඔය බොරු කතා මේ රටේ කෙල්ලොන්ට අදින්න බැහැ කියන්නේ...

    පැල්ලම් ගැහිච්ච් කකුලුයි, හරියට හෝදලා කරලා මේන්ටේන් කරන්නේ නැති කකුල්, අහවල් ස්ථාන තියෙනකොට ඉතින් බිකිනි තියා කොට ගවුමක් වත් අදින්න බැහැ තමයි..මගේ ගෑනි උනත් බිකිනි අදිනවානම් මට එක කිසි ප්‍රශ්නයක් නැහැ...තමන්ගේ කැමැත්ත ඉතින්..බලන මිනිස්සු නවත්තන්න බැහැ..කොහොමත් අපි ඇදුමක් අන්දම අනිත් මිනිස්සුන්ට පේනවනේ...:yes:
     
    • Like
    Reactions: tha123

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    අනේමන්ද මට නම් එහෙම එකක් නැහැ..ලස්සන කෙල්ලෙක් නම් දැක්කම හැගීම් පහල වෙනවනම් මන් අතේ ගහනවා...එකට බිකිනියද, සාය හැට්ටේද, සාරියද අදාළ නැහැ...ඒ නිසා එක මන් ප්‍රතික්ෂේප කරනවා...කෙල්ලෙක්ට තමන්ගේ ඇග පෙන්නන්න එහෙම බිකිනි එකක් අදින්න තරම් කන්ෆිඩන්ස් තියෙනවනම් එක ඉතින් ඒ කෙල්ලගේ වැඩක් නේ.....

    ගොඩක් මේ ලොන්ත ගෑනු තමයි ඔය මේ රටේ ඕවා අදින්න තරම් වාතාවරණයක් නැහැ, අසහන මිනිස්සු ඉන්නේ කියල එකත් පිරිමි පිට පටවන්නේ...උන්ගේ නොහැකියාව වහගන්න...මොකෝ අපේ රටේ කෙල්ලෝ කොටට අදින්නේ නැතුවද? කොච්චර යනවද ඇදගෙන,..ට්‍රෙන් එකෙත් යනවා හෙන කොට ඒවා ඇදගෙන...ඔය බොරු කතා මේ රටේ කෙල්ලොන්ට අදින්න බැහැ කියන්නේ...

    පැල්ලම් ගැහිච්ච් කකුලුයි, හරියට හෝදලා කරලා මේන්ටේන් කරන්නේ නැති කකුල්, අහවල් ස්ථාන තියෙනකොට ඉතින් බිකිනි තියා කොට ගවුමක් වත් අදින්න බැහැ තමයි..මගේ ගෑනි උනත් බිකිනි අදිනවානම් මට එක කිසි ප්‍රශ්නයක් නැහැ...තමන්ගේ කැමැත්ත ඉතින්..බලන මිනිස්සු නවත්තන්න බැහැ..කොහොමත් අපි ඇදුමක් අන්දම අනිත් මිනිස්සුන්ට පේනවනේ...:yes:
    ඔව් ඒකත් ඇත්ත නේද :baffled: