සොබාවික ලස්සනක් තියනවා ඒ නංගිගෙදිය-කාවෙකුට මොනර පිලක් ගැටගැහුවා වගේ ....
සොබාවික ලස්සනක් තියනවා ඒ නංගිගෙදිය-කාවෙකුට මොනර පිලක් ගැටගැහුවා වගේ ....
Ehemanm hodai neh.
Wife lassanai![]()
Ow oke podi kick ekak tynwa thmai.hotel pools වල නාද්දී වගේ නෙමෙයි ස්වාභාවික පරිසරයේ අසිරිය විදින ගමන් ඔහොම නාද්දී අමුතු ආතල් එකක් තියෙනවා. කොහොමත් කට්ටිය ටිකක් එහෙ මෙහෙ වෙනකන් ඉදලා ශෝටත් ගලවලා ගොඩට විසි කරලා විනාඩි 5ක් හරි නාලම තමයි එන්නෙ ගියොත් නම්.
නංගිගෙ සොබාවිකේ ලස්සන බලන්න තිබ්බා ඕකත් ගැලෙව්වනම්සොබාවික ලස්සනක් තියනවා ඒ නංගිගෙ
Eeka ethin unge hithe kathakama bnකොල්ලෝ බිල නාන තැන් වලට ගිහාම ඉතින් කෙස්
බිව්වම සිංහයා බඩේනේ
සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා කිට් එක ගැහුවම ලස්සනයි පොෂ් පාටයි වල් පාටක් එන්නේ නැ
සමහර අලි ගැනු ගහනවනේ බන් ඕක බඩවල් පුකවල් නෙරළ එන්න
දකින එවුන්න්ට ඉන්න බැ ඉටිහින්
ටෝක් කරනවා එක විකාරයි
Beach aulk na mokak andathhigh class cheese kali nam muhude nanawa dakala tiyenawa chuti kalisamai tshirt ekai adala. wathurata themunama kukku transparent. no bra
Kollo set ekak ekkanan inne awlak na habai boyfriend witarai nan risk. Utat dekak gahala adagena gihin polimak dai. Rita Jones ge shorta dakala mol wechcha un ne lankawe inne.Eeka ethin unge hithe kathakama bn
Beach aulk na mokak andath
MTA prshne thiyenne mewage than gena
Kawda Rita Johns mchnKollo set ekak ekkanan inne awlak na habai boyfriend witarai nan risk. Utat dekak gahala adagena gihin polimak dai. Rita Jones ge shorta dakala mol wechcha un ne lankawe inne.
Ai ban lankawe wechcha famous murder rape case ekak. Beach eke short eka gahan innawa dakala a patte hitapu madawi set ekak kollata nelala kellawa ekkan gihin rape karala maruwa.Kawda Rita Johns mchn
ඔහොම පොදු තැනක ඔය වගේ අඳින්න බෑ ලංකාවෙ
ප්රශ්න ඇති වෙන්න පුලුවන්
සමාජය තාම ඒ තත්වෙට දියුනු නෑ
සිගිරියේ අමු හෙලුවෙන් තියලා දැන් ගැනුන්ගේ හෙලුව වහම මහ කුජීත මානසිකත්වයක් අපේ උන්ට තියෙන්නේ . ඒම කරලත් හැබැයි බලන්න ආස අර බිකිනි අදින උන්වම තමා හිතේ එකක් තියාගෙන කරන්නේ තව එකක් . මේක මහ ගොබ්බ රටක් වෙලා තියෙන්නේ සංකෘතිය කියලා අට මගුලක් ඔලුවේ තියන් අපේ කම දන්නෙත් නෑ වික්ටෝරියානු ක්රමය දන්නෙත් නැති මහ අතරමං උන වේස ජාතියක්
eka attha....
සිගිරියේ අමු හෙලුවෙන් තියලා දැන් ගැනුන්ගේ හෙලුව වහම මහ කුජීත මානසිකත්වයක් අපේ උන්ට තියෙන්නේ . ඒම කරලත් හැබැයි බලන්න ආස අර බිකිනි අදින උන්වම තමා හිතේ එකක් තියාගෙන කරන්නේ තව එකක් . මේක මහ ගොබ්බ රටක් වෙලා තියෙන්නේ සංකෘතිය කියලා අට මගුලක් ඔලුවේ තියන් අපේ කම දන්නෙත් නෑ වික්ටෝරියානු ක්රමය දන්නෙත් නැති මහ අතරමං උන වේස ජාතියක්
ඒ කාලේ සුද්දෝ මුංගේ කලු කැත උට්ටවල්, එල්ලෙන ටං දැකලා බඩ දඟලන්න අරං රෙදි පොරවලා පොඩ්ඩක් මනුස්ස පාටට ගත්තම දැන් මුං හිතං ඉන්නේ රෙදි ඇඳන් ඉපදුන සේස්ට ජාතියක් විදියට.
මුං අන්තිමට සුද්දා අන්දපු රෙද්දට කොහෙවත් නැති බෞද්දකමකුත් ඇන්දුවා.
සැපේ හිටිය ජාතිය අන්තිමට අස්සෙන් දැක්කත් කුලප්පු වෙන ජාතියක් බවට පත්වුනා. සුද්දෝ මෙහේ රෙදි නැතිව උකෙං හිනාවෙනවා![]()
eka attha....
puluwan tharam wala balanawa....
e assema gihin youtube eke comment danawa..drama wla act karana untath, ane ohoma aga penne nathiwa adinna..ethakota thamai gahanu lamayekta lassana kiyala...
sinhalu therum ganna amaru carima jathiyak![]()
අපේ රටේ ගොඩක් ඉන්නෙ අසහනකාරයොනෙ, කෙටියෙන්ම කියනව නම් ගොඩයෝ නැති තැන් වල ඇන්දට කමක් නෑ.
උදා 4+ star hotels වල වගෙ, නැත්නම් luxury boutique hotel වල.
තව අවුරුදු 10-15ක් වත් අඩුම යාවි ලන්කාව ඉන්දියාවෙ ගානට වත් එන්න
.ඕක 90 ගනන්වල සීන් එකක් නේද.Ai ban lankawe wechcha famous murder rape case ekak. Beach eke short eka gahan innawa dakala a patte hitapu madawi set ekak kollata nelala kellawa ekkan gihin rape karala maruwa.
කෙල්ලෙකුට බිකිනිය අදින්න තරම් අපේ රටේ ගොඩක් උන් සිවිලයිස් වෙලා නෑ. ඒකට හේතුවනම් මොකද්ද මන්දා. ලංකාවෙ ගොඩක් අය මේකට සංස්කෘතියෙ වැරැද්ද කෙල්ලො බිකිනි ඇන්දට කමක් නෑ කියලා කීවට ඒම කියන බහුතරයකටත් උවමනා කරන්නෙ ඒවා බලලා අටේ ගහන්නයි, ෆන් ගන්නයි. බඩුව කියලා හිතෙන් සීල් එක ගහනවා..
මේකෙ අර නිරෝශා තලගලගෙ රෙදි ගලවන්න දගලපු ජේවීපී කාරයත් අන්න ඒවගේ කැරියෙක්.

ඔව් ඒකත් ඇත්ත නේදඅනේමන්ද මට නම් එහෙම එකක් නැහැ..ලස්සන කෙල්ලෙක් නම් දැක්කම හැගීම් පහල වෙනවනම් මන් අතේ ගහනවා...එකට බිකිනියද, සාය හැට්ටේද, සාරියද අදාළ නැහැ...ඒ නිසා එක මන් ප්රතික්ෂේප කරනවා...කෙල්ලෙක්ට තමන්ගේ ඇග පෙන්නන්න එහෙම බිකිනි එකක් අදින්න තරම් කන්ෆිඩන්ස් තියෙනවනම් එක ඉතින් ඒ කෙල්ලගේ වැඩක් නේ.....
ගොඩක් මේ ලොන්ත ගෑනු තමයි ඔය මේ රටේ ඕවා අදින්න තරම් වාතාවරණයක් නැහැ, අසහන මිනිස්සු ඉන්නේ කියල එකත් පිරිමි පිට පටවන්නේ...උන්ගේ නොහැකියාව වහගන්න...මොකෝ අපේ රටේ කෙල්ලෝ කොටට අදින්නේ නැතුවද? කොච්චර යනවද ඇදගෙන,..ට්රෙන් එකෙත් යනවා හෙන කොට ඒවා ඇදගෙන...ඔය බොරු කතා මේ රටේ කෙල්ලොන්ට අදින්න බැහැ කියන්නේ...
පැල්ලම් ගැහිච්ච් කකුලුයි, හරියට හෝදලා කරලා මේන්ටේන් කරන්නේ නැති කකුල්, අහවල් ස්ථාන තියෙනකොට ඉතින් බිකිනි තියා කොට ගවුමක් වත් අදින්න බැහැ තමයි..මගේ ගෑනි උනත් බිකිනි අදිනවානම් මට එක කිසි ප්රශ්නයක් නැහැ...තමන්ගේ කැමැත්ත ඉතින්..බලන මිනිස්සු නවත්තන්න බැහැ..කොහොමත් අපි ඇදුමක් අන්දම අනිත් මිනිස්සුන්ට පේනවනේ...![]()

swimming suit ekakne yakoඔහොම පොදු තැනක ඔය වගේ අඳින්න බෑ ලංකාවෙ
ප්රශ්න ඇති වෙන්න පුලුවන්
සමාජය තාම ඒ තත්වෙට දියුනු නෑ