Kiyanna oni tika niyameta kiyala thiyenawa3rd world ratakin 1st world ratakata giyama samahara un ohoma exite wenawa. aapu ratea life ekat ekka den inna ratea life eka compare karala thamunge unta show off eka danawa. lankawe indapu loku scene dapu ungen arias cover karanne ohoma tamai. Iskolekata gihin iskole nama wikunala porak wenna hadanawa wagea rata gihin ratea nama wikunala lankawe un issaraha porak wenna hadana low life sinhala artal.
Hebeyi chandeyak awama okunma tamai redda ussan rata beraganna ennet.
බලන්න වරෙන්. ඉංග්රීසි බැරි, IELTS පාස් වෙන්න බැරි ඩොක්කු රට ගිහින් ඔහොම තමා ඉන්නේ. මුන් ලංකාවෙනම් ඉන්නේ කොහොමද. උන්ටම ගිය රට.
බලන්න වරෙන්. ඉංග්රීසි බැරි, IELTS පාස් වෙන්න බැරි ඩොක්කු රට ගිහින් ඔහොම තමා ඉන්නේ. මුන් ලංකාවෙනම් ඉන්නේ කොහොමද. උන්ටම ගිය රට.
බලන්න වරෙන්. ඉංග්රීසි බැරි, IELTS පාස් වෙන්න බැරි ඩොක්කු රට ගිහින් ඔහොම තමා ඉන්නේ. මුන් ලංකාවෙනම් ඉන්නේ කොහොමද. උන්ටම ගිය රට.
OW uge car eke steering wheel eken kiyanna puluwan 2003 ta kalin gaththa hadda ladiyak padina Dockek wage.අපහාසය ඉවසගන්න බැරි වුන ඩොකෙක් කරපු video එකක් වගේ
ඕක තමයි බන් ලංකාවේ අපේ උන්ට උනේ#1. මේ වීඩියෝ එක මම නෙමෙයි අප්ලෝඩ් කලේ. රුක්මාල් බණ්ඩාර කියලා කෙනෙක්.
#2. පොරගෙ ඩ්රිග්රි එක Management SJ university
#3. පොර ඉන්නෙ කැනඩාවේ Vancouver වල
#4. දොස්තරලට දෙන degree එක BMgt නෙමෙයි MBBS
#5. බයියෝ දොස්තරලා රට ගිහින් කැනඩාවේ ප්රෙට්රල් ගහනවා කියලා කිව්වා fb එකේ පහුගිය කාලේ. පොර ඒකට බයියොන්ට හින්ට් එකක් ගහන්නෙ.
වීඩියෝ එක අප්ලෝඩ් කරපු එකාගේ ප්රොෆයිල් එකට ගිහින් බලලත්, උගේ ඩිග්රි එක දැකලත් ඌට දොස්තර දොස්තර ගාන මේකෙ ඉන්න ගව පට්ටියත් එක්ක නාමලයා 2030 නියත ජනාදිපති තමයි ශුවර්.RIP Sri Lanka

මාත් දන්න දොස්තර ඩබලක් ඉන්නව 2016 වගේ ඕස්ට්රේලියාවට ගිහිපු. ඌත් හැබැයි ගිහිපු කාලෙ ඉඳලම තැපැල් කන්තෝරුවෙ ලියුම් බෙදපු එක තමා කලේ. මං හිතන්නෙ එක්සෑම් එක කරන්න කැම්මැලි නිසාද කොහෙද. දැන් කොහොමද දන්නෑ හැබැයි.#1. මේ වීඩියෝ එක මම නෙමෙයි අප්ලෝඩ් කලේ. රුක්මාල් බණ්ඩාර කියලා කෙනෙක්.
#2. පොරගෙ ඩ්රිග්රි එක Management SJ university
#3. පොර ඉන්නෙ කැනඩාවේ Vancouver වල
#4. දොස්තරලට දෙන degree එක BMgt නෙමෙයි MBBS
#5. බයියෝ දොස්තරලා රට ගිහින් කැනඩාවේ ප්රෙට්රල් ගහනවා කියලා කිව්වා fb එකේ පහුගිය කාලේ. පොර ඒකට බයියොන්ට හින්ට් එකක් ගහන්නෙ.
වීඩියෝ එක අප්ලෝඩ් කරපු එකාගේ ප්රොෆයිල් එකට ගිහින් බලලත්, උගේ ඩිග්රි එක දැකලත් ඌට දොස්තර දොස්තර ගාන මේකෙ ඉන්න ගව පට්ටියත් එක්ක නාමලයා 2030 නියත ජනාදිපති තමයි ශුවර්.RIP Sri Lanka