ලංකාවෙ නාලිකාවල ඉස්සර ගිය ඉංග්‍රීසි නාට්

hulk24

Well-known member
  • Oct 11, 2010
    1,679
    310
    83
    Yellowthread Street...Crime TV Series 1990-91 on ITN

    yellowthread-street-complete-series-b6769.jpg
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    MythQuest (2001)

    සොන්නවාහිනී channel එකේ තමයි ප්‍රචාරය වුණේ.... :oo::oo:

    Relic Hunter ඕකනං නයි ටී එන් වලින් තමයි මතක හැටියට.....
     
    • Like
    Reactions: Bathiiii

    harshana79

    Active member
  • Aug 28, 2012
    562
    37
    28
    hoda gedara
    English movie siyallama balala thiyanawa den english penwanawa adui.den penwanne indian movie melo rahak neha.genu thama wediyenma balanne.
     
    Last edited:

    Nimeshaya

    Active member
  • Nov 19, 2009
    480
    213
    43
    @ Matara
    machan issara dan ArtTv or TNL da koheda giya tunnel ekak athule seen ekak machine ekakin atulata yanwa... seen ekak tiyana ekak... eka space ship ekak wage.....
     

    Bathiiii

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    1,516
    370
    113
    සොයන්නා;23100332 said:
    MythQuest (2001)

    සොන්නවාහිනී channel එකේ තමයි ප්‍රචාරය වුණේ.... :oo::oo:

    Relic Hunter ඕකනං නයි ටී එන් වලින් තමයි මතක හැටියට.....

    thread ekta aweth. eka show ekakak nama hoya gnna..pahu giya dwswla mara gemak deela hewwth hoya gnna bari una..nama yntma wth mathaka tibune na..thread ekta awith comment ekak dala hoynna kyla baluwe..ube deyyek wge nama dala...:love::love::love:
     

    pushpa600

    Well-known member
  • Apr 16, 2007
    1,009
    234
    63
    Beverly Hills 90210 - From 1990-2000 - ITN
    Manimal - 1983 - Rupavahini
    The Six Million Dollar Man - From 1973 -1978 - Rupavahini
    Bigfoot and Wildboy - From 1977-1979 - Rupavahini
    Chiefs - 1983 - Rupavahini
    Tour of duty - From 1987-1990 - MTV (Now Sirasa)
     
    Last edited: